Laptop Ekrani Patladi
-
HaLFDeviL bunu yazdıswordfish bunu yazdıDE5TROY3R bunu yazdıMeTiN_7 bunu yazdı
ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı
bende bi kaç yıl önce LG laptopu götürmüştüm, ekrana görüntü gelmiyordu. Ekrana görüntü olayını halletmiştiki HDD arızası çıktı
Müşteri ürünün tamirinin ne kadara mal olacağını bilmek ister ona göre tamir yaptırırdı
swordfish hoca haksızdır demiyorum oda haklıydı, helali hoş olsun
valla hocam senide anlıyorum ama sende müşterine durumu açıklamasın senin işinde zor :) ..şimdi şöyle bi durum var.
sen bana getirdin pc yi görüntü yok..Bende açar bakarım atıyroum ekrandan.Derim ki sana kardeş 150 lira fiyatı var ekranı değiştireceğim görüntü gelecek.
Ekranı değiştirirm görüntü gelir ama hdd bozuktur optik sürücü bozuktur sesi çıkmıyordu bende bunları bilemediğim için birşey yapamam.
Bu ekran konusnda en çok yasadığım sıkıntı adam ekranı kırıyor sonra da ekranı göremediği için windowsu normal kapatamıyor bu sefer power tusundan aç kapa aç kapa yapıyor sonra windows çöküyor bana getiriyor ekranı değiştiriyorum açıyorum ama windows çökmüş.Adam baslıyor ben sana verdiğimde sağlamdı şimdi windows açılmıyor :) Al basına bela anlat ki anlasın.
Bi ara bi müşterim geldi ekranı değiştirdim tahminen 3 yıllık filan adam baktı aldı gitti 1 hafta sonra geri geldi diyor ki benim bataryam önceden 2 saat gidiyor du şimdi 15 dk sen bozdun bataryamı.Anlatıyroum anlatıyroum anlamıyor.Hadi adamın gözü önünde değiştirmesem ekranı diyeceğimki bataryalar karıştı ki o bile 1000 de 1 ihtimal değil ama o da yok adamın gözü önünde 10 dk ya değiştirip veriyorum.
Bu arabanın lastiklerini değiştirmek için gittiğin lastikciye daha sonra sen lastikleri değiştirdin ama benim şanzıman dagıldı bilseydim değiştirmezdim diyip kızmaya benzer :)
Yine geçenlerde tahribattan bi murid bana casper mı asus mu ne bi ekranı kırık cihaz getirdi..Dedimki orjinal ekranı var fiyatı bu tamam dedi açtım baktım içinde samsung ekran vardı bende aynı seri samsung ekranı taktım aldı götürdü 1 yıl kullandı sonra baska bi arızadan dolayı pc yi açtırmış açtığı servis gerizekalı demiş ki bu laptop asus içinden samsung ekran çıktı seni kazıklamışlar bu orjinal değil.Bu saf muridde inanmış bana atar yapıyor sen bana orjinal ekran takmadın soyle boyle..
ee be güzel kardeşim bu dünyada 20 tane marka laptop var 5 tane ekran üreten firma var :) git bi asusa sor bakalım sizin kullandığınız ekranlar asus mu samsung mu ?
Demiyor ki asus ekran mı üretiyor mu ? Asus ekran üretti de biz mi takmadık :)
Valla durum şu ki cahil insanla ugrasmak çok zor.İnan bazen bu meslek canımı çok sıkıyor..
asus ekran üretiyor bu arada .
evet, asus ekran üretiyor senin deyiminle. monitörü ekran sayıyorsan. ama ASUS LCD PANEL üretmiyor. arada fark var.
-
HaLFDeviL bunu yazdıswordfish bunu yazdıDE5TROY3R bunu yazdıMeTiN_7 bunu yazdı
ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı
bende bi kaç yıl önce LG laptopu götürmüştüm, ekrana görüntü gelmiyordu. Ekrana görüntü olayını halletmiştiki HDD arızası çıktı
Müşteri ürünün tamirinin ne kadara mal olacağını bilmek ister ona göre tamir yaptırırdı
swordfish hoca haksızdır demiyorum oda haklıydı, helali hoş olsun
valla hocam senide anlıyorum ama sende müşterine durumu açıklamasın senin işinde zor :) ..şimdi şöyle bi durum var.
sen bana getirdin pc yi görüntü yok..Bende açar bakarım atıyroum ekrandan.Derim ki sana kardeş 150 lira fiyatı var ekranı değiştireceğim görüntü gelecek.
