Mimarlık Mı İç Mimarlık Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Profesor bunu yazdı:
    -----------------------------

    en iyi mimar ölü mimardır.(inşaat mühendisliği atasözü)


    -----------------------------

    hocam onun inşaat mühendisleriyle alakası yok amelelerin lafı olmasın inşaattaki :D


    -----------------------------


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    ben mimarlık okurken mimarlık tabiki de üst düzeydeydi. Ama bir mimar iç mimar olur yalnız onun kadar başarılı olamaz. ona göz lazım ne bilim iç mimar daha aktif olur. malum günümüzde firt class yaşama daha çok önem veriliyor. insanlar harıl harıl evlerinin dekorlarını değiştiriyor. ve bunun içinde yüksek paralar harcıyorlar. nasıl olsa bir kere yaptırıyorum diyor. Haa mimarlık sektörüde güzel kanımca gördüğüm kadarıyla :)) hiç yapmadım bilmiyorum. sadece bi kaç ufak proje oda hayır işi sayılır zaten. Ben olayı ekonomik yönden dşündüm vee... Evvvet Mimarlık :)) 


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
Toplam Hit: 4377 Toplam Mesaj: 23