L-Carnitine Hakkında
-
Zeytun-i bunu yazdı
Abi o kadar para verme disiplinliyim ben dersen her sabah aç karnına çörek otu öğüt ye gör yağ yakmayı.
Doğalını araştır hep.Hocam sporsuz yapılan hiç bişey işe yaramaz ya. İşe yaramaz da demiyim o da yanlış bi kullanım olur kilo verirsin ama sağlıklı asla olamazsın. Spor ile kilo verirken deriyi de sıkılaştırdığın için vücut hem daha diri olur hem de çok daha sağlıklı bir yağ yakma gerçekleşir.
-
manyaki bunu yazdı
Hocam l-carnitine değil de kullanmış biri olarak Hydroxycut Hardcore serisini bi araştırmanı tavsiye ederim. 130 kiloydum 2 kutu kullandım 2 ay boyunca 90 kiloya düştüm. Tabi ki yaptığım sporun ve düzenli beslenmenin de çok etkisi var bunda zaten spor olmadan bunların hepsi hikaye ama düzenli spor ile alacaksan şiddetle tavsiye ederim.
Not: Bu sen de bu kadar hızlı kilo verirsin demek değildir hocam ben profesyonel basketciyim sakatlandığım sene sporu bırakınca aniden 70lerden 130a çıkmıştım o yüzden yağ yakmam da bi o kadar hızlı oldu ama mutlaka ki yararını fazlasıyla görürsün çünkü etrafımda kilo vermek isteyen tüm arkadaşlarıma önerdim hepsi de çok memnunlar.
bende kesinlikle hydroxcut hardcore öneririm,likit olanından özellikle..ama sen illede l-carnitine kullanmak istiyorum diyorsan weider'in 1800 mg lık ampüllerinden alabilirsin 130 tl gibi bir fiyatı var,iyi bir diyet ve iyi antrenmanlar ile çok güzel yağ yakarsın..önümüz yaz ve kilo vermek için iyi bir dönem .. sonrasında cla+l-carnitine kullanabilirsin..ama unutma ki kullanacağm şeyler mucizeler yaratmıyor sadece destek,yani sne diyet yapmaz ve koşmaktan eliptikten bisikletten kaçınırsan pek birşey elde edemezsin,istanbuldaysan yapabileceğim şeylerde yardımcı olabilirim,parkour a başladım florya atatürk ormanında saatlerce koşuyorum haftasonları :) katılabilirsin.
-
Lemuria bunu yazdımanyaki bunu yazdı
Hocam l-carnitine değil de kullanmış biri olarak Hydroxycut Hardcore serisini bi araştırmanı tavsiye ederim. 130 kiloydum 2 kutu kullandım 2 ay boyunca 90 kiloya düştüm. Tabi ki yaptığım sporun ve düzenli beslenmenin de çok etkisi var bunda zaten spor olmadan bunların hepsi hikaye ama düzenli spor ile alacaksan şiddetle tavsiye ederim.
Not: Bu sen de bu kadar hızlı kilo verirsin demek değildir hocam ben profesyonel basketciyim sakatlandığım sene sporu bırakınca aniden 70lerden 130a çıkmıştım o yüzden yağ yakmam da bi o kadar hızlı oldu ama mutlaka ki yararını fazlasıyla görürsün çünkü etrafımda kilo vermek isteyen tüm arkadaşlarıma önerdim hepsi de çok memnunlar.
bende kesinlikle hydroxcut hardcore öneririm,likit olanından özellikle..ama sen illede l-carnitine kullanmak istiyorum diyorsan weider'in 1800 mg lık ampüllerinden alabilirsin 130 tl gibi bir fiyatı var,iyi bir diyet ve iyi antrenmanlar ile çok güzel yağ yakarsın..önümüz yaz ve kilo vermek için iyi bir dönem .. sonrasında cla+l-carnitine kullanabilirsin..ama unutma ki kullanacağm şeyler mucizeler yaratmıyor sadece destek,yani sne diyet yapmaz ve koşmaktan eliptikten bisikletten kaçınırsan pek birşey elde edemezsin,istanbuldaysan yapabileceğim şeylerde yardımcı olabilirim,parkour a başladım florya atatürk ormanında saatlerce koşuyorum haftasonları :) katılabilirsin.
