Luc Besson‘Dan Lucy.
-
futurist bunu yazdıcoLin bunu yazdıfuturist bunu yazdı
fragman süper. sevdiğim herşey filmde var:
bilimkurgu, scarlett, morgan ve çinliler :)
ama yorumlar karışık kimi hayatımın filmi derken
diğer yarısı evde izleyin çok mantık hataları var sonu kötü demişler.
kararsız kaldım
her çekik gözlüyü çinli japon sanan biri daha...
öyle sanmıyorumda genelliyorum.kısaca çinli deyip çıkıyorum :))
yoksa uzakdoğu filmlerini izlerim hep
Gene isabet ettiremedin müridem , adamlar koreliydi :D
-
imbd nin puanlama sistemi bence çok yanlış, adam bu nasıl film yeaa diyo filme çekiyo 0 puanı öte yandan berbat bir korku filmi izliyo ama ne fenaydı diyip 10 puan basıyo. o yüzden film puanlamasında bence rotten tomates baz alınmalı.
-
Slothere bunu yazdı
Hikayesi olmasa aslında güzel film. Özellikle Morgon Freeman'ın zırvaladığı kısımlar olmasa... Yarı bilimsel yarı bilim-kurgu harmanlayıp piyasaya sunmuşlar. 3d olsaydı da görsel olarak daha fazla tatmin etseydi. Filmin tek izletebildiği yerler oraları.
Konuyu anlayıpta anlamayanların kafası basmıyor diyenlere;
http://evrimagaci.org/makale/260
Şu kaynağı paylaşmamış olsaydın, sana herhangi bir cevap vermeyecektim fakat, film zaten bir hipotezin üzerine kurgulanmışken ve film boyunca da bu defalarca dile getiriliyorken, kalkıp burada bir karşı hipotezi paylaşıyor olman çok mantıksız değil mi ? Ayrıca verdiğin kaynakta anlatılanlar kesin bir dille yazılmış. Yazanın kendine çılgınca bir güveni ve inancı var.
Beynimizin %10'unu kullandığımızı savunan bir hipotezi çürütmen için, bu karşı en azından bir tez sunmalısın. Gelgelelim bir hipotez nasıl çürütülür ki ? Asıl saçmalık bu değil mi ?
Kesin olan şu ki; gerçekten de senin bu filmdeki amaca kafan basmamış hocam. Kusura bakma. Kimsenin kesin bir yargısı yokken, durduk yere celallenmenin manası yok. Burada binlerce karşı hipotez sunsan da bu gerçek değişmeyecek.
Ben bu filmi izlediğimde, görsel açıdan endişe etmeden, hayal edilmiş ve bir seferde yazılıp çekilmiş bir film görüyorum. Detaya inmeden ve yalın bir dille aktarılmaya çalışılmış temiz bir yapım. 92 dakikalık bir film ama bana 30 dakika gibi geldi ve oturup beni biraz olsun düşünmeye sevk etmesi bile yetti. Sağa sola malav anlatmak yerine, kendime bir fincan kahve ısmarladım ve biraz düşündüm. 10 liraya aldığın bir sinema biletinden çok fazla şey bekleme lütfen.
-
Sitelerde pek beğenimemiş. Yorumlar kötü henel olarak.
Ben de gidecektim vazgeçtim onları görünce
-
ltcelik bunu yazdıfuturist bunu yazdıcoLin bunu yazdıfuturist bunu yazdı
fragman süper. sevdiğim herşey filmde var:
bilimkurgu, scarlett, morgan ve çinliler :)
ama yorumlar karışık kimi hayatımın filmi derken
diğer yarısı evde izleyin çok mantık hataları var sonu kötü demişler.
kararsız kaldım
her çekik gözlüyü çinli japon sanan biri daha...
öyle sanmıyorumda genelliyorum.kısaca çinli deyip çıkıyorum :))
yoksa uzakdoğu filmlerini izlerim hep
Gene isabet ettiremedin müridem , adamlar koreliydi :D
kore uzak doğu değilmi :)
o kadar çok kore dizi ve filmi seyrettim ki koreceyi sökmeme az kaldı :)
-
futurist bunu yazdıltcelik bunu yazdıfuturist bunu yazdıcoLin bunu yazdıfuturist bunu yazdı
her çekik gözlüyü çinli japon sanan biri daha...
öyle sanmıyorumda genelliyorum.kısaca çinli deyip çıkıyorum :))
yoksa uzakdoğu filmlerini izlerim hep
Gene isabet ettiremedin müridem , adamlar koreliydi :D
kore uzak doğu değilmi :)
o kadar çok kore dizi ve filmi seyrettim ki koreceyi sökmeme az kaldı :)
Ben bugün gidip bir kere daha izledim. CoLin'in bahsettiği koreli Min-Sik Choi adlı aktör de çok etkileyici bir performans sergilemiş. Hakkını yememek lazım.
-
NaZi_ bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba,
8 ağustos tarihi ile vizyona sessiz sedasız giren bir film var. ''Luc Besson'' adını duyar duymaz dikkat kesildim, çıktığı gün gidememiş olsam da bu akşam filmi izledim.
Lucy
htvizyona sessiz sedasız girdiği yok hocam her yerde bangır bangır reklamını yaptılar aylar aylar öncesinden :D
filmin kurgusu ve olay örgüsü diğer filmlere epeyce benziyor.
