folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mat-1 Sıfırdan Öğrenmek ?



Mat-1 Sıfırdan Öğrenmek ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Arkadaslar Sözel ağırlıklı bir öğrenciyim. Tarihde genelde full çıkarıyorum cografyayıda hallediyorum bi şekilde... Türkçe edebiyat felan da iyi sayılır zamanla çok daha iyi olacak ama  Matematik kabusum yıllardır devam ediyor. Mat-1 öğrenmek için ne yapmalıyım. bana klasik bol soru çöz felan demeyin :)

    çünkü konuyu kavrayamıyorum. yani 100 tane test de çözsem hep çoğu yanlış oluyor. soru çözerek kavrayamıyorum hocalar bilmediğin şeyin sorusunu çözerek kavrayamazsın zaten diyorlar.  Konu çalışıyorum anlar gibi oluyorum sonra iş yine kopuyor anladığımı zannediyorum ama anlamamışım.

    Kendimden şüphe etmeye başladım ben geri zekalımıyım moronmuyum acaba ama diğer derslerimde  çok fazla sornum yok sadece matematik :S

    Matematiği bu sene ygs sınavına kadar mat 1 i yani halletmek istiyorum. Sözel tercih yapacam eşit ağırlık sınıfındayım mat-1 için ea sınıfına yazıldım. sözelde sıkıntım felsefe grubu onuda özel olarak çalışıp halledicem... neyse 0 dan baslamak için bi kaç kitap aldım elimdeki kitaplar,,,

     

    Mat-1 Güvender İlk Adım

    Karekök Yayınları Pramit sistemi

    Uğur Dersaneleri Kitapları

     

    Kayseri civarında olupta hacı düzenli bi çalışmayla sana mat-1 i  kavrattırırım ygs de 30 civarı yaptırırım diyen varsa uygun fiyatta verirse özel ders almayıda düşünüyorum...

    Bu iş düzenli çalışmaktan gecer biliyorum ama tek başıma çalışamıyorum illaki birinin anlatması lazım bana... mesela tarih Coğrafyadada öyle kitaptan hiç çalışmadım hep derstte dinlediklerimle full çıkarıyorum sadece eve geldiğimde 3-5 dakka deftere yazıklarımı tekrar ediyorum ama matematikte olmuyo işte :)

     

    neyse bana mat-1 i öğretecek her öneri ve desteğe açığım yardım edin lütfen bu durumda olupta başarmış insanlar özellikle


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    hacı matematiği gözünde büyüttüğünden bi cacık yapamıyosun oturup adam gibi çalışsan emin ol yapamayacağın bişey değil bulmaca gibi zevkli bile olur


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Karekök yayınları Matematik Sıfır

    ve biraz gayret çaba hocam kendini kasmazsan zaten olmaz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kasVa
    kasVa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2010
    Erkek

    rasyonel sayılar yapamayan bir arkadaşım çalıştı ve 30 net yapıyor suan 40 ta..

    gurur yapmayacaksın hocam alacaksın orta okul kitabını rasyonel sayıları bitireceksin.Sonra lise düzeyinde en kolay yayını..Emin ol kolay oldugu için sıkılmayacaksın ve kendindeki artışı gördükçe çalışmak hoşuna gidecek.Tabi en önemli faktör matematiğe yatkınlık.Normal hayatta kafadan pratik hesaplar yapabiliyorsan bir matematik probleminde akıl yürütebiliyorsan ve çok çalışırım diyorsan korkma matematikten.

