folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Laptop'a Çay Döküldü



Laptop'a Çay Döküldü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    aynen öyle yap ama afedersinde laptopu z*kmişsin D:


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    enesshn18 bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen öyle yap ama afedersinde laptopu z*kmişsin D:


    -----------------------------

    ya o donma benden kaynaklı değil ta en başında vardı çay dökülmesi yanlıslıkla oldu :)

    batarya ise

    laptopu fişte bıraktım bataryayı sökmeyi unuttum :))

    kalibrasyon yaptım düzelmedi :)


    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    babamda hp laptop vardı kardeşim çay dökmüştü ve o zaman 400 tl masraf var demişlerdi... aldım açtım içini güzelce alkol ve fırça ile temizledım miss gibi guzelce kuruttuktan sonra tekrar topladım ve kusursuz bir şekilde çalışmaya devam etti...

    bir tek klavyenın tuşları birazcık zor basıyor o kadar :D


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    the_behulder mürid sıvı dökülmelerinde sorunsuz tamir yapıyor, tavsiye edebilirim.


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    geçen dayım casper nirvanaya kola döktü. kuruttuk falan ilk önce bişey yoktu 2 gün bişeyler cortlaya cortlaya gitti makine. anakart yanmış. 700 lira girdi tamir parası :D 


    Avukat/Hukukçu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    sanırım bunada öyle girer gibi ama bakiyim servise sokmaya çalışcam masrafı bu arada içini açtıgında herhangi bir nemlik belirtisi varmıydı içini açan arkadaş :D

     


    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ve sevindirici bir haber o çalışmayan usb portu şuan çalısıyor :)) şuan bir şey yokmuş gibi devam ediyor :|


    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    nemlenmiştir. onu iyice kurulamak lazım. temizlemek lazım. alkol al saf. bi fırça. bi fön makinesi. bez ve kağıt bez. açıyosun önce bi temizliyosun nemli ıslak yerlerini alkole yediriyosun siliyosun güzelce dökülen yerleri sonra kuruluyosun üstüne fön tutuyosun iyice kuruluyosun. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    nemlenmiştir. onu iyice kurulamak lazım. temizlemek lazım. alkol al saf. bi fırça. bi fön makinesi. bez ve kağıt bez. açıyosun önce bi temizliyosun nemli ıslak yerlerini alkole yediriyosun siliyosun güzelce dökülen yerleri sonra kuruluyosun üstüne fön tutuyosun iyice kuruluyosun. 


    -----------------------------

    garantili makina içini açamıyorum ayrıca pc i biraz kasıtı sıcak tutuyorum :)) ayrıca şuan normale döndü gibi :) bakalım ilerde ne olcak ^^


    Boş İşler Uzmanı..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    sanırım bunada öyle girer gibi ama bakiyim servise sokmaya çalışcam masrafı bu arada içini açtıgında herhangi bir nemlik belirtisi varmıydı içini açan arkadaş :D

     


    -----------------------------
    hayır hocam aradan 3-4 gün geçmişti açtıgımda...

    yanlız çay dökülmesine rağmen laptopun power tusuna bastıgımda çalışıyordu makıne 3-4 saniye sonra kapatıyordu kendını

    şekerli çay oldugu için anakartın uzerınde kısa devre yapıyordu sanırım açtıgımda zaten anakartın sol alt köşesi yapış yapıştı güzelce alkolle temizledım olay tamam :)

     

    yanlız çok ilginçtir laptopu geri toplayıp çalıştırdıgımda makına direk biosa atladı ve kendı kendıne 1 saat donanım taraması yaptı :D hp lerde oluyor bu sanırım sadece adamlar garip ya :/


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
Toplam Hit: 4350 Toplam Mesaj: 27