Laptop Ekrani Patladi
-
toshiba c855 ekran motor oldu kaca yaparlar bunu
-
swordfish hocam pm at gerekli bilgileri verir sana ama bakmadan önce birşey diyemez galiba.
-
Murit swordfish e ulaş
-
Patlama derken bildiğimiz patladı mı yoksa ekrana çarptın mı. Ya da ekrana görüntü mü gelmiyor.
Eğer görüntü gelmiyorsa ekranın değil de ekran kartın patlamış olabilir.
-
http://www.tahribat.com/Murit-swordfish/ swordfish arkadaşımız ilgileniyor bu işlerle konuyu görünce yazar sanırım.. olmazsa özelden pm atabilirsin hocam..
-
sadece ekran catladi iste bi kismi gorumuyor , ulasayim
-
hocam eğer süperslm yüksek çözünürlüklü değil standart ise orjinali var elimde 2 yıl garantili montaj vs dahil 150 tl civarı
http://www.notebookuzman.com/toshiba-satellite-c850-ekran-orjinal-2-yl-garanti-ucretsiz-montaj.html
-
ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı
MeTiN_7 tarafından 12/Oca/14 21:02 tarihinde düzenlenmiştir -
MeTiN_7 bunu yazdı
ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı
Bende Pentium 4 islemcili laptop verdim, bana i7 işlemcili olarak geri verdi. -
HoLyCat bunu yazdıMeTiN_7 bunu yazdı
ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı
Bende Pentium 4 islemcili laptop verdim, bana i7 işlemcili olarak geri verdi.benim ram de 4 ten 8 e çıktı.
-
ben apple ürünü gönderdim olduğu gibi geri geldi :D
beyler olur böyle seyler takmayın :F
