Laptop Ekrani Patladi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    şey çok kötü dimi.

    bütün gün boyu uslu durursun sonrasında son bi ders son 15 dk. sınıfın mna korsun

    ve sen artık yaramaz haylaz bi çocuk olmussundur ^^ bunuda s.ksen üstünden atamazsın.

    benimde bir çok alışverişim oldu kendisiyle inanılmaz memnun kaldım.

    benimkide ufak bi uyarı , işini çok güzel yapıyor. burdan paketleyip gönderiyorum 

    bana sıfır ürün gibi geri gönderiyor. burdan da teşekkürümü edeyim.

     


    http://www.leyladansonra.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Metin arkadaşın bana getirdiği bilgisatar 3 yıllık bir LG

    Geldiğinde hiç açılmıyordu !! Ekran kartı arızası vardı.

    Ekran kartını değiştirdik sonra baktık windows açılıyor sorun yok testini yaptık geldi teslim aldı..

    Bir iki gün sonra dediki benim dvd çalışmıyor.Ben sana verdiğimde çalışıyordu !! Geldiğinde hiç çalışmayan laptopun ben nerdem bileyim dvd si hdd si sağlammı değil mi ?  Anlattım bizim dvd ye bir müdahalemiz olmadı inandıramadık.

    Neyse dedim sorun değil getir yeni bi dvd takalım.Getirdi birtane dvd rw Taktık ÜCRETSİZ para almadık..Neyse aldı gitti arkadaş.

    2 gün sonra basladı sen benim laptopu çizmissin.Neresi diyorum çek resmini koy buraya herkez görsün..Yok efendim sonrada başladı HDD bozuk ben sana verdiğimde sağlamdı..

    Hayda...

    Şimdi bu işte art niyet var arkadaş..Gidin hangi teknik servise sorarsanız sorun hepsi aynı cevabı verir ve hiç biride 50 usd lik dvd  rw yi ücretsiz olarak takmaz..

     

    Git bakalım lg servisine ver sonra hdd dvd rw bozuldu de ne gibi bir yol izleyecekler çok merak ediyorum

    Hala korkmuyor değilim bir kaç ay sonra senin yaptığın bilgisayarın ekran kartı yüzünden ekran daha çok radyasyon yaydı saçlarım döküldü çocugum olmuyor diye bi şikayet gelecek diye

    swordfish tarafından 13/Oca/14 00:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    Metin arkadaşın bana getirdiği bilgisatar 3 yıllık bir LG

    Geldiğinde hiç açılmıyordu !! Ekran kartı arızası vardı.

    Ekran kartını değiştirdik sonra baktık windows açılıyor sorun yok testini yaptık geldi teslim aldı..

    Bir iki gün sonra dediki benim dvd çalışmıyor.Ben sana verdiğimde çalışıyordu !! Geldiğinde hiç çalışmayan laptopun ben nerdem bileyim dvd si hdd si sağlammı değil mi ?  Anlattım bizim dvd ye bir müdahalemiz olmadı inandıramadık.

    Neyse dedim sorun değil getir yeni bi dvd takalım.Getirdi birtane dvd rw Taktık ÜCRETSİZ para almadık..Neyse aldı gitti arkadaş.

    2 gün sonra basladı sen benim laptopu çizmissin.Neresi diyorum çek resmini koy buraya herkez görsün..Yok efendim sonrada başladı HDD bozuk ben sana verdiğimde sağlamdı..

    Hayda...

    Şimdi bu işte art niyet var arkadaş..Gidin hangi teknik servise sorarsanız sorun hepsi aynı cevabı verir ve hiç biride 50 usd lik dvd  rw yi ücretsiz olarak takmaz..

     

    Git bakalım lg servisine ver sonra hdd dvd rw bozuldu de ne gibi bir yol izleyecekler çok merak ediyorum

     

    benim dükkan varken bazen hastalıklı insanlar gelirdi ben tahammül edemezdim kavgaya kadar giderdi :D


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    MeTiN_7 bunu yazdı

    ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı

    hoca sende laptopu tamir edileceği zamanda getirip başında durup ilgilenseydin

    böyle yapmaz çalındı laptopunuz bilmiyoruz görmedik bile derler türkiye burası normal

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı

    swordfish  hocam pm at gerekli bilgileri verir sana ama bakmadan önce birşey diyemez galiba.

