folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder La Casa De Papel Çıktı [SPOILERA DIKKAT]



La Casa De Papel Çıktı [SPOILERA DIKKAT]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    dizi zaten tek sezon planlanıp çekildiği için, tutunca devamı olsun istendiği için senaryonun saçmalaması normal. ama berlin i tekrar canlandırmak nedir ya? meğer ölmemiş gizli servisin elinde tutuklu kalmış da falan filan. profesör ile tokyo nun seks sahneleri daha inandırıcıydı. neyse yine de çerezlik izleniyor. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    Prometheus bunu yazdı

    dizi zaten tek sezon planlanıp çekildiği için, tutunca devamı olsun istendiği için senaryonun saçmalaması normal. ama berlin i tekrar canlandırmak nedir ya? meğer ölmemiş gizli servisin elinde tutuklu kalmış da falan filan. profesör ile tokyo nun seks sahneleri daha inandırıcıydı. neyse yine de çerezlik izleniyor. 

    film de oynatmaya "zenci transeksüel yahudi cüce" nereden bulmuşlar. yuh artık izlenme için neler yapiyorlar.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    dizi zaten tek sezon planlanıp çekildiği için, tutunca devamı olsun istendiği için senaryonun saçmalaması normal. ama berlin i tekrar canlandırmak nedir ya? meğer ölmemiş gizli servisin elinde tutuklu kalmış da falan filan. profesör ile tokyo nun seks sahneleri daha inandırıcıydı. neyse yine de çerezlik izleniyor. 

    film de oynatmaya "zenci transeksüel yahudi cüce" nereden bulmuşlar. yuh artık izlenme için neler yapiyorlar.

    Asıl saçmalık olan, nairobi'nin geri dönmesini paralel evrene bağlamalarıydı. 


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    EmiRReiS bunu yazdı
    rakkoc bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    dizi zaten tek sezon planlanıp çekildiği için, tutunca devamı olsun istendiği için senaryonun saçmalaması normal. ama berlin i tekrar canlandırmak nedir ya? meğer ölmemiş gizli servisin elinde tutuklu kalmış da falan filan. profesör ile tokyo nun seks sahneleri daha inandırıcıydı. neyse yine de çerezlik izleniyor. 

    film de oynatmaya "zenci transeksüel yahudi cüce" nereden bulmuşlar. yuh artık izlenme için neler yapiyorlar.

    Asıl saçmalık olan, nairobi'nin geri dönmesini paralel evrene bağlamalarıydı. 

    bence mantıklıydı orası. devletin en büyük para deposunda gizli kuantum fiziği deneylerinin yapılması çok mantıklı.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    EmiRReiS bunu yazdı
    rakkoc bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    dizi zaten tek sezon planlanıp çekildiği için, tutunca devamı olsun istendiği için senaryonun saçmalaması normal. ama berlin i tekrar canlandırmak nedir ya? meğer ölmemiş gizli servisin elinde tutuklu kalmış da falan filan. profesör ile tokyo nun seks sahneleri daha inandırıcıydı. neyse yine de çerezlik izleniyor. 

    film de oynatmaya "zenci transeksüel yahudi cüce" nereden bulmuşlar. yuh artık izlenme için neler yapiyorlar.

    Asıl saçmalık olan, nairobi'nin geri dönmesini paralel evrene bağlamalarıydı. 

    bence mantıklıydı orası. devletin en büyük para deposunda gizli kuantum fiziği deneylerinin yapılması çok mantıklı.

    Spoiler etiketi kullan birader, bak küfür yiyeceksin sende..


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coder2
    coder2's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2007
    Erkek

    https://www.dizibox.pro/la-casa-de-papel-5-sezon-6-bolum-izle/ 

     

    İkinci partide yayınlanmış. Henüz izlemedim ama umarım güzel bitirmişlerdir.


    Önceleri Kızlar Utanınca Kızarırdı Şimdilerde Kızarınca Utanıyorlar..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realseyler
    Realseyler's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2020
    Erkek

    la casa de papel son kisim yayinlandi sonu cok iyi...rezerv olmayinca bir devlet nasil krize girer anlatmişlar..


    Baktığınız benim gördüğünüz sizsiniz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OverLord
    OverLord's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2020
    Erkek

    dizinin sonu çok saçma yok efendim neymiş sahte altını adamlara kitliyorlar devlet de bunu kabul ediyor üstüne üstlük bunlara yeni kimlik vize veriyor falan filan 

    aga bu senaryoyu yazarken utanmadın mı 

    adamlar 2 3 kişiyi öldürür yine alırdı o altınları geri 


    Bildiğini Bilenin Arkasından Gidiniz Bildiğini Bilmeyeni Uyarınız Bilmediğini Bilene Öğretiniz Bilmediğini Bilmeyenden Kaçınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    OverLord bunu yazdı

    dizinin sonu çok saçma yok efendim neymiş sahte altını adamlara kitliyorlar devlet de bunu kabul ediyor üstüne üstlük bunlara yeni kimlik vize veriyor falan filan 

    aga bu senaryoyu yazarken utanmadın mı 

    adamlar 2 3 kişiyi öldürür yine alırdı o altınları geri 

    hacı Türk arklıyla saçma gelir 

    çnkü bizim rezervlerimiz devamlı ssatış halinde hareket halinde ama diğer ülkelerde koyuyorsun yıllarca duruyor belki savaş, kıtlık vs çıkarsa ancak öyle el atarlar bu durum gayet mantıklı


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realseyler
    Realseyler's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2020
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    OverLord bunu yazdı

    dizinin sonu çok saçma yok efendim neymiş sahte altını adamlara kitliyorlar devlet de bunu kabul ediyor üstüne üstlük bunlara yeni kimlik vize veriyor falan filan 

    aga bu senaryoyu yazarken utanmadın mı 

    adamlar 2 3 kişiyi öldürür yine alırdı o altınları geri 

    hacı Türk arklıyla saçma gelir 

    çnkü bizim rezervlerimiz devamlı ssatış halinde hareket halinde ama diğer ülkelerde koyuyorsun yıllarca duruyor belki savaş, kıtlık vs çıkarsa ancak öyle el atarlar bu durum gayet mantıklı

    Türkiye de olsa o adamlarin derisi yüzülür disleri çekilir tirnaklari çekilir taşaklarina elektirik verilir o altinlar bulunur. Yari yariya kiristirilib altin bulunmadi denilirdi.:)


    Baktığınız benim gördüğünüz sizsiniz
Toplam Hit: 3311 Toplam Mesaj: 43
la casa de papel