Mac Os Unix Tabanlı Mı?
-
wine kullandım counter strike felan cok güzel calıstı ama 8-10 sn acılmasını bekleyemem hiç de verimli değil zaten linux paketleri olsa adobeun mac gibi olur :)
-
ehuehe :D morportakal bende onu diyorum ya mac zaten unix miş birşekilde birşeyler vardır.Yoksa adamlar yapar zaten.Sen tam olarak nede kullanıyorsun onları ?
-
ubuntuda denemiştim...ayrı bir hd alıcam belki ona bu ay kurarım yine bi ubuntu
Toplam Hit: 3397 Toplam Mesaj: 24
