folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Melih Gökçek'i Hackleyen Grubun Son Hali



Melih Gökçek'i Hackleyen Grubun Son Hali

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    twitter yetkililerinden ip adreslerinizi aldım sizi hapislerde süründürecem diye mi tehdit etti naptı 

     

    adeleks tarafından 05/Tem/14 20:47 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    walterwhit
    walterwhit's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Erkek
    adeleks bunu yazdı

    twitter yetkililerinden ip adreslerinizi aldım sizi hapislerde sürüncürecem diye mi tehdit etti naptı 

    Zaten bulmuş. Yoksa neden gelsin ki hackleyenler ?


    Yok
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    oyun, duzen, isbirligi, ask, entrika, aldatma ne ararsan var. cok bulabiliyorsa yatak odasindaki fuat avniyi bulsun melih bey. Coluk cocukla ugrasip durmasin


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    KsmBerk7 bunu yazdı

    bu hack oyundu la bence, ben isteyince bulurum markasını yarattı.

    herşey düzmeceydi aslında  bu melihle nette çok uğraşıyor ya millet uğraşanlara göz dağı vermek amacıyla böyle bir şey yaptı aklı sıra millete göz dağı verdi

    bakın benle uğraşmayın ben bulurum demek sitedi ama yemezler twitter ip vermemiş nasıl bulacak?

    kaldı ki adam kamu görevlisi hal böyle olunca melih affetse bile kamu davası açılması gerekti neden açılmadı yoksa hiç şikayetçi bilemi olunmadı

    insanları çok saf yerine koydular inanan buyursun inansın ben inanmadım



    gözdağı vermek için böyle kendilerine laf ettireceklerini düşünmüyorum. Bunun dışında bu işlerle uğraşanların ortak noktası zaten kibirdir, kimse gözdağı siklemez "ben gizlenirim o salaklar becerememiştir" der.

    Melih kendine laf ettirse, tayyip erdoğanı engelle falan capsi paylaşıldı, tayyip asla kendi eliyle kendine laf ettirmez.

    tayyibin haberi yoktur emin ol

    sonuçta dikkat et küfür vs yok ortada sadece makara yapıldı vs 
    melihin nasıl bir insan olduğunu herkes bilir sence affedecek yüreklilikte bir insan mı ?
    laf ettirmeyecek adam af da etmezdi 

    o yüzden ben tamamen bir oyun kurgudan ibaret olduğunu düşünüyorum

    küfür etmek değil, "tayyip o kadarda uzun bir adam değil, normal uzun" falan bile dedirtmez.

    Affettim demiş, söz var, sözün ötesinde icraati biz teftiş edemeyiz o yüzden affedecek insan değildir sıçar ağızlarına milletede affettim der kim aksini ispatlar ? Halkın gözü önünde merhametli imajı çizip affetmeyecek adam cezasını gizli keser.

    Gözdağına ihtiyaç yok, bu adam zaten ayda bir düzenli olarak twitterdan sövenlerin evine ekip yollatıyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    hahahaha  ulan bari yiyemeyeceğiniz boku yemeseydiniz çoluk çocuk yaparsa böyle olur.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    VBDream bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    KsmBerk7 bunu yazdı

    bu hack oyundu la bence, ben isteyince bulurum markasını yarattı.

    herşey düzmeceydi aslında  bu melihle nette çok uğraşıyor ya millet uğraşanlara göz dağı vermek amacıyla böyle bir şey yaptı aklı sıra millete göz dağı verdi

    bakın benle uğraşmayın ben bulurum demek sitedi ama yemezler twitter ip vermemiş nasıl bulacak?

    kaldı ki adam kamu görevlisi hal böyle olunca melih affetse bile kamu davası açılması gerekti neden açılmadı yoksa hiç şikayetçi bilemi olunmadı

    insanları çok saf yerine koydular inanan buyursun inansın ben inanmadım



    gözdağı vermek için böyle kendilerine laf ettireceklerini düşünmüyorum. Bunun dışında bu işlerle uğraşanların ortak noktası zaten kibirdir, kimse gözdağı siklemez "ben gizlenirim o salaklar becerememiştir" der.

    Melih kendine laf ettirse, tayyip erdoğanı engelle falan capsi paylaşıldı, tayyip asla kendi eliyle kendine laf ettirmez.

    tayyibin haberi yoktur emin ol

    sonuçta dikkat et küfür vs yok ortada sadece makara yapıldı vs 
    melihin nasıl bir insan olduğunu herkes bilir sence affedecek yüreklilikte bir insan mı ?
    laf ettirmeyecek adam af da etmezdi 

    o yüzden ben tamamen bir oyun kurgudan ibaret olduğunu düşünüyorum

    küfür etmek değil, "tayyip o kadarda uzun bir adam değil, normal uzun" falan bile dedirtmez.

    Affettim demiş, söz var, sözün ötesinde icraati biz teftiş edemeyiz o yüzden affedecek insan değildir sıçar ağızlarına milletede affettim der kim aksini ispatlar ? Halkın gözü önünde merhametli imajı çizip affetmeyecek adam cezasını gizli keser.

