Luc Besson‘Dan Lucy.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    futurist bunu yazdı

    fragman süper. sevdiğim herşey filmde var:

    bilimkurgu, scarlett, morgan ve çinliler :)

    ama yorumlar karışık kimi hayatımın filmi derken

    diğer yarısı evde izleyin çok mantık hataları var sonu kötü demişler.

    kararsız kaldım

     

    her çekik gözlüyü çinli japon sanan biri daha...

    öyle sanmıyorumda genelliyorum.kısaca çinli deyip çıkıyorum :))

    yoksa uzakdoğu filmlerini izlerim hep

    Gene isabet ettiremedin müridem , adamlar koreliydi :D


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    imbd nin puanlama sistemi bence çok yanlış, adam bu nasıl film yeaa diyo filme çekiyo 0 puanı öte yandan berbat bir korku filmi izliyo ama ne fenaydı diyip 10 puan basıyo. o yüzden film puanlamasında bence rotten tomates baz alınmalı.


    Converse giyen uzaylı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    Slothere bunu yazdı

    Hikayesi olmasa aslında güzel film. Özellikle Morgon Freeman'ın zırvaladığı kısımlar olmasa... Yarı bilimsel yarı bilim-kurgu harmanlayıp piyasaya sunmuşlar. 3d olsaydı da görsel olarak daha fazla tatmin etseydi. Filmin tek izletebildiği yerler oraları.

    Konuyu anlayıpta anlamayanların kafası basmıyor diyenlere;

    http://evrimagaci.org/makale/260

     

    Şu kaynağı paylaşmamış olsaydın, sana herhangi bir cevap vermeyecektim fakat, film zaten bir hipotezin üzerine kurgulanmışken ve film boyunca da bu defalarca dile getiriliyorken, kalkıp burada bir karşı hipotezi paylaşıyor olman çok mantıksız değil mi ? Ayrıca verdiğin kaynakta anlatılanlar kesin bir dille yazılmış. Yazanın kendine çılgınca bir güveni ve inancı var. 

    Beynimizin %10'unu kullandığımızı savunan bir hipotezi çürütmen için, bu karşı en azından bir tez sunmalısın. Gelgelelim bir hipotez nasıl çürütülür ki ? Asıl saçmalık bu değil mi ?

    Kesin olan şu ki; gerçekten de senin bu filmdeki amaca kafan basmamış hocam. Kusura bakma. Kimsenin kesin bir yargısı yokken, durduk yere celallenmenin manası yok. Burada binlerce karşı hipotez sunsan da bu gerçek değişmeyecek. 

    Ben bu filmi izlediğimde, görsel açıdan endişe etmeden, hayal edilmiş ve bir seferde yazılıp çekilmiş bir film görüyorum. Detaya inmeden ve yalın bir dille aktarılmaya çalışılmış temiz bir yapım. 92 dakikalık bir film ama bana 30 dakika gibi geldi ve oturup beni biraz olsun düşünmeye sevk etmesi bile yetti. Sağa sola malav anlatmak yerine, kendime bir fincan kahve ısmarladım ve biraz düşündüm. 10 liraya aldığın bir sinema biletinden çok fazla şey bekleme lütfen.
     


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    Sitelerde pek beğenimemiş. Yorumlar kötü henel olarak.

    Ben de gidecektim vazgeçtim onları görünce


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    ltcelik bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    futurist bunu yazdı

    fragman süper. sevdiğim herşey filmde var:

    bilimkurgu, scarlett, morgan ve çinliler :)

    ama yorumlar karışık kimi hayatımın filmi derken

    diğer yarısı evde izleyin çok mantık hataları var sonu kötü demişler.

    kararsız kaldım

     

    her çekik gözlüyü çinli japon sanan biri daha...