(bir çok sahneyi ve fikri biraz araştırarak diğer filmlerde aynen bulabilirsiniz)
ve başından sonuna kadar propaganda kokan bir film.
fakat filmdeki oyunculuk kesinlikle inanılmaz. nedense sadece morgan amca çok çıkıntı gibi durdu film boyunca.
başından sonuna kadar zaten hep aksiyon. hep görsel efekt.
sonuç olarak epeyce bi emek verilmiş. izlenilmesi lazım.
kötü yorumları da iyi yorumları da sonuna kadar hakediyor :D
-
NaZi_ bunu yazdıSlothere bunu yazdı
Hikayesi olmasa aslında güzel film. Özellikle Morgon Freeman'ın zırvaladığı kısımlar olmasa... Yarı bilimsel yarı bilim-kurgu harmanlayıp piyasaya sunmuşlar. 3d olsaydı da görsel olarak daha fazla tatmin etseydi. Filmin tek izletebildiği yerler oraları.
Konuyu anlayıpta anlamayanların kafası basmıyor diyenlere;
http://evrimagaci.org/makale/260
Şu kaynağı paylaşmamış olsaydın, sana herhangi bir cevap vermeyecektim fakat, film zaten bir hipotezin üzerine kurgulanmışken ve film boyunca da bu defalarca dile getiriliyorken, kalkıp burada bir karşı hipotezi paylaşıyor olman çok mantıksız değil mi ? Ayrıca verdiğin kaynakta anlatılanlar kesin bir dille yazılmış. Yazanın kendine çılgınca bir güveni ve inancı var.
Beynimizin %10'unu kullandığımızı savunan bir hipotezi çürütmen için, bu karşı en azından bir tez sunmalısın. Gelgelelim bir hipotez nasıl çürütülür ki ? Asıl saçmalık bu değil mi ?
Kesin olan şu ki; gerçekten de senin bu filmdeki amaca kafan basmamış hocam. Kusura bakma. Kimsenin kesin bir yargısı yokken, durduk yere celallenmenin manası yok. Burada binlerce karşı hipotez sunsan da bu gerçek değişmeyecek.
Ben bu filmi izlediğimde, görsel açıdan endişe etmeden, hayal edilmiş ve bir seferde yazılıp çekilmiş bir film görüyorum. Detaya inmeden ve yalın bir dille aktarılmaya çalışılmış temiz bir yapım. 92 dakikalık bir film ama bana 30 dakika gibi geldi ve oturup beni biraz olsun düşünmeye sevk etmesi bile yetti. Sağa sola malav anlatmak yerine, kendime bir fincan kahve ısmarladım ve biraz düşündüm. 10 liraya aldığın bir sinema biletinden çok fazla şey bekleme lütfen.
Film elbette bir hipotezin üzerine kuruldu. Fakat bugün, günümüzde yüksek bir algıyla idrak edilen, pek çok test üzerinde doğruluğu ispatlanmış, pek çok hastalığın bu hipotezde mucize görüldüğü şekilde iyileştirildiği ve kayda geçtiği bir dönemde böyle bir film ortaya atılıyor da bunlar da buna göre yapmış ne olacak canım deniliyorsa orada acı şekilde yorumlamak sanırım hakkım. Zaten ben filmi belgesel niyetine izlemedim. Başından beri ne olduğunu bilerek, konusuna dikkat etmeyerek izledim. Ama film boyunca kollarımı kenetleyip "lan ne komik burada da saçmalamışlar" demedim. Yer yer güzel noktalara değindikleri de oldu. Yarı bilimseli de bu kısımlara hitaben söyledim.
Bir film yorumlamak için burada sana sayfalarca antitez mi yazmam gerekiyor? Sen bence bu filmi fazla ciddiye almışsın. Ya da konu hakkında eksik bilgiye sahipsin gördüklerin seni çok fazla etkilemiş. Göründüğü kadarıyla, ilk mesajından itibaren ben kavradım diğerleri aptal şeklinde yazman bunu gösterir nitelikte.
Hipotez onaylama, teori, kanun meselelerine girişirken şunu düşünmek lazım. Evrim de şu anda bir teori. Fakat güçlü destekleyicilerle artık gerçekliği tartışılmayan bir teori. Bu mevzu da aynen bu şekilde. Kimse (en azından saygıdeğer bilim ortamlarındaki insanlar) bugün beynin bilmem ne kapasitesi kullanılıyor, kullanılmıyor bunu tartışmıyor ama beynin tamamının etkin olarak kullanıldığı, bunun gerçek olduğu kabul ediliyor. Çünkü çok fazla sayıda vaka ve sonuç ile bu destekleniyor. Bunları herhangi bir saygın akademik kaynaktan okuyabilirsin. Daha medyatik olsun ve anlaşılabilir bir dile sahip olsun dersen dünyaca ünlü Dr. Norman Doidge'in Kendini Değiştiren Beyin adlı kitabını okuyabilirsin. Oradaki vakaların gerçekliği internetten yine akademik ortamlardan sorgulayabilirsin.
10 liralık filmden keyif aldım mı? Elbette. Arkadaşımla gittim 2 saate yakın izledim, keyif aldım. Arkadaşımla paylaştığım bir an, bir hatıra olarak beynime kazınmış oldu. Film hayatımı değiştirmedi ama beni dolaylı yoldan eğlendirmeyi başardı. Esas ben sana öneririm; filmi çok ciddiye alma hayat memat meselesine çevirme. Tek bir filmin seni bu kadar etkilemesine izin verme.
-
Az once ciktik filmden. Biz begendik.
Spoiler-------------
zamanda yolculuk yaparken gelecege gitmedigi dikkatimi cekti.
Evrim temasi da cok islenmis, gerek yoktu. Sondaki I am everywhere falan gerek yok.
spoiler----------------
benim puanim 7.1
mizahi tarafından 15/Ağu/14 09:00 tarihinde düzenlenmiştir -
hsyN bunu yazdı
benim dikkatimi de scarlet çekti ;)
Scarlett icin izlerim
