folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Lustral Kullanan Var Mı ?



Lustral Kullanan Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alkow
    alkow's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    Müridler başlıktada belirttiğim gibi.

    antidepresan kullanmak istiyorum. reçetesiz satıyorlar mı ? günde kaç adet alırsam iyi gelir ? 1 ay gibi bir zaman aralığında kullanıcam bir zararı olur mu ?

    kullanan var mı ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    "Kişi kendisinin doktorudur!" Yok böyle bişey hocam yalan bu.


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    Doktora git,diğer türlü ilaç uyuşturucun olacaktır.


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    her antidepresan aynı deildir hepsinin farklı işlevleri vardır

    kafanıza göre antidepresan kullanmak aynı zamanda komiktir

    mesela lustral seratonin geri alım inhibitörüdür yani SSRI grubu bi ilaçtır

    bu gibi çeşitli gruplara ayrılır antidepresanlar

    o nedenle doktora gideceksin ki o sana problemine göre bi antidepresan versin

    tabi gerek duyarsa..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alkow
    alkow's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    valla hocam nette araştırdım en hafifi bu diyorlar. doktor şimdi bişeyin yok der yollar . melek gibi oluyormuş insan uzun süredir buna ihtiyacım var.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Valira
    Valira's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2003
    Dişi

    2 sene kullandım lustral.melek gibi yapıyo diye bişey yok insandan insana değişir.en mantıklısı doktora gitmek çünkü bazı antidepresanlar bazı ruhsal hastalıkları azaltacak yere artırıyolar.lustral maniklere verilmez mesela bildiğim kadarıyla.işin ucunda daha kötü olma ihtimali de var.


    The ability to destroy a planet is insignificant, next to the power of the force.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    İntihara meyillendiriyor hocam, zaten meyilliysen hiç bulaşma.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    bi halta yaradığını görmedim :|

    !!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    saftiriksincap bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Kişi kendisinin doktorudur!" Yok böyle bişey hocam yalan bu.


    -----------------------------

    bende aynı düşncedeyim insan kendini isterse sıkıntıya sokar istemezse sokmaz bende çok çok bunalıp nefes alamadığımı hissettiğim anlarda nefes egzersizi yapıorum ilaçtan çok daha etkili ,)


    dewdim dewrildim geldim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qertenqelex
    qertenqelex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek

    lustral fln hikaye yeşil reçeteli bul akineton veya xanax kullan ne prozaj ne lustralin pek faydasını görmedim

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    hocam eski kız arkadaşım manik-depresifti. o lustral kullanıyordu. sanırım günde 1 adet. ama bildiğim kadar ile öyle bir aylık bir kür değil bu. doktara git eğer şikayetin varsa. kafana göre ilaç kullanma. gribal bir durumdan bahsetmiyoruz.


    İpimle kuşağım..
Toplam Hit: 7560 Toplam Mesaj: 26