folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder Lost, Prison Break Vs.. Gibi Projeleri Neden Yapamıyoruz?



Lost, Prison Break Vs.. Gibi Projeleri Neden Yapamıyoruz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Herşeyden önce iki ülkenin adı farklı..Sen çok ii bi fikir bile bulsan daha kalitesini daha kaliteli pazarlarlar yine işin kaymağını onlar yer..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Türk sinemasının gelişmesinin öncüsü olarak çok sağlam bi 'Çanakkale Destanı' yapımıyla giriş yapabilirler aslında.

    yapıma örnek kalite olarak da 300 filmi gösterilebilir.

     


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    mximus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türk sinemasının gelişmesinin öncüsü olarak çok sağlam bi 'Çanakkale Destanı' yapımıyla giriş yapabilirler aslında.

    yapıma örnek kalite olarak da 300 filmi gösterilebilir.

     


    -----------------------------

    abi Atatürk ün hayatı, çanakkale, kurtuluş savaşı....Bir çok projeye başladılar yada başlayacaklardı.Geçen Atatürk hakkında film çekeceklerini duydum.Ünlü bir artist Atatürk olacakmış

    Bizim kurtarıcımız, bizim tarihimiz fakat neden onlar yapıyor??Bir ülke aıdnı duyurmak ve kalkınmak istiyorsa film ve teknoloji ile bir yere varabilir.Bizde hangisi var ??NE sanat ne teknoloji ne eğitim ne tarım hiç birşey..Yapabilecek kapasitedeyiz.Yani seslendirme konusunda üstümüze yok.Seslendirip dünyaya satarız.

    Bir filmi bir kadın ve bir erkek ile seslendiren ruslar bizim filmlerimize bayılır.Seslendirme için bize gelirler..Yani ne yapıyoruz anlayamıyorum bir türlü

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boyfromsmyrna
    boyfromsmyrna's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    mximus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türk sinemasının gelişmesinin öncüsü olarak çok sağlam bi 'Çanakkale Destanı' yapımıyla giriş yapabilirler aslında.

    yapıma örnek kalite olarak da 300 filmi gösterilebilir.

     


    -----------------------------

    efektlerini holywooddan anlatılacakları yabancı kaynaklardan alıp makyaj malzemelerini bile dışarıdan getirirsen bu bizim Çanakkale destanımız diyemezsin bence...


    bu gün biri bana 67. yorumumu yapçak.... :p çok klasik adamım.. kalsın böle.. en az bi yıldır bu deişmedi:).. yapıver sende şu yorumu:p..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    SpY-EaFw bunu yazdı:
    -----------------------------
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sinan Cetin gibi adam prim yaparsa

    Aysun Kayacidan artist olursa

    Arabesk'in krali alisan oyuncu olursa

    dun tv de gotunu acan yarismaci dizide oynarsa

    tiyatro-sinema mezunu adam ac kalirsa

    elbette lost gibi - prison break gibi kalite projelerin olmaz...


    -----------------------------

     

    tahrikalem senaryo ve film prodiksiyon yakında hizmetimizde mi ? 


    -----------------------------

    huuu :O iyi olabilir bence..  psikolojik ruhsal çöküntü paranoyak türlerinde yardımcı olabilirim.. espri kabileyitm o kadar iyi değildir. aksiyon olursa aklımda bi kaç bölüm var.. bencede bu plan düşünülmeli...


    düşünüyorum oysa aklım var; aklım var oysa düşünmem gerek; düşünmem gerekse düşünülmesi gereken şeyler var; bazı var olan şeyleri düşünürsem zamanımı düşnmeye harcarım;harcanılan bi zaman varsa kıymeti bilinmeli; kıymeti bilinmeyen zaman tek canı kalmış süpermario ya benzer; süper marionun mantarı şirinlerin evine benzer; şirinlerin evinde bi kaltak var şirine o şirineyi bütün şirinler s*kmek ister... şirinler çok şey isterde ben hala neyi düşünüyorum anlamadım !!!!!...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    boyfromsmyrna bunu yazdı:
    -----------------------------


    mximus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türk sinemasının gelişmesinin öncüsü olarak çok sağlam bi 'Çanakkale Destanı' yapımıyla giriş yapabilirler aslında.

    yapıma örnek kalite olarak da 300 filmi gösterilebilir.

     


    -----------------------------

    efektlerini holywooddan anlatılacakları yabancı kaynaklardan alıp makyaj malzemelerini bile dışarıdan getirirsen bu bizim Çanakkale destanımız diyemezsin bence...

     


    -----------------------------

    derim...

    çünkü şu an a yorumlarsak

    öyle bir filmi türkiye şartlarıyla ,holywood şartları arasında yapmanın arasında çok fark var...

    yoksa sen  tolga örenk'in gelibolu'sunu bilmiyomusun...

     


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------
    selena ve efektleri varken lost izlenir mi :z
    -----------------------------
    ::D:DD:

    süper bi toplum mesajı bence süper mesajın için tşk gladio


    ebedi devlet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    Stifler bunu yazdı:
    -----------------------------

    biz üretmeyiz, hazır olana konarız. çalışmayız yatarız. yabancı dizilerin çakmasını yapmakta üzerimize yoktur.

    Sabrina diye bi dizi vardı eskiden atv  de yayınlanırdı, şimdi baktığımızda acemi cadı yok efendim selena. günümüz dizilerinden bir çoğu kopya, üreten bir toplum değiliz. herzaman hazıra konmayı severiz.


    -----------------------------

    eet hocam full kopya çekiyoz ndn derseniz acunun yaptığı programların hepsi yurtdışı versiyonlar

    bide soth park çok güzel


    ebedi devlet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    İzlemedim , zira böyle millet hayatını bu dizilere adıyordu , saatlerce aralıksız izleniyordu bu diziler , geçen arkadaş Prison Break izliyordu , baktım hakkaten güzel dizi bir kaç bölüm izledim . Ama tabi sezonları indirip veya satın alıp izlemeyeceğim , orası ayrı .

    Neden yapamıyoruz , çünkü taklitçiyiz . Bir dizi yapılıyor , esinlenip benzerini yapmak yok bizde , tipleri aynı yapıp , isimleri değiştirip , yayına koymak var . 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    SpY-EaFw bunu yazdı:
    -----------------------------

     yakında lostu da yaparız emrah falan oynar. 


    -----------------------------

    bir ara baya meşhurdu bu muhabbet :D

     

    Dizinin Adı:Kurban’ın Kurbanları 
    Yönetmen:Taylan Biraderler
    Yapımcı:Osman Yağmurdereli
    Müzik:Yalnızlığımın Adasında Bitirdim Benliğimi

    Kazazedeler 

    Jack: Nejat İşler 

    Kate: Berrak Tüzünataç 

    Sawyer: Kıvanç Tatlıtuğ 

    John Locke: Mazhar Alanson 

    Hurley: Ata Demirer 

    Mr. Eko: Pascal Nouma 

    Jin: İlhan Mansız

    Kısaca Konu 

    Dokuz günlük Kurban Bayramı tatilini fırsat bilip, “Şöyle bir Amarika’ya gidelim de görelim neymiş, hem ucuz bilet de bulduk, ne duruyoruz o zaman!” düşüncesiyle “Okyanus Havayolları”na ait “831 nolu” uçuşa doluşan Türkler, uçağın Atlantik Okyanusu üzerinde infilak etmesiyle kendilerini bir anda ıssız bir adada bulurlar.

     

    devamı için

    http://www.yuzsekiz.com/iste-lost-turkiye/


    çocuktum,büyüdüm
Toplam Hit: 5351 Toplam Mesaj: 39