Mafia 3 Geliyor !
-
Sonunda baba oyun geri geliyor. Az once gordum merlinde playasia online satis sitesi duyuru yapmis. 20 Aralikta on siparise acilacakmis oyun. Ama ps4 icin :/
Haber balon olabilir bi kesinligi yok 2k resmi bi aciklama yapmamis zaten, ps4 ile sinirli kalmaz umarimda mal gibi ortada kalmayiz.
-
Ooo güzel haber, oyunlarla çok aram yok fakat mafianın hikayesi nedense sardı :)
-
Oyunda bayağı hırs atıyordum. Böyle birine sinir olup saçını boğazına dolayarak öldürmek istediğimde hırs atıyordum :D Böyle kanlı vahsetli oyun onerilerinize açığım prototype bir yerden sonra sıktı çok kolay öldürüyor ve ayrıntı yok. Mesela cod 5 world at War bu açıdan çok süper , japon bombalarıni zevk ile kullandım 3 saat.
-
Mafia 1'i nedense bir türlü sevemedim fakat Mafia 2 bomba olmuştu. O dönemi birebir yansıtmışlar.
----
SPOİLER
Vito'nun kankası Joe öldü mü acaba ne oldu şişko ? Bilen var mi ?
-
Mustafa bunu yazdı
Mafia 1'i nedense bir türlü sevemedim fakat Mafia 2 bomba olmuştu. O dönemi birebir yansıtmışlar.
----
SPOİLER
Vito'nun kankası Joe öldü mü acaba ne oldu şişko ? Bilen var mi ?
dlc'de ölüyor o
-
hadi bakalım inş
-
mafia 1 gibi bir efsaneden sonra, grafiksel gelisim dısında mafia 2 tam bir faciaydı, senaryo, yönettigimiz ve etkilesimde oldugumuz karakterlerin kalitesi nerede, mafia 1'deki elemanların kalitesi nerede.
umarım bekledigimize deger bir sey cıkarırlar bu sefer.
-
Sebnem bunu yazdı
Oyunda bayağı hırs atıyordum. Böyle birine sinir olup saçını boğazına dolayarak öldürmek istediğimde hırs atıyordum :D Böyle kanlı vahsetli oyun onerilerinize açığım prototype bir yerden sonra sıktı çok kolay öldürüyor ve ayrıntı yok. Mesela cod 5 world at War bu açıdan çok süper , japon bombalarıni zevk ile kullandım 3 saat.
Manhunt eski bir oyundur ancak çok çeşitli öldürme teknikleri mevcut.
-
Mustafa bunu yazdı
Mafia 1'i nedense bir türlü sevemedim fakat Mafia 2 bomba olmuştu. O dönemi birebir yansıtmışlar.
----
SPOİLER
Vito'nun kankası Joe öldü mü acaba ne oldu şişko ? Bilen var mi ?
Zaten farklı arabalara bindirmelerindeki sebeb o Vito'nun yanındaki yaşlı bunak onun için birşey yapamazsın falan diyor ya yani öldürcekler tabi göremedik biz DLC falan bilmeyiz :D
-
Bekliyoruz bakalım. 2K dan mafia 3 çıkabilir tarzı bir sürü haber duyduydum son günlerde. İnşallah gelir.
-
joes adventure da mı ölüyor? ben dlc yi bitirmediydim :/ ölüyo mu cidden :/
..gerçi ilk oyundaki karakterimizde joe öldürüyor. o yüzden birazda sevindim :)
BerkayCit tarafından 19/Ara/14 20:32 tarihinde düzenlenmiştir
