Metro Turizm %50 İndirim
-
aldım kullandım yüzde 50 değilse de biraz indirimli gittim yalnız hiç memnun kalmadım
bir daha metro mu, asla
kötülemek gibi de olmasın belki bana kötü bir sefer denk gelmiştir ama ben kullanmam bir daha
-
hipokondriyak bunu yazdı
Kod olan varsa alabilirim.gencler bana pm.gecin
gonderildi.. hayırlı yolculuklar
-
Son mesajımı okuyun ondan sonra almak için bir kez daha düşünün arkadaşlar!
-
Büyük konuşmak gibi olmasında bidaha bende binmem
aynı yolu kamilkoçla yada anadoluyla gidiyorum 3,5 4 saate iniyorum
metro sağolsun 5:30 saate götürdü utanmasa mahalle aralarından bile yolcu alacaktı
hizmet desen sıfır araçlar zaten allahlık metro class değil metro kalas bildiğin
neyse binicek arkadaşlar 2 kere düşünsün...
Toplam Hit: 5009 Toplam Mesaj: 45
