Mimarlık Mı İç Mimarlık Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    Günün şartları nedir bilemiyorum. Siz olsaydınız iç mimarlık mı yoksa mimarlık mı okurdunuz?


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    tabi ki mimarlık. içmimarlıktan sınavla da geçiliyor mimarlığa


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    iç mimarlık günün mesleği idi.

    mimarlık her zamanin meslegi yani mimarlik:)

     

    cizim yetenegim olsa kesinlikle okurdum gercekten cok muthis bi bolum malesef bilgisayar muhendisligini kazandim :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetdiyebiri
    mehmetdiyebiri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2010
    Erkek

    mimarlık varken iç mimarlığın adı mı olur hoca. Şimdi kümes bile yapacak olsan mimara ihtiyaç var :D


    PUHU Leather Goods - https://www.instagram.com/puhuleathergoods
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\


    -----------------------------

    ben olayı maddi açıdan diyorum hocam :) bende mimarım merak etme. ama bu meleği hiç yapmadım yapmıyorum yapmayacağımda. bu yüzden günün şartları nedir bilmiyorum. Mesela Restorasyon arkeoloji alt bilim dalı gibi gözükse de aslında arkeolojiden daha iş potansiyeli olan daha çok iş bulabilme durumu olan bir meslektir. Arkeoloji 4 yıllık restorasyon 2 yıllık. Bilgim yok soruyorum


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Free_Mans bunu yazdı:
    -----------------------------

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\


    -----------------------------

    ben olayı maddi açıdan diyorum hocam :) bende mimarım merak etme. ama bu meleği hiç yapmadım yapmıyorum yapmayacağımda. bu yüzden günün şartları nedir bilmiyorum. Mesela Restorasyon arkeoloji alt bilim dalı gibi gözükse de aslında arkeolojiden daha iş potansiyeli olan daha çok iş bulabilme durumu olan bir meslektir. Arkeoloji 4 yıllık restorasyon 2 yıllık. Bilgim yok soruyorum


    -----------------------------

    o zaman şöyle yapalım referansın olursa yada tuttuğunu koparan bir insansan ve zengin muhitinde oturuyorsan iç mimarlık derim :) yoksa seni bina tasarlarken görmek isteriz :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Free_Mans bunu yazdı:
    -----------------------------

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\


    -----------------------------

     

    ben olayı maddi açıdan diyorum hocam :) bende mimarım merak etme. ama bu meleği hiç yapmadım yapmıyorum yapmayacağımda. bu yüzden günün şartları nedir bilmiyorum. Mesela Restorasyon arkeoloji alt bilim dalı gibi gözükse de aslında arkeolojiden daha iş potansiyeli olan daha çok iş bulabilme durumu olan bir meslektir. Arkeoloji 4 yıllık restorasyon 2 yıllık. Bilgim yok soruyorum


    -----------------------------

     

    o zaman şöyle yapalım referansın olursa yada tuttuğunu koparan bir insansan ve zengin muhitinde oturuyorsan iç mimarlık derim :) yoksa seni bina tasarlarken görmek isteriz :D


    -----------------------------

    kendim için değil hocam ya bu soru :)) 


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Free_Mans bunu yazdı:
    -----------------------------

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Free_Mans bunu yazdı:
    -----------------------------

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\


    -----------------------------

     

    ben olayı maddi açıdan diyorum hocam :) bende mimarım merak etme. ama bu meleği hiç yapmadım yapmıyorum yapmayacağımda. bu yüzden günün şartları nedir bilmiyorum. Mesela Restorasyon arkeoloji alt bilim dalı gibi gözükse de aslında arkeolojiden daha iş potansiyeli olan daha çok iş bulabilme durumu olan bir meslektir. Arkeoloji 4 yıllık restorasyon 2 yıllık. Bilgim yok soruyorum


    -----------------------------

     

    o zaman şöyle yapalım referansın olursa yada tuttuğunu koparan bir insansan ve zengin muhitinde oturuyorsan iç mimarlık derim :) yoksa seni bina tasarlarken görmek isteriz :D


    -----------------------------

    kendim için değil hocam ya bu soru :)) 


    -----------------------------

    :| benden paso

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    İç mimarlık daha ii bence.. 

    Eski sistemle

    ****

    mimarlık EA2

    İç mimarlık ve çevre tasarımı EA1

    İç mimarlık SAY


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Mimarlık  her anlamda tatmin eder. Kagıt üzerinde cizersin bakmissin bi yıl sonra senin cizgilerin canlanmis yapı olmus. İnsanların hayatlarına yon verirsin atiyorm mekanı yatak odası olarak kurgularsin adam orda yatar dersin burasi mutfak orda yemek yer yıllarca. Bir yapının onunden gecerken bunu ben tasarlamistim demek kadar güzel bisey varmi


    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
Toplam Hit: 4374 Toplam Mesaj: 23