    öyle sanmıyorumda genelliyorum.kısaca çinli deyip çıkıyorum :))

    yoksa uzakdoğu filmlerini izlerim hep

    Gene isabet ettiremedin müridem , adamlar koreliydi :D

    kore uzak doğu değilmi :)

    o kadar çok kore dizi ve filmi seyrettim ki koreceyi sökmeme az kaldı :)


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    ltcelik bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    futurist bunu yazdı

    her çekik gözlüyü çinli japon sanan biri daha...

    öyle sanmıyorumda genelliyorum.kısaca çinli deyip çıkıyorum :))

    yoksa uzakdoğu filmlerini izlerim hep

    Gene isabet ettiremedin müridem , adamlar koreliydi :D

    kore uzak doğu değilmi :)

    o kadar çok kore dizi ve filmi seyrettim ki koreceyi sökmeme az kaldı :)

    Ben bugün gidip bir kere daha izledim. CoLin'in bahsettiği koreli Min-Sik Choi adlı aktör de çok etkileyici bir performans sergilemiş. Hakkını yememek lazım. 


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    NaZi_ bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba,

         8 ağustos tarihi ile vizyona sessiz sedasız giren bir film var. ''Luc Besson'' adını duyar duymaz dikkat kesildim, çıktığı gün gidememiş olsam da bu akşam filmi izledim.

         Lucy

    ht


    vizyona sessiz sedasız girdiği yok hocam her yerde bangır bangır reklamını yaptılar aylar aylar öncesinden :D

     

    filmin kurgusu ve olay örgüsü diğer filmlere epeyce benziyor.

    (bir çok sahneyi ve fikri biraz araştırarak diğer filmlerde aynen bulabilirsiniz)

    ve başından sonuna kadar propaganda kokan bir film.

     

    fakat filmdeki oyunculuk kesinlikle inanılmaz. nedense sadece morgan amca çok çıkıntı gibi durdu film boyunca. 

    başından sonuna kadar zaten hep aksiyon. hep görsel efekt.

     

    sonuç olarak epeyce bi emek verilmiş. izlenilmesi lazım.

    kötü yorumları da iyi yorumları da sonuna kadar hakediyor :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    NaZi_ bunu yazdı
    Slothere bunu yazdı

    Hikayesi olmasa aslında güzel film. Özellikle Morgon Freeman'ın zırvaladığı kısımlar olmasa... Yarı bilimsel yarı bilim-kurgu harmanlayıp piyasaya sunmuşlar. 3d olsaydı da görsel olarak daha fazla tatmin etseydi. Filmin tek izletebildiği yerler oraları.

    Konuyu anlayıpta anlamayanların kafası basmıyor diyenlere;

    http://evrimagaci.org/makale/260

     

    Şu kaynağı paylaşmamış olsaydın, sana herhangi bir cevap vermeyecektim fakat, film zaten bir hipotezin üzerine kurgulanmışken ve film boyunca da bu defalarca dile getiriliyorken, kalkıp burada bir karşı hipotezi paylaşıyor olman çok mantıksız değil mi ? Ayrıca verdiğin kaynakta anlatılanlar kesin bir dille yazılmış. Yazanın kendine çılgınca bir güveni ve inancı var. 

    Beynimizin %10'unu kullandığımızı savunan bir hipotezi çürütmen için, bu karşı en azından bir tez sunmalısın. Gelgelelim bir hipotez nasıl çürütülür ki ? Asıl saçmalık bu değil mi ?

    Kesin olan şu ki; gerçekten de senin bu filmdeki amaca kafan basmamış hocam. Kusura bakma. Kimsenin kesin bir yargısı yokken, durduk yere celallenmenin manası yok. Burada binlerce karşı hipotez sunsan da bu gerçek değişmeyecek. 