Ekranı değiştirirm görüntü gelir ama hdd bozuktur optik sürücü bozuktur sesi çıkmıyordu bende bunları bilemediğim için birşey yapamam.
Bu ekran konusnda en çok yasadığım sıkıntı adam ekranı kırıyor sonra da ekranı göremediği için windowsu normal kapatamıyor bu sefer power tusundan aç kapa aç kapa yapıyor sonra windows çöküyor bana getiriyor ekranı değiştiriyorum açıyorum ama windows çökmüş.Adam baslıyor ben sana verdiğimde sağlamdı şimdi windows açılmıyor :) Al basına bela anlat ki anlasın.
Bi ara bi müşterim geldi ekranı değiştirdim tahminen 3 yıllık filan adam baktı aldı gitti 1 hafta sonra geri geldi diyor ki benim bataryam önceden 2 saat gidiyor du şimdi 15 dk sen bozdun bataryamı.Anlatıyroum anlatıyroum anlamıyor.Hadi adamın gözü önünde değiştirmesem ekranı diyeceğimki bataryalar karıştı ki o bile 1000 de 1 ihtimal değil ama o da yok adamın gözü önünde 10 dk ya değiştirip veriyorum.
Bu arabanın lastiklerini değiştirmek için gittiğin lastikciye daha sonra sen lastikleri değiştirdin ama benim şanzıman dagıldı bilseydim değiştirmezdim diyip kızmaya benzer :)
Yine geçenlerde tahribattan bi murid bana casper mı asus mu ne bi ekranı kırık cihaz getirdi..Dedimki orjinal ekranı var fiyatı bu tamam dedi açtım baktım içinde samsung ekran vardı bende aynı seri samsung ekranı taktım aldı götürdü 1 yıl kullandı sonra baska bi arızadan dolayı pc yi açtırmış açtığı servis gerizekalı demiş ki bu laptop asus içinden samsung ekran çıktı seni kazıklamışlar bu orjinal değil.Bu saf muridde inanmış bana atar yapıyor sen bana orjinal ekran takmadın soyle boyle..
ee be güzel kardeşim bu dünyada 20 tane marka laptop var 5 tane ekran üreten firma var :) git bi asusa sor bakalım sizin kullandığınız ekranlar asus mu samsung mu ?
Demiyor ki asus ekran mı üretiyor mu ? Asus ekran üretti de biz mi takmadık :)
Valla durum şu ki cahil insanla ugrasmak çok zor.İnan bazen bu meslek canımı çok sıkıyor..
asus ekran üretiyor bu arada .
AL burdan yak :)
-
swordfish bunu yazdıHaLFDeviL bunu yazdıswordfish bunu yazdıDE5TROY3R bunu yazdıMeTiN_7 bunu yazdı
ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı
bende bi kaç yıl önce LG laptopu götürmüştüm, ekrana görüntü gelmiyordu. Ekrana görüntü olayını halletmiştiki HDD arızası çıktı
Müşteri ürünün tamirinin ne kadara mal olacağını bilmek ister ona göre tamir yaptırırdı
swordfish hoca haksızdır demiyorum oda haklıydı, helali hoş olsun
valla hocam senide anlıyorum ama sende müşterine durumu açıklamasın senin işinde zor :) ..şimdi şöyle bi durum var.
sen bana getirdin pc yi görüntü yok..Bende açar bakarım atıyroum ekrandan.Derim ki sana kardeş 150 lira fiyatı var ekranı değiştireceğim görüntü gelecek.
Ekranı değiştirirm görüntü gelir ama hdd bozuktur optik sürücü bozuktur sesi çıkmıyordu bende bunları bilemediğim için birşey yapamam.
Bu ekran konusnda en çok yasadığım sıkıntı adam ekranı kırıyor sonra da ekranı göremediği için windowsu normal kapatamıyor bu sefer power tusundan aç kapa aç kapa yapıyor sonra windows çöküyor bana getiriyor ekranı değiştiriyorum açıyorum ama windows çökmüş.Adam baslıyor ben sana verdiğimde sağlamdı şimdi windows açılmıyor :) Al basına bela anlat ki anlasın.
