folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder L-Carnitine Hakkında



L-Carnitine Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    rahatsızlığın varsa doktora görün önce. her bünyede aynı etkiyi yapmıyor. çarpıntı bulantı falan yapabiliyor bazı insanlarda.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    likidini al, hap tarzı verim alamazsın pek, bol su ile tüket, yeni başlıyorsan direk alma önce 1 hafta vucüt bi alışssın spora, ardından aldığın doza göre o gün spor yapmayı ihmal etme, bu aminoasit türünün fazlası kalbe zararlıdır, ancak güzel bir antrenmanda reaksiyonlara katılırsa çok güzel sonuçlar elde edersin hocam. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    kardio yapmadan bi sike yaramaz..

    spora başladıktan 4 hafta sonra Lkarnitine başlamanı tavsiye ederim.

    Doktoruna da mutlaka sor.

     

    Kolay gelsin

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı

    kardio yapmadan bi sike yaramaz..

    spora başladıktan 4 hafta sonra Lkarnitine başlamanı tavsiye ederim.

    Doktoruna da mutlaka sor.

     

    Kolay gelsin

    aynen hocam koşu vb. vicudu ısıtacak hareketler şart zaten ondan sonra etkisi başlıyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Doktorum her türlü sporu yapabilirsin dedi.O zaman carnitini sormama bile gerek yok bence birde kaliteli alırsam sorun olmaz diye düşünütorum.Çakmaları dolanıyor uş çok GNC den alıcam bi 100 lira bayılmaya hazırım.

    Likidin kullanımı nasıl oluyor ?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Lostgun bunu yazdı

    Doktorum her türlü sporu yapabilirsin dedi.O zaman carnitini sormama bile gerek yok bence birde kaliteli alırsam sorun olmaz diye düşünütorum.Çakmaları dolanıyor uş çok GNC den alıcam bi 100 lira bayılmaya hazırım.

    Likidin kullanımı nasıl oluyor ?

    miligramına ve markasına dikkat et,weider'i öneririm her türlü supplement içinde.


    dont think twice its all right
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek
    Lemuria bunu yazdı
    Lostgun bunu yazdı

    Doktorum her türlü sporu yapabilirsin dedi.O zaman carnitini sormama bile gerek yok bence birde kaliteli alırsam sorun olmaz diye düşünütorum.Çakmaları dolanıyor uş çok GNC den alıcam bi 100 lira bayılmaya hazırım.

    Likidin kullanımı nasıl oluyor ?miligramına ve markasına dikkat et,weider'i öneririm her türlü supplement içi

    En iyisi weidermidir hocam en kalitelisini almak istiyorum fiyat önemli değil


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Abi o kadar para verme disiplinliyim ben dersen her sabah aç karnına çörek otu öğüt ye gör yağ yakmayı.

    Doğalını araştır hep.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Abi o kadar para verme disiplinliyim ben dersen her sabah aç karnına çörek otu öğüt ye gör yağ yakmayı.

    Doğalını araştır hep.

    Hocam öyle deme yaw sporun gerçekten faydası var , inat ettim 80 kilodan 60 kiloya 4 ayda düştüm haftada 3 gün spor vardı vücüt geliştirme.

    Bölgesel çalışmadan önce 1 saat 10-15km hızla koşuyordum dinlene dinlene ondan sonra başlıyordum ağırlığa yanında da matrix adlı 3kg protein tozu kullanıyordum.Sabah yulaf ezmesi tuzsuz lor  peynir yumurtfa falan öğlen nesfit akşamda haşlanmış tavuk bazen balık arada da nadir et yiyordum.4 Ay sonunda gerçekten 20kilo verdim kasların kütleside arttı .Şekerli şeylerden vs uzak dur özellikle kola.Kola içiyorsan sporu bırak zaten boşu boşuna zaman kaybı.Şuan tekrar 80 kiloya çıktım tekrar aynı spor salonuna gidip aynı şeyleri tekrar ederek yaza fit girmeyi düşünüyorum.Bende merak ediyordum l carnitine falan bakalım bu hafta başlarsam alacağım inş :D


    Ignorance is bliss.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam l-carnitine değil de kullanmış biri olarak Hydroxycut Hardcore serisini bi araştırmanı tavsiye ederim. 130 kiloydum 2 kutu kullandım 2 ay boyunca 90 kiloya düştüm. Tabi ki yaptığım sporun ve düzenli beslenmenin de çok etkisi var bunda zaten spor olmadan bunların hepsi hikaye ama düzenli spor ile alacaksan şiddetle tavsiye ederim.

    Not: Bu sen de bu kadar hızlı kilo verirsin demek değildir hocam ben profesyonel basketciyim sakatlandığım sene sporu bırakınca aniden 70lerden 130a çıkmıştım o yüzden yağ yakmam da bi o kadar hızlı oldu ama mutlaka ki yararını fazlasıyla görürsün çünkü etrafımda kilo vermek isteyen tüm arkadaşlarıma önerdim hepsi de çok memnunlar.

    manyaki tarafından 17/Nis/13 23:16 tarihinde düzenlenmiştir

    since 2005 // tbt
Toplam Hit: 2921 Toplam Mesaj: 27