    ,,


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    MeTiN_7 bunu yazdı

    ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı

    bende bi kaç yıl önce LG laptopu götürmüştüm, ekrana görüntü gelmiyordu. Ekrana görüntü olayını halletmiştiki HDD arızası çıktı

    Müşteri ürünün tamirinin ne kadara mal olacağını bilmek ister ona göre tamir yaptırırdı

    swordfish hoca haksızdır demiyorum oda haklıydı, helali hoş olsun 

     

    edit:

    hocam tamirden önce pc leri bi "check up" yaptırsan sorun kalmıcak aslında müşterininde içi rahat olurdu seninde :)

    DE5TROY3R tarafından 13/Oca/14 00:28 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    DE5TROY3R bunu yazdı
    MeTiN_7 bunu yazdı

    ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı

    bende bi kaç yıl önce LG laptopu götürmüştüm, ekrana görüntü gelmiyordu. Ekrana görüntü olayını halletmiştiki HDD arızası çıktı

    Müşteri ürünün tamirinin ne kadara mal olacağını bilmek ister ona göre tamir yaptırırdı

    swordfish hoca haksızdır demiyorum oda haklıydı, helali hoş olsun 

    valla hocam senide anlıyorum ama sende müşterine durumu açıklamasın senin işinde zor :) ..şimdi şöyle bi durum var.

    sen bana getirdin pc yi görüntü yok..Bende açar bakarım atıyroum ekrandan.Derim ki sana kardeş 150 lira fiyatı var ekranı değiştireceğim görüntü gelecek.

    Ekranı değiştirirm görüntü gelir ama hdd bozuktur optik sürücü bozuktur sesi çıkmıyordu bende bunları bilemediğim için birşey yapamam.

    Bu ekran konusnda en çok yasadığım sıkıntı adam ekranı kırıyor sonra da ekranı göremediği için windowsu normal kapatamıyor bu  sefer power tusundan aç kapa aç kapa yapıyor sonra windows çöküyor bana getiriyor ekranı değiştiriyorum açıyorum ama windows çökmüş.Adam baslıyor ben sana verdiğimde sağlamdı şimdi windows açılmıyor :) Al basına bela anlat ki anlasın.

    Bi ara bi müşterim geldi ekranı değiştirdim tahminen 3 yıllık filan adam baktı aldı gitti 1 hafta sonra geri geldi diyor ki benim bataryam önceden 2 saat gidiyor du şimdi 15 dk sen bozdun bataryamı.Anlatıyroum anlatıyroum anlamıyor.Hadi adamın gözü önünde değiştirmesem ekranı diyeceğimki bataryalar karıştı ki o bile 1000 de 1 ihtimal değil ama o da yok adamın gözü önünde 10 dk ya değiştirip veriyorum.

    Bu arabanın lastiklerini değiştirmek için gittiğin lastikciye daha sonra sen lastikleri değiştirdin ama benim şanzıman dagıldı bilseydim değiştirmezdim diyip kızmaya benzer :)

    Yine geçenlerde tahribattan bi murid bana casper mı asus mu ne bi ekranı kırık cihaz getirdi..Dedimki orjinal ekranı var fiyatı bu tamam dedi açtım baktım içinde samsung ekran vardı bende aynı seri samsung ekranı taktım aldı götürdü 1 yıl kullandı sonra baska bi arızadan dolayı pc yi açtırmış açtığı servis gerizekalı demiş ki bu laptop asus içinden samsung ekran çıktı seni kazıklamışlar bu orjinal değil.Bu saf muridde inanmış bana atar yapıyor sen bana orjinal ekran takmadın soyle boyle..

    ee be güzel kardeşim bu dünyada 20 tane marka laptop var 5 tane ekran üreten firma var :) git bi asusa sor bakalım sizin kullandığınız ekranlar asus mu samsung mu ? 