    Rasyonel sayı

    denklemler

    üstlü sayılar

    köklü sayılar

    mutlak değer

    basit eşitsizlik halledildikten sonra - ortaokul kitabından başlarsan halledilir- mat1de 15 net civarına gelirsin.Geriside senin azmine kalır.


    rapid premium alacak para çalana hırsız deniyor ama rapid premüumun kendisini çalana hırsız denmiyor.neden ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    kasVa bunu yazdı:
    -----------------------------

    rasyonel sayılar yapamayan bir arkadaşım çalıştı ve 30 net yapıyor suan 40 ta..

    gurur yapmayacaksın hocam alacaksın orta okul kitabını rasyonel sayıları bitireceksin.Sonra lise düzeyinde en kolay yayını..Emin ol kolay oldugu için sıkılmayacaksın ve kendindeki artışı gördükçe çalışmak hoşuna gidecek.Tabi en önemli faktör matematiğe yatkınlık.Normal hayatta kafadan pratik hesaplar yapabiliyorsan bir matematik probleminde akıl yürütebiliyorsan ve çok çalışırım diyorsan korkma matematikten.

    Rasyonel sayı

    denklemler

    üstlü sayılar

    köklü sayılar

    mutlak değer

    basit eşitsizlik halledildikten sonra - ortaokul kitabından başlarsan halledilir- mat1de 15 net civarına gelirsin.Geriside senin azmine kalır.


    -----------------------------

    Beyler  İnanın mat1 den ygs sınavında 30 nete yaklaşayım istediğim bölüm garanti diyebilirim... Çünkü 2 sendri sözllerimin iyi olmasına karsın mat1 de yaşadığım çöküntü Lys de sözel yapmamıda engelliyor. Sözel rakiplerime matematikle fark atabileceğimi biliyorum ondn üzerine düşüyorum.

     

    Şimdi Karekök matematik 0 kitabını alıcam karekökün gecen seneki kitabı var ama yeni baskısını alayımmı gecen senekinimi çalışayım... ilk adım var. bide baska kaynak gerekiyormu kardesim 8. sınıf onun kitaplarınada çalışırım...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    Hocam geçtiğimiz sene sölyeseydin ben sana kayseride matematiği su gibi içirirdim ama şimdi ankaradayım malesef...

     

    Gelelim senin matematik problemlerine... tahimin belki kavram eksikliğinden dolayı kökü sayılar ve üslü ifadelerde vs biraz sıkıntı yaşıyorsundur biraz oturup düzgünce anlayarak okursan çözersin tahminim...

     

    birde benim sana önerim test mantığı ile değilde okumuş olmak için kitap oku hocam. zira Einstein bile söylüyor bir problemi çözmek için sahip olduğum zamanın yarısını problemi anlamaya veririm... geri kalan zamanda problemi çözerim diyor.

     

    bak benden sana açık bir tüyo... bu mat 1 olayından anlaması en zor sorular genellikle yaş, havuz, işçi ve hız problemi gibi salak şeylerde olur... zaten diğer konularda sadece işlemi yaparsın... yukardaki saydıklarımı iyi yapmak istiyorsan kitap okumayı ihmal etme... birde bunların haricinde

     

     

    üslü, köklü sayılar ve uzun vadede lazım olabilecek diğer matematik konuları için iyi bilmen gereken gerçekten bilmen gereken tek bir konu var

    çarpanlara ayırma diyoruz biz ona... benim önerim ifadelerden işte belli başlı olanları incele onları ezberle... sonra o konuda gerçekten çok pratik yapman gerek... zamanında ben bir sınav kaçırdım bu çarpanlara ayırma yüzünden önemsememiştim.... ama 2. sene tam çözdüm tabi... canavar gibi olmuştu... gördüğüm soru çoğu zaman ilk bakışta çözüldü. bazı bazı biraz kazındırdı sonradan.


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    şey al şey karekök al.tam senin gibi bir öğrenci için yazılmış ama tek başına yetmez o karekök. gidip sınav dersanelerinden mat-1 dergilerini al toplamda 4 dergi falan.çok başarılı buluyorum bu dergileri. ugur dersanesindeyim şu an. çok kaliteli bir dersane fakat konu anlatımlı kitaplarını alma bence şu anlık. Ayrıca final de iyidir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    şey al şey karekök al.tam senin gibi bir öğrenci için yazılmış ama tek başına yetmez o karekök. gidip sınav dersanelerinden mat-1 dergilerini al toplamda 4 dergi falan.çok başarılı buluyorum bu dergileri. ugur dersanesindeyim şu an. çok kaliteli bir dersane fakat konu anlatımlı kitaplarını alma bence şu anlık. Ayrıca final de iyidir.