Bi ara bi müşterim geldi ekranı değiştirdim tahminen 3 yıllık filan adam baktı aldı gitti 1 hafta sonra geri geldi diyor ki benim bataryam önceden 2 saat gidiyor du şimdi 15 dk sen bozdun bataryamı.Anlatıyroum anlatıyroum anlamıyor.Hadi adamın gözü önünde değiştirmesem ekranı diyeceğimki bataryalar karıştı ki o bile 1000 de 1 ihtimal değil ama o da yok adamın gözü önünde 10 dk ya değiştirip veriyorum.
Bu arabanın lastiklerini değiştirmek için gittiğin lastikciye daha sonra sen lastikleri değiştirdin ama benim şanzıman dagıldı bilseydim değiştirmezdim diyip kızmaya benzer :)
Yine geçenlerde tahribattan bi murid bana casper mı asus mu ne bi ekranı kırık cihaz getirdi..Dedimki orjinal ekranı var fiyatı bu tamam dedi açtım baktım içinde samsung ekran vardı bende aynı seri samsung ekranı taktım aldı götürdü 1 yıl kullandı sonra baska bi arızadan dolayı pc yi açtırmış açtığı servis gerizekalı demiş ki bu laptop asus içinden samsung ekran çıktı seni kazıklamışlar bu orjinal değil.Bu saf muridde inanmış bana atar yapıyor sen bana orjinal ekran takmadın soyle boyle..
ee be güzel kardeşim bu dünyada 20 tane marka laptop var 5 tane ekran üreten firma var :) git bi asusa sor bakalım sizin kullandığınız ekranlar asus mu samsung mu ?
Demiyor ki asus ekran mı üretiyor mu ? Asus ekran üretti de biz mi takmadık :)
Valla durum şu ki cahil insanla ugrasmak çok zor.İnan bazen bu meslek canımı çok sıkıyor..
asus ekran üretiyor bu arada .
AL burdan yak :)
Tütünü çakma galiba, Dumanı saman tadı veriyor :).
-
toshiba c855 ekran suan Cin'de 100 TL civarinda. Sana ulasmasi, takdirman yine en az 150 TL'yi bulacaktir. Bu yuzden bilindik yani swordfish arkadasa yaptirman daha mantikli olacaktir. En azindan icin rahat olur, ugrasmazsin.
-
MeTiN_7 bunu yazdı
ben bu swordfish denen arkadasa 2 yıl oncesınde goturum saglam pcmı catlak ve hddsı bozuk bır sekılde aldım goturursen herseyını goster neyın calısıp calısmadıgını sonra ben bılmıyordum dıyor gecıyor sırf o yuzden sattım pcmı buda aklında bır fıkır olsun eger bırısı bırsey dıycek olursa ben bunu yasadım tecrube ettım arkadasımada o yuzden soyluyorum he ıyı ayrılmıs olanda olabılır bırsey demıyorum sadece bır uyarı
Hocam swordfish'in her konusunda çıkıp aynı şeyleri yazıyorsun gerçekten sıktı artık senin bu muhabbetin
Ben swordfishi abartmıyorum sana 12 yaşımdan beri tanıyorum şuan yaşım 25 ve param yoktu okuldan artan kalan zamanda fabrikada çalışıp parar birirktirmiştim hiç tereddüt etmeden kendisine bilgisayar toplattım ilk bilgisayarımı o topladı bana çok da sağlam bir makina topladı zamanında ve ben o bilgisayarı 7 sene kullandım bıraktım kenara küçük kardeşlerim kullandı şimdi ne mi oldu pc çatı katınıa attım duruyor bozulduğundan değil hee çalışıyor taş gibi tek yaptığım değişiklik ram ekledim o kadar
ve abartmıyorum pc konusunda başını çok ağrıttım bilmediğim ne varsa msn zamanında soruyordum kendisine gerek donanım gerek başka şeylerde bıkmadan sıkılmadan
Ben swordfish'den her konuda eminim adam kazıklayacak 3 e 5 bakacak hele 3 kuruş için yalan söyleyecek bir adam asla değildir kaldı ki bir çok müride yardımı dokunmuştur hemde piyasadan çok aşağıya fiyatlara kendisinin severim sayarım diyeceklerim bunlar
ben kendisine her konuda kefil olurum.
