Laptop'a Çay Döküldü
-
gece geç saatlerde laptop'a çay döküldü hoparlör biraz gidikti o düzeldi ama bu sabahdan beridir usb aygıt tanınmadı die uyarı veriyor sürekli ve dökülen yerde 2 tane port vardı portlardan biri çalışmıyor sanırım möause ışığı yanıyor ama işlem yok :( çözüm arıyorum..
-
g.olsun :D sana masraflı patlar yaptirirsan tum anakarti degistirirler eger eski ise at :D yeni al
-
geçmiş olsun hocam ne diyelim :( keşke döküldüğünde direkt elektrikten kesseymişsin
-
hoca i5 işlemci intel anakart var neyden bahsediyon :D 1 usb portu çalışmazsa sorun yaratır mı ilerde ??
ayrıca öyle böyle bu pc servise gidicek hacı :) inşallah servis bir bok demez :)
ben bilmiyorum ayağına yatıcam yine :) vestel servise bir ara öyle yapmıştım bakalım samsung servis yicek mi :D
-
peki bu uyarıyı nasıl iptal edebilrim sürekli usb aygıt tanınmadı uyarısı var
-
Aygıt yöneticisinden tanınmayan usb aygıtı bulana kadar tek tek usb'leri devre dışı bırak.
-
Hiç kurcalama servise götür derim. Benim de klavyeye bir defa su bir defa viski döküldü. Su döküldüğünde tüm klavyesi pert oldu laptopun ikişer tuşa basmış gibi algılıyordu. Packardbell'de takımı değiştirmişlerdi komple 110tl mi ne istemişlerdi tam hatırlamıyorum 2 sene oldu. Şimdi de Toshiba'ya yine döküldü "+" tuşum çalışmıyor, ucuz atlattım. :D
-
hacım düşme kırılma sıvı teması garanti kapsamında değil malesef :(
-
enesshn18 bunu yazdı:
-----------------------------
hacım düşme kırılma sıvı teması garanti kapsamında değil malesef :(
-----------------------------bu anakart pahalı ama la :| ne halt yerim :D
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
enesshn18 bunu yazdı:
-----------------------------
hacım düşme kırılma sıvı teması garanti kapsamında değil malesef :(
-----------------------------bu anakart pahalı ama la :| ne halt yerim :D
-----------------------------valla haklısın hocam ama teknik servis emin ol ben çay dökdüm dersen kabul etmeyecektir ama bence bütün izleri sil bozuldu de yolla çay meselesini açma hiç :D
-
enesshn18 bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
enesshn18 bunu yazdı:
-----------------------------
hacım düşme kırılma sıvı teması garanti kapsamında değil malesef :(
-----------------------------bu anakart pahalı ama la :| ne halt yerim :D
-----------------------------valla haklısın hocam ama teknik servis emin ol ben çay dökdüm dersen kabul etmeyecektir ama bence bütün izleri sil bozuldu de yolla çay meselesini açma hiç :D
-----------------------------pc de takılma vardı :D ben onu sebep gösteririm hatta şöyle mause klavye şarkı flan donup kalıyordu belli zamanlarda bir kaç saniyelik :D onu gösteririm ben gerekçe olarak :D bataryada bitti onuda gösterririm :D
