Mafia 3 Geliyor !
-
vitosuz olmaz aga vito ve joeya ne oldugunu ogrenmeden olmazzz :))
-
Altaier bunu yazdı
vitosuz olmaz aga vito ve joeya ne oldugunu ogrenmeden olmazzz :))
haber olarak geçtiler teaser daki beyaz saçlı adam vito :)
https://twitter.com/2K_UK/status/628900590463135744


BerkayCit tarafından 05/Ağu/15 19:16 tarihinde düzenlenmiştir -
Oynanış videosunu izledim. Sıçmışlar. Oynanış berbat gözüküyor.
-
pesimistzombie bunu yazdı
Oynanış videosunu izledim. Sıçmışlar. Oynanış berbat gözüküyor.
aynen, sanki henüz test asamasında gibi. su anki haliyle elestirmek de pek dogru olmaz ama bu haliyle kalırsa oyun, sucks.
-
Oyun daha çıkmadı ki oynayış videosunu nasıl izlediniz ?
-
mkyb bunu yazdı
Oyun daha çıkmadı ki oynayış videosunu nasıl izlediniz ?
-
Playstationi bilmem ancak bunun oynanisi pc baz alinarak kötü deniyorsa, o diyen arkadaslar cami acip pclerini atsinlar camdan assaga!
-
Niye atayım pcyi camdan aşağı? Saint rows gibi oynanış olmuş işte kamera açılarını, araç dönüşlerini görmüyor musun? Hadi bunu da geçtim araç patlamaları nedir araç araca çarpıyor bum. Aracın rampadan zıplarkenki kütük fizik motoruna değinmiyorum bile. Mafia mı oynuyoruz saint rows mu oynuyoruz? Ayrıca kaplama kalitesi ve reflection kalitesi de oldukça kötü gözüküyor oyunun. Mafia 2 ile şunu bir karşılaştır göz var nizam var. Hadi bu daha alpha veya beta aşaması full sürümde iyileştirmeler içerecektir biz şuanki duruma göre yorum yapıyoruz.
-
ValentinoRossi bunu yazdı
Playstationi bilmem ancak bunun oynanisi pc baz alinarak kötü deniyorsa, o diyen arkadaslar cami acip pclerini atsinlar camdan assaga!
Sen bu haline iyi diyosan, ya son oynadigin oyun doom filandir yada ilk defa oyun gormus filan olman lazim. Kaplamalar bagiriyo yapayliktan ve igrenclikten.
Ha suan oyunu elestirmek icin acayip derecede erken, duyurulali zaten 2 ay anca olmustur. Ben saglam bi oyun bekliyorum suan bu asamadaysa, gelecek yaz sonlarina filan yetisir umarim.
bi ibnelik yapacaklardir once ps4 aylar sonra pc ye cikacaktir tahminim, para kazanmak icin. Bende inadima korsan alacam bunu yaparsalar.
-
her şey tamamda araba fiziği çok kötü
