Kürt Vatandaşlarım...
-
zefyhr bunu yazdı:
-----------------------------
kimse demeden ben diyim bari :) nsılsa dencek ztn :)
''en iyi kürt ölü kürt''
m.k.a
:) uahahaha
-----------------------------En iyi zihniyet, konunun ciddiyetini kavrayan, zaten kararmış olan zihinleri rencide etmenin doğurduğu körlüğün karanlığına da bırakmayan zihniyettir. Biz acıyan ve kanayan yaramızdan dem vuruyoruz siz hala konunun ciddiyetini kavramamışsınız. Siz bu zihniyette olursanız, kürtler ne zihniyette olur hiç bilmem. Biz boşa dem vuruyoruz.
Ölenler yattığı yerden kalksın,
Ayakta olanların haline baksın.
Ölüsü arkasından ağlayanlar,
Gidenin ardından konuşana baksın.
-
zefyhr bunu yazdı:
-----------------------------
kimse demeden ben diyim bari :) nsılsa dencek ztn :)
''en iyi kürt ölü kürt''
m.k.a
:) uahahaha
-----------------------------agzımı bozmak istemiyorm senin gibi gerizekalılar yüzünden bir çok cahil kürt pkk sempatizanı oluyor biliyormusun senin bu yaptıgınla pkklı olmanın bi farkı yok bence
