folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Metrosexüalite..



Metrosexüalite..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaL
    ZaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2006
    Erkek

    Arkadaşlar aranızda bu akıma dahil olan var mı ? Fond de teint , kaş alma , manikür v.b. şeyler yapanlar var mı ?


    2 kelime yanyana gelirde güzel olmaz mı? Sen bunu göremiyorsan,ben sana gösterememki.Tıpkı şuan şurada yazılanlar gibi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    Ben pne olmadığım için bu akıma dahil deilim almıyım kalsın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaL
    ZaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2006
    Erkek
    Çok ayıp ama maganda.

    2 kelime yanyana gelirde güzel olmaz mı? Sen bunu göremiyorsan,ben sana gösterememki.Tıpkı şuan şurada yazılanlar gibi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    Hiç Kimseye laf atmıyım ama Bence Adamlığın da bi kavramı var Bizim Bi hocanın Lafı Vardı Bi Erkek Arkadaşa demişti "Oğlum Anana Özenme Babana Özen" Hesabı... bence adam gibi adamlara yakışmaz abicim... Selametle....

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaL
    ZaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2006
    Erkek
    ,) konu saptırıldı..Lütfen siliniz..

    2 kelime yanyana gelirde güzel olmaz mı? Sen bunu göremiyorsan,ben sana gösterememki.Tıpkı şuan şurada yazılanlar gibi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ZaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    Çok ayıp ama maganda.
    -----------------------------
    tabi biraz sınıra bağlı.kalkıpta yok yanaklara bişeyler sürersen kızlar gibi yaparsan o ayıp değil bildiğin ipnedir.

    Ancak ne bilim her sabah saçını jolelemekse, traş olmaksa, kas yapim vucudumda kızlar sevmez fazla kıl olmasın ise bildiğin pompacılık ne metroseksual işi?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _RaPsTaR_
    _RaPsTaR_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    Saptırılma falan yok.Önce acıyosun sonra silin bilmem ne.Sen düşünemiomusun bu konunun buraya cekilecegini ?

    !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    maganda bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben pne olmadığım için bu akıma dahil deilim almıyım kalsın
    -----------------------------
    +100 aq. ilerlemiş haline homosexüalite diyoruz. hepsi iğrenç! adam gibi sakalını uzat bıyıını uzat şekil yap ne karı gibi süsleniyon?

    zal burda sözüm sana deil ha....


    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaL
    ZaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2006
    Erkek
    RapStar Sade ve Sadece var mı diye sordum. Ötesi yok, evet var benim yada cevap yok.. Toplum olarak akbabayız ve farkındayız ve devam ediyoruz ve edeceğiz hemde hiç sıkılmadan.. 

    2 kelime yanyana gelirde güzel olmaz mı? Sen bunu göremiyorsan,ben sana gösterememki.Tıpkı şuan şurada yazılanlar gibi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XeniA
    XeniA's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2007
    Erkek
    ERkek olmak yada kiz olmak Bir sorun degil ama bu ikisinden de olmak bir sorun Metrosexüalite bunlarin arasindaki bir karma dir bakim li erkek ama erkek bakim yapmalidir yapmamali demiorum.Ama KArilar gibi kasi felan aldirirsa o zman Sorun cikar ben direk o adamdan supelenirim kaca kistiosun diye sorarim :)

    [ XeniA ] Atını Kovalayan Kovboya Nasihat Veren Adam :D
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dreamtn
    Dreamtn's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    Bİde Akbaba oluyoruz Türksen adam olcaksın tabiki bakımlı ol jöle sür parfüm sık kas yap ama karı gibi kıl aldır kaş aldır yok öyle şey geleneklerimizde ....
Toplam Hit: 4549 Toplam Mesaj: 39