Mimarlık Mı İç Mimarlık Mı?
-
Günün şartları nedir bilemiyorum. Siz olsaydınız iç mimarlık mı yoksa mimarlık mı okurdunuz?
-
tabi ki mimarlık. içmimarlıktan sınavla da geçiliyor mimarlığa
-
iç mimarlık günün mesleği idi.
mimarlık her zamanin meslegi yani mimarlik:)
cizim yetenegim olsa kesinlikle okurdum gercekten cok muthis bi bolum malesef bilgisayar muhendisligini kazandim :)
-
mimarlık varken iç mimarlığın adı mı olur hoca. Şimdi kümes bile yapacak olsan mimara ihtiyaç var :D
-
hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\
-----------------------------ben olayı maddi açıdan diyorum hocam :) bende mimarım merak etme. ama bu meleği hiç yapmadım yapmıyorum yapmayacağımda. bu yüzden günün şartları nedir bilmiyorum. Mesela Restorasyon arkeoloji alt bilim dalı gibi gözükse de aslında arkeolojiden daha iş potansiyeli olan daha çok iş bulabilme durumu olan bir meslektir. Arkeoloji 4 yıllık restorasyon 2 yıllık. Bilgim yok soruyorum
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\
-----------------------------ben olayı maddi açıdan diyorum hocam :) bende mimarım merak etme. ama bu meleği hiç yapmadım yapmıyorum yapmayacağımda. bu yüzden günün şartları nedir bilmiyorum. Mesela Restorasyon arkeoloji alt bilim dalı gibi gözükse de aslında arkeolojiden daha iş potansiyeli olan daha çok iş bulabilme durumu olan bir meslektir. Arkeoloji 4 yıllık restorasyon 2 yıllık. Bilgim yok soruyorum
-----------------------------o zaman şöyle yapalım referansın olursa yada tuttuğunu koparan bir insansan ve zengin muhitinde oturuyorsan iç mimarlık derim :) yoksa seni bina tasarlarken görmek isteriz :D
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\
-----------------------------ben olayı maddi açıdan diyorum hocam :) bende mimarım merak etme. ama bu meleği hiç yapmadım yapmıyorum yapmayacağımda. bu yüzden günün şartları nedir bilmiyorum. Mesela Restorasyon arkeoloji alt bilim dalı gibi gözükse de aslında arkeolojiden daha iş potansiyeli olan daha çok iş bulabilme durumu olan bir meslektir. Arkeoloji 4 yıllık restorasyon 2 yıllık. Bilgim yok soruyorum
-----------------------------o zaman şöyle yapalım referansın olursa yada tuttuğunu koparan bir insansan ve zengin muhitinde oturuyorsan iç mimarlık derim :) yoksa seni bina tasarlarken görmek isteriz :D
-----------------------------kendim için değil hocam ya bu soru :))
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
hocam içeriyi dekore etmekle bina yapmak arasındaki farkı bulabildin mi :D yoksa ben mi yanlış biliyom :\
-----------------------------ben olayı maddi açıdan diyorum hocam :) bende mimarım merak etme. ama bu meleği hiç yapmadım yapmıyorum yapmayacağımda. bu yüzden günün şartları nedir bilmiyorum. Mesela Restorasyon arkeoloji alt bilim dalı gibi gözükse de aslında arkeolojiden daha iş potansiyeli olan daha çok iş bulabilme durumu olan bir meslektir. Arkeoloji 4 yıllık restorasyon 2 yıllık. Bilgim yok soruyorum
-----------------------------o zaman şöyle yapalım referansın olursa yada tuttuğunu koparan bir insansan ve zengin muhitinde oturuyorsan iç mimarlık derim :) yoksa seni bina tasarlarken görmek isteriz :D
-----------------------------kendim için değil hocam ya bu soru :))
-----------------------------:| benden paso
-
İç mimarlık daha ii bence..
Eski sistemle
****
mimarlık EA2
İç mimarlık ve çevre tasarımı EA1
İç mimarlık SAY
-
Mimarlık her anlamda tatmin eder. Kagıt üzerinde cizersin bakmissin bi yıl sonra senin cizgilerin canlanmis yapı olmus. İnsanların hayatlarına yon verirsin atiyorm mekanı yatak odası olarak kurgularsin adam orda yatar dersin burasi mutfak orda yemek yer yıllarca. Bir yapının onunden gecerken bunu ben tasarlamistim demek kadar güzel bisey varmi