Hocam sana katılmak çok isterdim ama Bursadayım : )inşallah seneye üniversiteye gelicem
-
Beyler konuya biraz daha açıklık getireyim.Ben yaklaşık 1 ay önce iyi bir diyet ve cardio ile 90 kilodan 84 kiloya düştüm 2 hafta gibi bir sürede.
Şimdi ki amacım verdiğim kiloya almamak ve hala basen bölgesi ve göbek biraz kaldı onları iyice eritmek istiyorum.Seneye kış ayları gibi de Body buildinge başlıyacağım.Pazartesi günü tekrar koşuya başlıyacağım 30 dk kadar koşucam ve mekik falan çekicem spora yardımcı olarakta L-carnitine kullanmayı düşünüyorum.
-
Schwarz bunu yazdıZeytun-i bunu yazdı
Abi o kadar para verme disiplinliyim ben dersen her sabah aç karnına çörek otu öğüt ye gör yağ yakmayı.
Doğalını araştır hep.Hocam öyle deme yaw sporun gerçekten faydası var , inat ettim 80 kilodan 60 kiloya 4 ayda düştüm haftada 3 gün spor vardı vücüt geliştirme.
Bölgesel çalışmadan önce 1 saat 10-15km hızla koşuyordum dinlene dinlene ondan sonra başlıyordum ağırlığa yanında da matrix adlı 3kg protein tozu kullanıyordum.Sabah yulaf ezmesi tuzsuz lor peynir yumurtfa falan öğlen nesfit akşamda haşlanmış tavuk bazen balık arada da nadir et yiyordum.4 Ay sonunda gerçekten 20kilo verdim kasların kütleside arttı .Şekerli şeylerden vs uzak dur özellikle kola.Kola içiyorsan sporu bırak zaten boşu boşuna zaman kaybı.Şuan tekrar 80 kiloya çıktım tekrar aynı spor salonuna gidip aynı şeyleri tekrar ederek yaza fit girmeyi düşünüyorum.Bende merak ediyordum l carnitine falan bakalım bu hafta başlarsam alacağım inş :D
manyaki bunu yazdı
Hocam sporsuz yapılan hiç bişey işe yaramaz ya. İşe yaramaz da demiyim o da yanlış bi kullanım olur kilo verirsin ama sağlıklı asla olamazsın. Spor ile kilo verirken deriyi de sıkılaştırdığın için vücut hem daha diri olur hem de çok daha sağlıklı bir yağ yakma gerçekleşir.İyide babalar siz beni yanlış anlamışsınız ben spor yapmayın demedim ki ben bile yapıyorum haftanın 6 günü :D
Ben sadece bu tip ürünlerden olabildiğince uzak durun demek istedim ben şahsen kullanmam para versen beleş versen yine kullanmam.
Taktiklerimiz farklı sonuçlarımızda farklı olacaktır muhakkak :D -
Doktorun sana spor yapabilirsin demis git yag yakici destegi al dememis disarda arkadasim....
Her nekadar dogal supplements katogorisine girsede.. Sonuc olarak dogal besinlerden aldigin miktarin fazlasini vucuduna veriyorsun..
Bu tarz yag yakicilarin temel calisma mantigi metobolizmayi hizlandirmak dolayisiyla vucut isisini yukselterek yag yakimina yardimci olmasidir.. Bunu yaparkende kan basincini yukseltir dogal olarak. Yani kalbinin daha fazla calismasini saglar.. Eger kalbinde sorunun varsa muhakkak ama muhakkak doktoruna danis. Eger danismak istemiyorsanda uzak dur.. Arkadaslar Hydroxycut hardcore , animal pak onermiski bunlarin yakinina bile ugrama..
Simdi sen de kalp rahatsizligi olmasa sana ole seyler onerirdimki carnitine, cla, hydroxycut halt etmis..
Sana onerim interval cardio training sistemini arastirman... Onumuz yaz hicbir ilaca gerek kalmadan cok iyi kilo verebilirsin...