    Ben bu filmi izlediğimde, görsel açıdan endişe etmeden, hayal edilmiş ve bir seferde yazılıp çekilmiş bir film görüyorum. Detaya inmeden ve yalın bir dille aktarılmaya çalışılmış temiz bir yapım. 92 dakikalık bir film ama bana 30 dakika gibi geldi ve oturup beni biraz olsun düşünmeye sevk etmesi bile yetti. Sağa sola malav anlatmak yerine, kendime bir fincan kahve ısmarladım ve biraz düşündüm. 10 liraya aldığın bir sinema biletinden çok fazla şey bekleme lütfen.
     

    Film elbette bir hipotezin üzerine kuruldu. Fakat bugün, günümüzde yüksek bir algıyla idrak edilen, pek çok test üzerinde doğruluğu ispatlanmış, pek çok hastalığın bu hipotezde mucize görüldüğü şekilde iyileştirildiği ve kayda geçtiği bir dönemde böyle bir film ortaya atılıyor da bunlar da buna göre yapmış ne olacak canım deniliyorsa orada acı şekilde yorumlamak sanırım hakkım. Zaten ben filmi belgesel niyetine izlemedim. Başından beri ne olduğunu bilerek, konusuna dikkat etmeyerek izledim. Ama film boyunca kollarımı kenetleyip "lan ne komik burada da saçmalamışlar" demedim. Yer yer güzel noktalara değindikleri de oldu. Yarı bilimseli de bu kısımlara hitaben söyledim.

    Bir film yorumlamak için burada sana sayfalarca antitez mi yazmam gerekiyor? Sen bence bu filmi fazla ciddiye almışsın. Ya da konu hakkında eksik bilgiye sahipsin gördüklerin seni çok fazla etkilemiş. Göründüğü kadarıyla, ilk mesajından itibaren ben kavradım diğerleri aptal şeklinde yazman bunu gösterir nitelikte. 

    Hipotez onaylama, teori, kanun meselelerine girişirken şunu düşünmek lazım. Evrim de şu anda bir teori. Fakat güçlü destekleyicilerle artık gerçekliği tartışılmayan bir teori. Bu mevzu da aynen bu şekilde. Kimse (en azından saygıdeğer bilim ortamlarındaki insanlar) bugün beynin bilmem ne kapasitesi kullanılıyor, kullanılmıyor bunu tartışmıyor ama beynin tamamının etkin olarak kullanıldığı, bunun gerçek olduğu kabul ediliyor. Çünkü çok fazla sayıda vaka ve sonuç ile bu destekleniyor. Bunları herhangi bir saygın akademik kaynaktan okuyabilirsin. Daha medyatik olsun ve anlaşılabilir bir dile sahip olsun dersen dünyaca ünlü Dr. Norman Doidge'in Kendini Değiştiren Beyin adlı kitabını okuyabilirsin. Oradaki vakaların gerçekliği internetten yine akademik ortamlardan sorgulayabilirsin. 

    10 liralık filmden keyif aldım mı? Elbette. Arkadaşımla gittim 2 saate yakın izledim, keyif aldım. Arkadaşımla paylaştığım bir an, bir hatıra olarak beynime kazınmış oldu. Film hayatımı değiştirmedi ama beni dolaylı yoldan eğlendirmeyi başardı. Esas ben sana öneririm; filmi çok ciddiye alma hayat memat meselesine çevirme. Tek bir filmin seni bu kadar etkilemesine izin verme.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Az once ciktik filmden. Biz begendik.

     

    Spoiler-------------

     

    zamanda yolculuk yaparken gelecege gitmedigi dikkatimi cekti.

    Evrim temasi da cok islenmis, gerek yoktu. Sondaki I am everywhere falan gerek yok.

     

    spoiler----------------

     

    benim puanim 7.1

    mizahi tarafından 15/Ağu/14 09:00 tarihinde düzenlenmiştir

    All I need is a possibility.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    hsyN bunu yazdı

    benim dikkatimi de scarlet çekti ;)

    Scarlett icin izlerim

Toplam Hit: 10003 Toplam Mesaj: 83