folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kurtlar Vadisi Geri Dönüyor !



Kurtlar Vadisi Geri Dönüyor !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    aga dizinin nesi bölücülük ben 1. bölümde ölee bişi sezemedm.
    pkkyı kötülemek yerden yere vurmakmı bölücülük

    5 ytl cok para ayda 4 kez yayınlanıo desek ee bu dizi 100 bölüm olsa en az eder 125 ytl para :D millet ac bu kadar para veren olmaz vadide olsa bu diziye

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    vsd sini alırız yada netten indiririz nasıl olsa kotasız ama 256 / 64 idare etcez
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Hoca sokaktaki millet hafif denyo;

    "polat abi gibi öldürdüm"

    diyen bir gençlik geldi bu diziden sonra.

    Bölücülük olacakmı olmayacakmı?

    Tabiki olacak,

    Afedersin ama millet aptal.O dizide 2 kişi Kürkçe konuşsa,Kürtlerin hepsi PKK lı olur.

    o adamları oynayan adamlarıda sokakda "pis" pkk lı diye döverler.

    Dövenlerde şehit yakını falan çıkar.

    Birileri çıktı,bu dizi milletin gerçekleri görmesini engelliyor dedi.
    Bu dizinin senaristleride snn benim gibi insan,rüyaya yatık gerçekleri görmüyorlarya OKUYORLAR,bu halk gerçekleri görmek istese boyumdan büyük kitap var pkk ile ilgili,açıp OKUR!.


    AMAA bize beli silahlı 1.67 boyunda bir denyo daha cazip geliyor,ne işse.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    katılıyorum sana; ama gülmekten :))

    Troubles'll come & they'll pass
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    hadi ordan göbeles anti. : ) kablolu zaten var 5 te desler 15 te deseler verip seredilir amk 97 bölümü baştan sona 3 kere seretmiş adamım:d
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    la buda bi açılıp bi kapanıyo aq dvdsi çıksın korsanını alırız :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    Antinin dediği doğru da benim garip karşıladığım şey neden kurtlar vadisi ? yani şiddet içerikli binlerce film , dizi var belki de. Heralde asıl neden bu şiddet olayı değil demek ki. Gerçekten millet çok bilinçsiz , cahil; ancak öyle düşünüyorum ki adam öldürmek isteyen bi adam kurtlar vadisi olsa da olmasa da neticede öldürecek.

    Zimbabwe
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Bence pornodan bir farkı yok bu dizin,yani porno demek emmeli gömmeli 69 sikiş firmi değil,belirli bir yaş seviyesinin altındaki izlyeci kitlesi tarafından izlenmesi yasaklanmalı gece 12 de olmalı hemde kırmızı nokta ile verilmeli bu dizi.

    Çünki en baba vividten daha ahlaksız ve zararlı.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi
    lan bu kv dizisi bizi salak yerine koyuyor siz hala izlicem diosunuz yok çok masraf varsa budjeleri yetmiyorsa adam gibi çikip söylesinler dizi sevenler alir kabloyu izler ama napiyolar rtük fln karistirdilar hepimiz oyuna getirdiler aptal yerine konulmadik mi

    dizinin konusuna gelince ben yanlis bisi görmedim daha bir bölümlük dizi neresi yanlis biri söylesin surasi yanlis tmm ama yok eski kurtlar vadisi dizisine dayanarak konusmasinlar

    bizim memlekette serseriler her zmn var oldu polat onlara isim oldu tmm ama bu yüzden siddet uyguluyo demeyin haberlere bakin siddet, film izle siddet ya sanki turkiye önceden siddeti tanimiyordu da bi kurtlar vadisi mi gösterdi bize bunu

    bu arada gidin kitaptan ögrenin diyenlere sözüm var biz diziyi tarihimizi ögrenmek için izlemiyoruz herseyi biliyoruz zaten, terörü bebeler bile bilir, ne olup bittigini her çocuk anliyo peki neden izliyoruz zevk için suç mu alla alla

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Bakın buradaki olay dizinin yada görünümün şiddet içermesi değil.
    Buradaki olay şu:
    Bir milletin duygularının en dorukta olduğu nokta işleniyor.Burada sadece şiddet değil bir milletin duygularıdır. Bizde duygusunu yerinde kullanmayıp işin bokunu çıkaracak çok kahraman vardır!

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
Toplam Hit: 3975 Toplam Mesaj: 43