Mafia 3 Geliyor !
-
Hep mafia III geliyo diyolar ama ortada hiç bişey yok
-
hadi gözümüz aydın. domain hamlelerinden sonra gelecegi zaten kesinlesmisti de yine bekletecekler büyük olasılıkla 2016'ya.
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Mafia_III_Duyuruldu-79969.htm
-
-
yüz grafikleri güzel :)
https://www.youtube.com/watch?v=j6dgC5RMXRs&feature=youtu.be
-
Yok aga olmamış. Mafia 1 ve 2'deki atmosferi yakalayamamışlar. Birde ilk olarak Playstation'a çıkacak sanırım hayvan gibi şii yapıyorlar. Orjinal alacaktım vazgeçtim inadına bekleyip korsan indireceğim.
-
Andrei bunu yazdı
yüz grafikleri güzel :)
https://www.youtube.com/watch?v=j6dgC5RMXRs&feature=youtu.be
kusursuz :) ama cgi
mafia geleneği sürdürecek yeni oyunda yeni baş karakter ama vito ile de karşılaşacağımıza eminim.
edit: tekrar izleyince gözüme takıldı videoda 3-12 - 3.15 deki adam vito mu?
BerkayCit tarafından 05/Ağu/15 15:50 tarihinde düzenlenmiştir -
bu arada bu video da mafia3 oyun içi de var. biraz ilerletirseniz.
http://www.pcgames.de/Mafia-3-Spiel-13148/Videos/Video-Vorschau-von-der-Gamescom-1166874/
araba sürmek çok kofti gözüküyor bee. bu arada mafia2 yi yapan stüdyo yapmadığı için sanırım yeni stüdyo becerememiz araba fiziğini.
BerkayCit tarafından 05/Ağu/15 15:55 tarihinde düzenlenmiştir -
Valla izledim yarim saat once ama niyeyse eski havayi yakalayadim :/ oynanis videosu gelsin de ona gore cikar ortaya.
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı
Valla izledim yarim saat once ama niyeyse eski havayi yakalayadim :/ oynanis videosu gelsin de ona gore cikar ortaya.
hocam attım ya yukarıdaki linkte var oynanış videosu :D
-
Andrei bunu yazdı
yüz grafikleri güzel :)
https://www.youtube.com/watch?v=j6dgC5RMXRs&feature=youtu.be
Aynen sen atmasan linkini ben atacaktım.
Az önce arkadaş bana attı.Hasta oldum oyuna ya mükemmet ötesi grafikler var.
Mafia 2 hayatımda oynadığım en iyi oyundu.3-4 kere bitirmiştim.Bu ondanda iyi olacak heralde.

