

Lost, Prison Break Vs.. Gibi Projeleri Neden Yapamıyoruz?
-
Herşeyden önce iki ülkenin adı farklı..Sen çok ii bi fikir bile bulsan daha kalitesini daha kaliteli pazarlarlar yine işin kaymağını onlar yer..
-
Türk sinemasının gelişmesinin öncüsü olarak çok sağlam bi 'Çanakkale Destanı' yapımıyla giriş yapabilirler aslında.
yapıma örnek kalite olarak da 300 filmi gösterilebilir.
-
mximus bunu yazdı:
-----------------------------Türk sinemasının gelişmesinin öncüsü olarak çok sağlam bi 'Çanakkale Destanı' yapımıyla giriş yapabilirler aslında.
yapıma örnek kalite olarak da 300 filmi gösterilebilir.
-----------------------------abi Atatürk ün hayatı, çanakkale, kurtuluş savaşı....Bir çok projeye başladılar yada başlayacaklardı.Geçen Atatürk hakkında film çekeceklerini duydum.Ünlü bir artist Atatürk olacakmış
Bizim kurtarıcımız, bizim tarihimiz fakat neden onlar yapıyor??Bir ülke aıdnı duyurmak ve kalkınmak istiyorsa film ve teknoloji ile bir yere varabilir.Bizde hangisi var ??NE sanat ne teknoloji ne eğitim ne tarım hiç birşey..Yapabilecek kapasitedeyiz.Yani seslendirme konusunda üstümüze yok.Seslendirip dünyaya satarız.
Bir filmi bir kadın ve bir erkek ile seslendiren ruslar bizim filmlerimize bayılır.Seslendirme için bize gelirler..Yani ne yapıyoruz anlayamıyorum bir türlü
-
mximus bunu yazdı:
-----------------------------Türk sinemasının gelişmesinin öncüsü olarak çok sağlam bi 'Çanakkale Destanı' yapımıyla giriş yapabilirler aslında.
yapıma örnek kalite olarak da 300 filmi gösterilebilir.
-----------------------------efektlerini holywooddan anlatılacakları yabancı kaynaklardan alıp makyaj malzemelerini bile dışarıdan getirirsen bu bizim Çanakkale destanımız diyemezsin bence...
-
SpY-EaFw bunu yazdı:
-----------------------------
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------Sinan Cetin gibi adam prim yaparsa
Aysun Kayacidan artist olursa
Arabesk'in krali alisan oyuncu olursa
dun tv de gotunu acan yarismaci dizide oynarsa
tiyatro-sinema mezunu adam ac kalirsa
elbette lost gibi - prison break gibi kalite projelerin olmaz...
-----------------------------tahrikalem senaryo ve film prodiksiyon yakında hizmetimizde mi ?
-----------------------------huuu :O iyi olabilir bence.. psikolojik ruhsal çöküntü paranoyak türlerinde yardımcı olabilirim.. espri kabileyitm o kadar iyi değildir. aksiyon olursa aklımda bi kaç bölüm var.. bencede bu plan düşünülmeli...
-
boyfromsmyrna bunu yazdı:
-----------------------------
mximus bunu yazdı:
-----------------------------Türk sinemasının gelişmesinin öncüsü olarak çok sağlam bi 'Çanakkale Destanı' yapımıyla giriş yapabilirler aslında.
yapıma örnek kalite olarak da 300 filmi gösterilebilir.
-----------------------------efektlerini holywooddan anlatılacakları yabancı kaynaklardan alıp makyaj malzemelerini bile dışarıdan getirirsen bu bizim Çanakkale destanımız diyemezsin bence...
-----------------------------derim...
çünkü şu an a yorumlarsak
öyle bir filmi türkiye şartlarıyla ,holywood şartları arasında yapmanın arasında çok fark var...
yoksa sen tolga örenk'in gelibolu'sunu bilmiyomusun...
-
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------
selena ve efektleri varken lost izlenir mi :z
-----------------------------
::D:DD:süper bi toplum mesajı bence süper mesajın için tşk gladio
-
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------biz üretmeyiz, hazır olana konarız. çalışmayız yatarız. yabancı dizilerin çakmasını yapmakta üzerimize yoktur.
Sabrina diye bi dizi vardı eskiden atv de yayınlanırdı, şimdi baktığımızda acemi cadı yok efendim selena. günümüz dizilerinden bir çoğu kopya, üreten bir toplum değiliz. herzaman hazıra konmayı severiz.
-----------------------------eet hocam full kopya çekiyoz ndn derseniz acunun yaptığı programların hepsi yurtdışı versiyonlar
bide soth park çok güzel
-
İzlemedim , zira böyle millet hayatını bu dizilere adıyordu , saatlerce aralıksız izleniyordu bu diziler , geçen arkadaş Prison Break izliyordu , baktım hakkaten güzel dizi bir kaç bölüm izledim . Ama tabi sezonları indirip veya satın alıp izlemeyeceğim , orası ayrı .
Neden yapamıyoruz , çünkü taklitçiyiz . Bir dizi yapılıyor , esinlenip benzerini yapmak yok bizde , tipleri aynı yapıp , isimleri değiştirip , yayına koymak var .
-
SpY-EaFw bunu yazdı:
-----------------------------yakında lostu da yaparız emrah falan oynar.
-----------------------------
bir ara baya meşhurdu bu muhabbet :D
Dizinin Adı:Kurban’ın Kurbanları
Yönetmen:Taylan Biraderler
Yapımcı:Osman Yağmurdereli
Müzik:Yalnızlığımın Adasında Bitirdim Benliğimi
Kazazedeler
Jack: Nejat İşler
Kate: Berrak Tüzünataç
Sawyer: Kıvanç Tatlıtuğ
John Locke: Mazhar Alanson
Hurley: Ata Demirer
Mr. Eko: Pascal Nouma
Jin: İlhan MansızKısaca Konu
Dokuz günlük Kurban Bayramı tatilini fırsat bilip, “Şöyle bir Amarika’ya gidelim de görelim neymiş, hem ucuz bilet de bulduk, ne duruyoruz o zaman!” düşüncesiyle “Okyanus Havayolları”na ait “831 nolu” uçuşa doluşan Türkler, uçağın Atlantik Okyanusu üzerinde infilak etmesiyle kendilerini bir anda ıssız bir adada bulurlar.devamı için
http://www.yuzsekiz.com/iste-lost-turkiye/