    Demiyor ki asus ekran mı üretiyor mu ? Asus ekran üretti de biz mi takmadık :)

    Valla durum şu ki cahil insanla ugrasmak çok zor.İnan bazen bu meslek canımı çok sıkıyor..

    swordfish tarafından 13/Oca/14 00:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkrp
    mkrp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    allah sabır versin brader 


    İnsanlar kahramanları oynuyorlar; çünkü korkaklar. Azizleri oynuyorlar; çünkü kötü ruhlular. Suikastçıyı oynuyorlar; çünkü yanıbaşlarındaki komşularını öldürmek için yanıp tutuşuyorlar. İnsanlar oynuyorlar ; çünkü doğuştan yalancılar!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    adamın yorumu yazış tarzından bile ne kadar boş biri olduğu belli

    @swordfish sonuna kadar arkandayız merak etme :)


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaLFDeviL
    HaLFDeviL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2008
    Erkek
    swordfish bunu yazdı
    DE5TROY3R bunu yazdı
    MeTiN_7 bunu yazdı

    ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı

    bende bi kaç yıl önce LG laptopu götürmüştüm, ekrana görüntü gelmiyordu. Ekrana görüntü olayını halletmiştiki HDD arızası çıktı

    Müşteri ürünün tamirinin ne kadara mal olacağını bilmek ister ona göre tamir yaptırırdı

    swordfish hoca haksızdır demiyorum oda haklıydı, helali hoş olsun 

    valla hocam senide anlıyorum ama sende müşterine durumu açıklamasın senin işinde zor :) ..şimdi şöyle bi durum var.

    sen bana getirdin pc yi görüntü yok..Bende açar bakarım atıyroum ekrandan.Derim ki sana kardeş 150 lira fiyatı var ekranı değiştireceğim görüntü gelecek.

    Ekranı değiştirirm görüntü gelir ama hdd bozuktur optik sürücü bozuktur sesi çıkmıyordu bende bunları bilemediğim için birşey yapamam.

    Bu ekran konusnda en çok yasadığım sıkıntı adam ekranı kırıyor sonra da ekranı göremediği için windowsu normal kapatamıyor bu  sefer power tusundan aç kapa aç kapa yapıyor sonra windows çöküyor bana getiriyor ekranı değiştiriyorum açıyorum ama windows çökmüş.Adam baslıyor ben sana verdiğimde sağlamdı şimdi windows açılmıyor :) Al basına bela anlat ki anlasın.

    Bi ara bi müşterim geldi ekranı değiştirdim tahminen 3 yıllık filan adam baktı aldı gitti 1 hafta sonra geri geldi diyor ki benim bataryam önceden 2 saat gidiyor du şimdi 15 dk sen bozdun bataryamı.Anlatıyroum anlatıyroum anlamıyor.Hadi adamın gözü önünde değiştirmesem ekranı diyeceğimki bataryalar karıştı ki o bile 1000 de 1 ihtimal değil ama o da yok adamın gözü önünde 10 dk ya değiştirip veriyorum.

    Bu arabanın lastiklerini değiştirmek için gittiğin lastikciye daha sonra sen lastikleri değiştirdin ama benim şanzıman dagıldı bilseydim değiştirmezdim diyip kızmaya benzer :)

    Yine geçenlerde tahribattan bi murid bana casper mı asus mu ne bi ekranı kırık cihaz getirdi..Dedimki orjinal ekranı var fiyatı bu tamam dedi açtım baktım içinde samsung ekran vardı bende aynı seri samsung ekranı taktım aldı götürdü 1 yıl kullandı sonra baska bi arızadan dolayı pc yi açtırmış açtığı servis gerizekalı demiş ki bu laptop asus içinden samsung ekran çıktı seni kazıklamışlar bu orjinal değil.Bu saf muridde inanmış bana atar yapıyor sen bana orjinal ekran takmadın soyle boyle..

    ee be güzel kardeşim bu dünyada 20 tane marka laptop var 5 tane ekran üreten firma var :) git bi asusa sor bakalım sizin kullandığınız ekranlar asus mu samsung mu ? 

    Demiyor ki asus ekran mı üretiyor mu ? Asus ekran üretti de biz mi takmadık :)

    Valla durum şu ki cahil insanla ugrasmak çok zor.İnan bazen bu meslek canımı çok sıkıyor..

    asus ekran üretiyor bu arada .


    "elma seni sevmiyorsa, senin elmayı sevmenin elma için bir anlamı olmaz ki"
Toplam Hit: 3613 Toplam Mesaj: 26