folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Lustral Kullanan Var Mı ?



Lustral Kullanan Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alkow
    alkow's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    qertenqelex bunu yazdı:
    -----------------------------

    lustral fln hikaye yeşil reçeteli bul akineton veya xanax kullan ne prozaj ne lustralin pek faydasını görmedim


    -----------------------------

    fazla ağıra basmayım diyorum :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    elinden geldiğince kullanma.


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukan
    Mukan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    Lustral Deneyimleri:

    Reçetesiz satılır. Fiyatı 12-15 liradır.

    Antidepresandır. Sosyal fobi tedavisinde komplikedir.

    Bünyeden bünyeye değişse de etkilidir.

    İlk kullanımlarda mide bulantısı, iştahsızlık yapabilir. Bu şikayetler bir haftaya kadar geçer.

    İlk kez kullanacaklar için günlük 50 mg idealdir.

    Ciddi anlamda geç boşalma durumu yaratabilir.

    Hayatımda kullandığım psikolojik anlamda 2. ilaçtır.

    Vücutta sivilce yapabilir.

    Evet beni "melek" gibi yaptı. Bir ilacın psikoloji üzerinde bu kadar etkili olabileceğini sanmazdım.

    Teknik araştırma sonucu: Beyin mutluluk hormonu pompaladığında bu hormon zamanla beyne geri dönüyormuş. Lustral mutluluk hormonunun kanda daha uzun süre kalmasına yardımcı oluyormuş.

    Bendeki etkileri: Sese katlanamamazlık vardı. Aşırı sinirli olabiliyordum. Bunlar kullanım sürecinde geçti. Artık sinirlenemiyordum. İlişkilerimi kısmen düzeltmeme yardımcı oldu. İnsanın ilacı kendisidir diyen arkadaşlar sanırım bu tür ilaçları hiç kullanmadıkları için etkilerini bilmiyorlar. Bu nedenle kurdukları cümleler sadece moral verici olabilir. Bacağınız kırıldığında sadece hayır bacağım kırılmadı diyerek veya yürümeye çalışarak iyileşemezsiniz.

    Doktorlar Konusu: Yine de doktora görünmeni önerirken, lustralın iyi bir ilaç olduğunu söyleyebilirim. Doktorlar bu ilaca "Psikiyatrinin asprini" diyorlar. Tanıdığım doktorların birçoğu lustral kullanıyor.

    İntihar düşüncesi: İlacı bıraktıktan sonra intihar düşüncesi olabilir. Ama buna yatkın değilsen zaten ilacın yokluğunun yaptığını anlayabiliyorsun.

    Lustralı 3-4 ay kullanmalısın.

    Ozaprin Deneyimleri:

    Yeşil reçeteyle satılır. Şizofren vakalar içindir. Ben psikaytr arkadaşımın numunesinden denemelik isteyip kullandım. 5 mg idi sanırım. Olayı rüyalarda çözdüren bana iyi gelmeyen ve 4-5 tabletten sonra bıraktığım bir ilaç. Tehlikeli olduğunu sezdiğim için bıraktım. Bu tip yeşil reçeteli ilaçları mutlaka doktor kontrolünde kullanmanızı öneririm.

     

    Sanırım sende bir fikir oluşmasına yardımcı olabildim. Geçmiş olsun der gözlerinden öperim (1 haftadır lustral kullanmadığım halde öpebiliyorum).


    Hakkımda atıp tutan birine rastlarsanız pm gönderin log ve görüntü kazanın. İster atın ister tutun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    uzunca bir süre kullandım, sonrasında pek yarar görmeyip bıraktım. 


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    uzunca bir süre kullandım, sonrasında pek yarar görmeyip bıraktım. 


    -----------------------------

    tam ben sölüücektim :D zaten bu tarz hapların etkisini 1 ayda görmen zor bir ihtimal hacı kendinizi neden hapa endeksliyosunuz ki o kadar çok ihtiyacınız varsa gidin öbür türlü hap alın ayık gezmeyin  :S


    Living Death
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alkow
    alkow's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    Mukan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lustral Deneyimleri:

    Reçetesiz satılır. Fiyatı 12-15 liradır.

