Lise Kantini Mi İlk Okul Kantini Mi
-
bizim lisenin yemekhanesi tamamen beleş tabağa istediğin kadar yemek dolduruyosun herkes tam burslu :D (ego tavan)
edit:hocam bence de lise ama okulun kalabalıklığı gibi istatistik bilgiler de göz önünde bulundurulmalı diye düşünüyorum
slanger tarafından 16/Ağu/12 01:03 tarihinde düzenlenmiştir -
ahmike bunu yazdı
İstanbulda olsan bakardık :P
Lise iyi olur..Ama başta sağlam bir ekip lazım..Ha diyince olmaz :)
neden lise :):):)
-
Bunu kantin işi deneyimi olan kişilere de sorabilirsin. İlköğretim okulu kantini daha iyidir. Çocuklar sorgusuzca harcarlar. Artık çocuklara verilen harçlıklar bizim zamanımızdaki gibi değil. Liseliler gırtlaktan çok başka işler için harcarlar.
-
whoobay bunu yazdı
Bunu kantin işi deneyimi olan kişilere de sorabilirsin. İlköğretim okulu kantini daha iyidir. Çocuklar sorgusuzca harcarlar. Artık çocuklara verilen harçlıklar bizim zamanımızdaki gibi değil. Liseliler gırtlaktan çok başka işler için harcarlar.
deneyimi olan insanlar hep boş konuşuyor arkadaşım yaa adam akıllı birini bulamadım :):):) lisede dediğin gibi adam kız arkadaşına içkiye sigaraya harcar ama ilk okulda bu olmaz heralde
-
ilkokul bence
-
lisede herkesi kazıklarsın ilkokulda küçük çocuklar var anlamaz onlar
-
Lise.Patso.Sosisli.
-
lisedeki adam harçlığıyla sigara alır bilmem ne alır ama ilkokula giden çocuk babasından ne alıyorsa getirip hepsini kantinde yer bence ilkokul daha mantıklı.
-
lisesine ilk okuluna göre değişir aga nasıl bir lise nasıl bir ilkokul?..
-
g2k bunu yazdı
lisedeki adam harçlığıyla sigara alır bilmem ne alır ama ilkokula giden çocuk babasından ne alıyorsa getirip hepsini kantinde yer bence ilkokul daha mantıklı.
Liseli dediğin ergendir.Kendi yeme içmesi 10 tl tutuyorsa 15 ister evden. Sigara parasını her türlü boşa çıkarır yani.İlkokulda hala varmı bilmıyorum ama beslenme saati diye şeyler vardı çok eskiden,herkes evden getirirdi yiyeceğini .
