folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Metrosexüalite..



Metrosexüalite..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    metrosexual diilim die benle çıkmayan kızın ben ta a.k zaten.metrosexual deilim gayette güzel sevgilim var allaha şükür :)

    ... sorcerer & musket ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    shockman sen benim avatarımı nie aldın abi :) tarikatın bet adamını oynuyodum ben, tektim!

     birde osmansanda var : ) pis 3lü olmuş...neyse bu konun altı müsait değil başka bi konun altına gelirsen konuşalım ; )

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    hocam ben sürme sürüyorum ama kıl tüy aldırmıyom ...aldırmayıda düşünmüyorum zaten sadece sürme...

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    AnTiSoZeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    shockman sen benim avatarımı nie aldın abi :) tarikatın bet adamını oynuyodum ben, tektim!

     birde osmansanda var : ) pis 3lü olmuş...neyse bu konun altı müsait değil başka bi konun altına gelirsen konuşalım ; )


    -----------------------------
    Eh eh eh Fallaha Kasıt yoktur kardeş (Utanma efekti) Hani Benimde Man İle bitiyo ya ondan şey etmiştim, kem küm. peki o zaman ben bi yoluna bakayım habire bana uyacak avatar arıyorum, bu arada. (Utanma efekti)

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

     

    yok abi şaka yabıyorum ; ) elbetde kullan

    tanışmıştık bi ara ; )

    n'oldu newyork a ; ) neti bırakıyorum! indexleri koyup çekti gitti adam ; )

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    NapsteR bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam ben sürme sürüyorum ama kıl tüy aldırmıyom ...aldırmayıda düşünmüyorum zaten sadece sürme...
    -----------------------------
    neden kıl tüy almak kötümü?Hiç kıl alma çık bakalım çıplak kızın karşasına kızlar temiz ne oluyor nasıl utanıyorsun.

    Kızlar öyle porno cdlerinde gördüğnüz şekilde temiz değil.İlkinde tiksine bilirsiniz bile :D.Biz nasıl temiz olmalarını isteriz onlarda bizim temiz olmamızı ister.

    İsteyen küpe takar, isteyen kıllarını alır, isteyen manukur yaptırır.İbne deme hakkınız hiç bir zaman yok.Adam dibine kadar erkek.Playboylarda bakımlıdır mesela ibne biriniz çıkıp playboyların hepsi ibne diye bilir mi?

    Bazen çok saçmalıyorsunuz ta müslümanlığa karar kürde kadar girmişsiniz aq yuh harbiden.Yapmaya bilirsiniz sevmeye bilirsiniz ama çıkıpta küpe taktı diye bilmem ne diye iibne deme hakkınız yoktur.Bu hakarettir.

    Metroseksual.Neye göre ne kadar önce bunu sorun.Metro seksual david beckham adam metroseksual bilenler bilir.Herif öküz gibi yakışıklı bakımını yapıyor, http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?viewid=290386

    Alın bakın metroseksuallik ne ben metroseksualliği bakımlı erkek olarak bakarım.Traş olcan belli bölgeleri traş edicen, parfum sürücen, tipine özen göstericen.Ancak ebndeki karşıulığı pompacılıktır.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    zumsuk hocam dediklerinde haklısın ben zaten kendi düşüncelerimi söledim...

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    AnTiSoZeL bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    yok abi şaka yabıyorum ; ) elbetde kullan

    tanışmıştık bi ara ; )

    n'oldu newyork a ; ) neti bırakıyorum! indexleri koyup çekti gitti adam ; )


    -----------------------------
    Vaaaay Hatırladım Kankam nasılsın nerelerdesin yaf sen, Neyse Pm' e bak buradan sohbet havası estirmeyelim şimcik uyarı gelecek yukarıdan. Msn adresimi tekrar veriyorum yada bilgin olsun hala değişmedi, oradan devam ederiz sohbete, ;) Kendine iyi bak Görüşürüz.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 4548 Toplam Mesaj: 39