    Antidepresandır. Sosyal fobi tedavisinde komplikedir.

    Bünyeden bünyeye değişse de etkilidir.

    İlk kullanımlarda mide bulantısı, iştahsızlık yapabilir. Bu şikayetler bir haftaya kadar geçer.

    İlk kez kullanacaklar için günlük 50 mg idealdir.

    Ciddi anlamda geç boşalma durumu yaratabilir.

    Hayatımda kullandığım psikolojik anlamda 2. ilaçtır.

    Vücutta sivilce yapabilir.

    Evet beni "melek" gibi yaptı. Bir ilacın psikoloji üzerinde bu kadar etkili olabileceğini sanmazdım.

    Teknik araştırma sonucu: Beyin mutluluk hormonu pompaladığında bu hormon zamanla beyne geri dönüyormuş. Lustral mutluluk hormonunun kanda daha uzun süre kalmasına yardımcı oluyormuş.

    Bendeki etkileri: Sese katlanamamazlık vardı. Aşırı sinirli olabiliyordum. Bunlar kullanım sürecinde geçti. Artık sinirlenemiyordum. İlişkilerimi kısmen düzeltmeme yardımcı oldu. İnsanın ilacı kendisidir diyen arkadaşlar sanırım bu tür ilaçları hiç kullanmadıkları için etkilerini bilmiyorlar. Bu nedenle kurdukları cümleler sadece moral verici olabilir. Bacağınız kırıldığında sadece hayır bacağım kırılmadı diyerek veya yürümeye çalışarak iyileşemezsiniz.

    Doktorlar Konusu: Yine de doktora görünmeni önerirken, lustralın iyi bir ilaç olduğunu söyleyebilirim. Doktorlar bu ilaca "Psikiyatrinin asprini" diyorlar. Tanıdığım doktorların birçoğu lustral kullanıyor.

    İntihar düşüncesi: İlacı bıraktıktan sonra intihar düşüncesi olabilir. Ama buna yatkın değilsen zaten ilacın yokluğunun yaptığını anlayabiliyorsun.

    Lustralı 3-4 ay kullanmalısın.

    Ozaprin Deneyimleri:

    Yeşil reçeteyle satılır. Şizofren vakalar içindir. Ben psikaytr arkadaşımın numunesinden denemelik isteyip kullandım. 5 mg idi sanırım. Olayı rüyalarda çözdüren bana iyi gelmeyen ve 4-5 tabletten sonra bıraktığım bir ilaç. Tehlikeli olduğunu sezdiğim için bıraktım. Bu tip yeşil reçeteli ilaçları mutlaka doktor kontrolünde kullanmanızı öneririm.

     

    Sanırım sende bir fikir oluşmasına yardımcı olabildim. Geçmiş olsun der gözlerinden öperim (1 haftadır lustral kullanmadığım halde öpebiliyorum).


    -----------------------------

    bilgi için sağolasın ..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukan
    Mukan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    ArmadA bunu yazdı:
    -----------------------------

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    uzunca bir süre kullandım, sonrasında pek yarar görmeyip bıraktım. 


    -----------------------------

    tam ben sölüücektim :D zaten bu tarz hapların etkisini 1 ayda görmen zor bir ihtimal hacı kendinizi neden hapa endeksliyosunuz ki o kadar çok ihtiyacınız varsa gidin öbür türlü hap alın ayık gezmeyin  :S


    -----------------------------

     

    Bu bünyeden bünyeye değişiyor olmalı. Çünkü ben 2. günden itibaren ciddi anlamda etkisini gördüm.


    Hakkımda atıp tutan birine rastlarsanız pm gönderin log ve görüntü kazanın. İster atın ister tutun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    saftiriksincap bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Kişi kendisinin doktorudur!" Yok böyle bişey hocam yalan bu.


    -----------------------------


    ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    bende kullandım hacı  ama doktor tavsiye si ile.

     doktora gitmeden kesinlikle kullan ma


    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    konuyu dağıtmak gibi olmasın ama uyumayı kolaykaştıracak bir ilaç tavsiye edebilecek var mı ? 

Toplam Hit: 7561 Toplam Mesaj: 26