folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Lise Kantini Mi İlk Okul Kantini Mi



Lise Kantini Mi İlk Okul Kantini Mi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    bizim lisenin yemekhanesi tamamen beleş tabağa istediğin kadar yemek dolduruyosun herkes tam burslu :D (ego tavan)

    edit:hocam bence de lise ama okulun kalabalıklığı gibi istatistik bilgiler de göz önünde bulundurulmalı diye düşünüyorum

    slanger tarafından 16/Ağu/12 01:03 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanliparmak
    kanliparmak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    ahmike bunu yazdı

    İstanbulda olsan bakardık :P

    Lise iyi olur..Ama başta sağlam bir ekip lazım..Ha diyince olmaz :)

    neden lise :):):)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Bunu kantin işi deneyimi olan kişilere de  sorabilirsin. İlköğretim okulu kantini daha iyidir. Çocuklar sorgusuzca harcarlar. Artık çocuklara verilen harçlıklar bizim zamanımızdaki gibi değil. Liseliler gırtlaktan çok başka işler için harcarlar.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanliparmak
    kanliparmak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    whoobay bunu yazdı

    Bunu kantin işi deneyimi olan kişilere de  sorabilirsin. İlköğretim okulu kantini daha iyidir. Çocuklar sorgusuzca harcarlar. Artık çocuklara verilen harçlıklar bizim zamanımızdaki gibi değil. Liseliler gırtlaktan çok başka işler için harcarlar.

    deneyimi olan insanlar hep boş konuşuyor arkadaşım yaa adam akıllı birini bulamadım :):):) lisede dediğin gibi adam kız arkadaşına içkiye sigaraya harcar ama ilk okulda bu olmaz heralde 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    ilkokul bence

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sessizadam
    sessizadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    lisede herkesi kazıklarsın ilkokulda küçük çocuklar var anlamaz onlar


    seSSizadam
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Lise.Patso.Sosisli.


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    lisedeki adam harçlığıyla sigara alır bilmem ne alır ama ilkokula giden çocuk babasından ne alıyorsa getirip hepsini kantinde yer bence ilkokul daha mantıklı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    lisesine ilk okuluna göre değişir aga nasıl bir lise nasıl bir ilkokul?..


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    g2k bunu yazdı

    lisedeki adam harçlığıyla sigara alır bilmem ne alır ama ilkokula giden çocuk babasından ne alıyorsa getirip hepsini kantinde yer bence ilkokul daha mantıklı.

    Liseli dediğin ergendir.Kendi yeme içmesi 10 tl tutuyorsa 15 ister evden. Sigara parasını her türlü boşa çıkarır yani.İlkokulda hala varmı bilmıyorum ama beslenme saati diye şeyler vardı çok eskiden,herkes evden getirirdi yiyeceğini .


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
Toplam Hit: 7553 Toplam Mesaj: 45