Laptop'a Çay Döküldü
-
aynen öyle yap ama afedersinde laptopu z*kmişsin D:
-
enesshn18 bunu yazdı:
-----------------------------
aynen öyle yap ama afedersinde laptopu z*kmişsin D:
-----------------------------ya o donma benden kaynaklı değil ta en başında vardı çay dökülmesi yanlıslıkla oldu :)
batarya ise
laptopu fişte bıraktım bataryayı sökmeyi unuttum :))
kalibrasyon yaptım düzelmedi :)
-
babamda hp laptop vardı kardeşim çay dökmüştü ve o zaman 400 tl masraf var demişlerdi... aldım açtım içini güzelce alkol ve fırça ile temizledım miss gibi guzelce kuruttuktan sonra tekrar topladım ve kusursuz bir şekilde çalışmaya devam etti...
bir tek klavyenın tuşları birazcık zor basıyor o kadar :D
-
the_behulder mürid sıvı dökülmelerinde sorunsuz tamir yapıyor, tavsiye edebilirim.
-
geçen dayım casper nirvanaya kola döktü. kuruttuk falan ilk önce bişey yoktu 2 gün bişeyler cortlaya cortlaya gitti makine. anakart yanmış. 700 lira girdi tamir parası :D
-
sanırım bunada öyle girer gibi ama bakiyim servise sokmaya çalışcam masrafı bu arada içini açtıgında herhangi bir nemlik belirtisi varmıydı içini açan arkadaş :D
-
ve sevindirici bir haber o çalışmayan usb portu şuan çalısıyor :)) şuan bir şey yokmuş gibi devam ediyor :|
-
nemlenmiştir. onu iyice kurulamak lazım. temizlemek lazım. alkol al saf. bi fırça. bi fön makinesi. bez ve kağıt bez. açıyosun önce bi temizliyosun nemli ıslak yerlerini alkole yediriyosun siliyosun güzelce dökülen yerleri sonra kuruluyosun üstüne fön tutuyosun iyice kuruluyosun.
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
nemlenmiştir. onu iyice kurulamak lazım. temizlemek lazım. alkol al saf. bi fırça. bi fön makinesi. bez ve kağıt bez. açıyosun önce bi temizliyosun nemli ıslak yerlerini alkole yediriyosun siliyosun güzelce dökülen yerleri sonra kuruluyosun üstüne fön tutuyosun iyice kuruluyosun.
-----------------------------garantili makina içini açamıyorum ayrıca pc i biraz kasıtı sıcak tutuyorum :)) ayrıca şuan normale döndü gibi :) bakalım ilerde ne olcak ^^
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
sanırım bunada öyle girer gibi ama bakiyim servise sokmaya çalışcam masrafı bu arada içini açtıgında herhangi bir nemlik belirtisi varmıydı içini açan arkadaş :D
-----------------------------
hayır hocam aradan 3-4 gün geçmişti açtıgımda...yanlız çay dökülmesine rağmen laptopun power tusuna bastıgımda çalışıyordu makıne 3-4 saniye sonra kapatıyordu kendını
şekerli çay oldugu için anakartın uzerınde kısa devre yapıyordu sanırım açtıgımda zaten anakartın sol alt köşesi yapış yapıştı güzelce alkolle temizledım olay tamam :)
yanlız çok ilginçtir laptopu geri toplayıp çalıştırdıgımda makına direk biosa atladı ve kendı kendıne 1 saat donanım taraması yaptı :D hp lerde oluyor bu sanırım sadece adamlar garip ya :/