    -----------------------------

    evet Uğur çok kalitli bi dersane fakat Kitap konusunda bi dikiş tutturamadılar. :s

     


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Milamber bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam geçtiğimiz sene sölyeseydin ben sana kayseride matematiği su gibi içirirdim ama şimdi ankaradayım malesef...

     

    Gelelim senin matematik problemlerine... tahimin belki kavram eksikliğinden dolayı kökü sayılar ve üslü ifadelerde vs biraz sıkıntı yaşıyorsundur biraz oturup düzgünce anlayarak okursan çözersin tahminim...

     

    birde benim sana önerim test mantığı ile değilde okumuş olmak için kitap oku hocam. zira Einstein bile söylüyor bir problemi çözmek için sahip olduğum zamanın yarısını problemi anlamaya veririm... geri kalan zamanda problemi çözerim diyor.

     

    bak benden sana açık bir tüyo... bu mat 1 olayından anlaması en zor sorular genellikle yaş, havuz, işçi ve hız problemi gibi salak şeylerde olur... zaten diğer konularda sadece işlemi yaparsın... yukardaki saydıklarımı iyi yapmak istiyorsan kitap okumayı ihmal etme... birde bunların haricinde

     

     

    üslü, köklü sayılar ve uzun vadede lazım olabilecek diğer matematik konuları için iyi bilmen gereken gerçekten bilmen gereken tek bir konu var

    çarpanlara ayırma diyoruz biz ona... benim önerim ifadelerden işte belli başlı olanları incele onları ezberle... sonra o konuda gerçekten çok pratik yapman gerek... zamanında ben bir sınav kaçırdım bu çarpanlara ayırma yüzünden önemsememiştim.... ama 2. sene tam çözdüm tabi... canavar gibi olmuştu... gördüğüm soru çoğu zaman ilk bakışta çözüldü. bazı bazı biraz kazındırdı sonradan.


    -----------------------------

    hocam gecen senede konu actım fakat sen görmedin büyük ihtimalle :)

    destek almam şart dersanede birebir etud sistemi var fakat haftada 3 tane alabiliyoruz bunu anca 1 tanesi matematik oluyor oda yetmiyor...

     


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    hocam boşuna uğraşma çünkü matematik denen bu şeye yatkınlığın olmalı, bir problem karşısında çözüm olabilecek şeyler canlanmalı kafanda. yaşın geçmiş desem yanlış birşey söylemiş olur muyum bilmiyorum ama bırak kâbusun olmaya devam etsin. seni matematikten uzak tutma gibi bir amacım yok, kolay gelsin.

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    VisualBoy bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam boşuna uğraşma çünkü matematik denen bu şeye yatkınlığın olmalı, bir problem karşısında çözüm olabilecek şeyler canlanmalı kafanda. yaşın geçmiş desem yanlış birşey söylemiş olur muyum bilmiyorum ama bırak kâbusun olmaya devam etsin. seni matematikten uzak tutma gibi bir amacım yok, kolay gelsin.
    -----------------------------

    Hocam hiç yapamıyo değilim denemelerde 17-18 lere çıktığım oluyo soruya bağlı olarak neyse ;

    Burdan sesleniyorum Bana matematiği öğretecek adama ne isterse veirim beyler,,, düzenli + sıkı çalışma tamam ama birinin anlatması beni yönlendirmesi lazım valla bu sene de olmazsa Üni hayal bnm için...

     


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
Toplam Hit: 9030 Toplam Mesaj: 29