Mimarlık Mı İç Mimarlık Mı?
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
Profesor bunu yazdı:
-----------------------------
en iyi mimar ölü mimardır.(inşaat mühendisliği atasözü)
-----------------------------hocam onun inşaat mühendisleriyle alakası yok amelelerin lafı olmasın inşaattaki :D
----------------------------- -
ben mimarlık okurken mimarlık tabiki de üst düzeydeydi. Ama bir mimar iç mimar olur yalnız onun kadar başarılı olamaz. ona göz lazım ne bilim iç mimar daha aktif olur. malum günümüzde firt class yaşama daha çok önem veriliyor. insanlar harıl harıl evlerinin dekorlarını değiştiriyor. ve bunun içinde yüksek paralar harcıyorlar. nasıl olsa bir kere yaptırıyorum diyor. Haa mimarlık sektörüde güzel kanımca gördüğüm kadarıyla :)) hiç yapmadım bilmiyorum. sadece bi kaç ufak proje oda hayır işi sayılır zaten. Ben olayı ekonomik yönden dşündüm vee... Evvvet Mimarlık :))
