folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Metro Turizm %50 İndirim



Metro Turizm %50 İndirim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    aldım kullandım yüzde 50 değilse de biraz indirimli gittim yalnız hiç memnun kalmadım

    bir daha metro mu, asla

     

    kötülemek gibi de olmasın belki bana kötü bir sefer denk gelmiştir ama ben kullanmam bir daha

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exTreMe
    exTreMe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    Kod olan varsa alabilirim.gencler bana pm.gecin

    gonderildi.. hayırlı yolculuklar


    F<ornication U<nder C<ontrol of the K<ing :Pp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Son mesajımı okuyun ondan sonra almak için bir kez daha düşünün arkadaşlar!


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Büyük konuşmak gibi olmasında bidaha bende binmem

    aynı yolu kamilkoçla yada anadoluyla gidiyorum 3,5 4 saate iniyorum

    metro sağolsun 5:30 saate götürdü utanmasa mahalle aralarından bile yolcu alacaktı

    hizmet desen sıfır araçlar zaten allahlık metro class değil metro kalas bildiğin

    neyse binicek arkadaşlar 2 kere düşünsün... 

Toplam Hit: 5009 Toplam Mesaj: 45