L-Carnitine Hakkında
-
rahatsızlığın varsa doktora görün önce. her bünyede aynı etkiyi yapmıyor. çarpıntı bulantı falan yapabiliyor bazı insanlarda.
-
likidini al, hap tarzı verim alamazsın pek, bol su ile tüket, yeni başlıyorsan direk alma önce 1 hafta vucüt bi alışssın spora, ardından aldığın doza göre o gün spor yapmayı ihmal etme, bu aminoasit türünün fazlası kalbe zararlıdır, ancak güzel bir antrenmanda reaksiyonlara katılırsa çok güzel sonuçlar elde edersin hocam.
-
kardio yapmadan bi sike yaramaz..
spora başladıktan 4 hafta sonra Lkarnitine başlamanı tavsiye ederim.
Doktoruna da mutlaka sor.
Kolay gelsin
-
kaanstain bunu yazdı
kardio yapmadan bi sike yaramaz..
spora başladıktan 4 hafta sonra Lkarnitine başlamanı tavsiye ederim.
Doktoruna da mutlaka sor.
Kolay gelsin
aynen hocam koşu vb. vicudu ısıtacak hareketler şart zaten ondan sonra etkisi başlıyor.
-
Doktorum her türlü sporu yapabilirsin dedi.O zaman carnitini sormama bile gerek yok bence birde kaliteli alırsam sorun olmaz diye düşünütorum.Çakmaları dolanıyor uş çok GNC den alıcam bi 100 lira bayılmaya hazırım.
Likidin kullanımı nasıl oluyor ?
-
Lostgun bunu yazdı
Doktorum her türlü sporu yapabilirsin dedi.O zaman carnitini sormama bile gerek yok bence birde kaliteli alırsam sorun olmaz diye düşünütorum.Çakmaları dolanıyor uş çok GNC den alıcam bi 100 lira bayılmaya hazırım.
Likidin kullanımı nasıl oluyor ?
miligramına ve markasına dikkat et,weider'i öneririm her türlü supplement içinde.
-
Lemuria bunu yazdıLostgun bunu yazdı
Doktorum her türlü sporu yapabilirsin dedi.O zaman carnitini sormama bile gerek yok bence birde kaliteli alırsam sorun olmaz diye düşünütorum.Çakmaları dolanıyor uş çok GNC den alıcam bi 100 lira bayılmaya hazırım.
Likidin kullanımı nasıl oluyor ?miligramına ve markasına dikkat et,weider'i öneririm her türlü supplement içi
En iyisi weidermidir hocam en kalitelisini almak istiyorum fiyat önemli değil
-
Abi o kadar para verme disiplinliyim ben dersen her sabah aç karnına çörek otu öğüt ye gör yağ yakmayı.
Doğalını araştır hep. -
Zeytun-i bunu yazdı
Abi o kadar para verme disiplinliyim ben dersen her sabah aç karnına çörek otu öğüt ye gör yağ yakmayı.
Doğalını araştır hep.Hocam öyle deme yaw sporun gerçekten faydası var , inat ettim 80 kilodan 60 kiloya 4 ayda düştüm haftada 3 gün spor vardı vücüt geliştirme.
Bölgesel çalışmadan önce 1 saat 10-15km hızla koşuyordum dinlene dinlene ondan sonra başlıyordum ağırlığa yanında da matrix adlı 3kg protein tozu kullanıyordum.Sabah yulaf ezmesi tuzsuz lor peynir yumurtfa falan öğlen nesfit akşamda haşlanmış tavuk bazen balık arada da nadir et yiyordum.4 Ay sonunda gerçekten 20kilo verdim kasların kütleside arttı .Şekerli şeylerden vs uzak dur özellikle kola.Kola içiyorsan sporu bırak zaten boşu boşuna zaman kaybı.Şuan tekrar 80 kiloya çıktım tekrar aynı spor salonuna gidip aynı şeyleri tekrar ederek yaza fit girmeyi düşünüyorum.Bende merak ediyordum l carnitine falan bakalım bu hafta başlarsam alacağım inş :D
-
Hocam l-carnitine değil de kullanmış biri olarak Hydroxycut Hardcore serisini bi araştırmanı tavsiye ederim. 130 kiloydum 2 kutu kullandım 2 ay boyunca 90 kiloya düştüm. Tabi ki yaptığım sporun ve düzenli beslenmenin de çok etkisi var bunda zaten spor olmadan bunların hepsi hikaye ama düzenli spor ile alacaksan şiddetle tavsiye ederim.
Not: Bu sen de bu kadar hızlı kilo verirsin demek değildir hocam ben profesyonel basketciyim sakatlandığım sene sporu bırakınca aniden 70lerden 130a çıkmıştım o yüzden yağ yakmam da bi o kadar hızlı oldu ama mutlaka ki yararını fazlasıyla görürsün çünkü etrafımda kilo vermek isteyen tüm arkadaşlarıma önerdim hepsi de çok memnunlar.
manyaki tarafından 17/Nis/13 23:16 tarihinde düzenlenmiştir