    Gözdağına ihtiyaç yok, bu adam zaten ayda bir düzenli olarak twitterdan sövenlerin evine ekip yollatıyor.

    sizide inandırdıysa yapacak bir şey yok hoca  

    ip adresinin vermedikten sonra zor yollar evine ekip twitterden hala ip verdiğine dair bir açıklama yok başka yollarla adam facebook adıyla twitterinin aynı filan yapıyorsa onları çözüyorlardır çözseler redhack i çözerlerdi 


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    SeRDaR bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    KsmBerk7 bunu yazdı

    bu hack oyundu la bence, ben isteyince bulurum markasını yarattı.

    herşey düzmeceydi aslında  bu melihle nette çok uğraşıyor ya millet uğraşanlara göz dağı vermek amacıyla böyle bir şey yaptı aklı sıra millete göz dağı verdi

    bakın benle uğraşmayın ben bulurum demek sitedi ama yemezler twitter ip vermemiş nasıl bulacak?

    kaldı ki adam kamu görevlisi hal böyle olunca melih affetse bile kamu davası açılması gerekti neden açılmadı yoksa hiç şikayetçi bilemi olunmadı

    insanları çok saf yerine koydular inanan buyursun inansın ben inanmadım



    gözdağı vermek için böyle kendilerine laf ettireceklerini düşünmüyorum. Bunun dışında bu işlerle uğraşanların ortak noktası zaten kibirdir, kimse gözdağı siklemez "ben gizlenirim o salaklar becerememiştir" der.

    Melih kendine laf ettirse, tayyip erdoğanı engelle falan capsi paylaşıldı, tayyip asla kendi eliyle kendine laf ettirmez.

    tayyibin haberi yoktur emin ol

    sonuçta dikkat et küfür vs yok ortada sadece makara yapıldı vs 
    melihin nasıl bir insan olduğunu herkes bilir sence affedecek yüreklilikte bir insan mı ?
    laf ettirmeyecek adam af da etmezdi 

    o yüzden ben tamamen bir oyun kurgudan ibaret olduğunu düşünüyorum

    küfür etmek değil, "tayyip o kadarda uzun bir adam değil, normal uzun" falan bile dedirtmez.

    Affettim demiş, söz var, sözün ötesinde icraati biz teftiş edemeyiz o yüzden affedecek insan değildir sıçar ağızlarına milletede affettim der kim aksini ispatlar ? Halkın gözü önünde merhametli imajı çizip affetmeyecek adam cezasını gizli keser.

    Gözdağına ihtiyaç yok, bu adam zaten ayda bir düzenli olarak twitterdan sövenlerin evine ekip yollatıyor.

    sizide inandırdıysa yapacak bir şey yok hoca  

    ip adresinin vermedikten sonra zor yollar evine ekip twitterden hala ip verdiğine dair bir açıklama yok başka yollarla adam facebook adıyla twitterinin aynı filan yapıyorsa onları çözüyorlardır çözseler redhack i çözerlerdi 

    Redhack çözüldü zaten , başındaki adam belli. redhackgercekleri.blogspot.com a bir uğra

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    :) hoca geç x gerçekleri diyede siteler açılıyor adamlar icraatlere aynen devam ediyor kim<ne çözüldü


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    KsmBerk7 bunu yazdı

    bu hack oyundu la bence, ben isteyince bulurum markasını yarattı.

    herşey düzmeceydi aslında  bu melihle nette çok uğraşıyor ya millet uğraşanlara göz dağı vermek amacıyla böyle bir şey yaptı aklı sıra millete göz dağı verdi

    bakın benle uğraşmayın ben bulurum demek sitedi ama yemezler twitter ip vermemiş nasıl bulacak?

    kaldı ki adam kamu görevlisi hal böyle olunca melih affetse bile kamu davası açılması gerekti neden açılmadı yoksa hiç şikayetçi bilemi olunmadı

    insanları çok saf yerine koydular inanan buyursun inansın ben inanmadım



    gözdağı vermek için böyle kendilerine laf ettireceklerini düşünmüyorum. Bunun dışında bu işlerle uğraşanların ortak noktası zaten kibirdir, kimse gözdağı siklemez "ben gizlenirim o salaklar becerememiştir" der.

    Melih kendine laf ettirse, tayyip erdoğanı engelle falan capsi paylaşıldı, tayyip asla kendi eliyle kendine laf ettirmez.

    tayyibin haberi yoktur emin ol

    sonuçta dikkat et küfür vs yok ortada sadece makara yapıldı vs 
    melihin nasıl bir insan olduğunu herkes bilir sence affedecek yüreklilikte bir insan mı ?
    laf ettirmeyecek adam af da etmezdi 

    o yüzden ben tamamen bir oyun kurgudan ibaret olduğunu düşünüyorum

    küfür etmek değil, "tayyip o kadarda uzun bir adam değil, normal uzun" falan bile dedirtmez.

    Affettim demiş, söz var, sözün ötesinde icraati biz teftiş edemeyiz o yüzden affedecek insan değildir sıçar ağızlarına milletede affettim der kim aksini ispatlar ? Halkın gözü önünde merhametli imajı çizip affetmeyecek adam cezasını gizli keser.

    Gözdağına ihtiyaç yok, bu adam zaten ayda bir düzenli olarak twitterdan sövenlerin evine ekip yollatıyor.

    sizide inandırdıysa yapacak bir şey yok hoca  

    ip adresinin vermedikten sonra zor yollar evine ekip twitterden hala ip verdiğine dair bir açıklama yok başka yollarla adam facebook adıyla twitterinin aynı filan yapıyorsa onları çözüyorlardır çözseler redhack i çözerlerdi 

    inanmakla uğraşmadım bile, gördüm sadece gözlemlerimi paylaştım, sikeyim hepsini.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Konu başlığı : "Kur'anı yırtan kızın sonu"  gibi olmuş hacı :)

Toplam Hit: 9672 Toplam Mesaj: 66