folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Minecraft Hakkında



Minecraft Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanKek
    DanKek's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2012
    Erkek

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    minecraft a dikkat et günde 10-11 saat oynarsan dünyayı kare kare görmeye başlayabilirsin


    -----------------------------

    kesinlikle katılıyorum oynamayı fazla abartma gercekten oluo :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    blackseaboy28 bunu yazdı:
    -----------------------------

    minecraft kendi sitesinden indirisen bile oynayabiliyosun bilip bilmeden konusmayın su konuda 

    play offline diyeceksin

    pre siz oynayacaksın

    hsyn demis ya gir turk forumlarına tonla server var

    bul yap iste  

    ya da google a sormak bu kadar mı zor? 


    -----------------------------

    Şöyle artis artis bi yazı yazcağına zahmet edipte hiç yazma bence. Kimseye yararın olmuyor emin olabilirsin. 


    Multi oynamak için anasitesinde server.exe dosyasını indireceksiniz burda da anlatımı var sanırım işine yarar 

    http://www.youtube.com/watch?v=qePQp8ovG9U  

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------
    gençler peki ağdan multi oynamak istiyoruz biz arkadaşla nası yaparız nası ederiz? / la başlaya bi kod vermişler ama t ye basınca chat açılmıyor...
    -----------------------------

    hocam en kolayı hamachi den oynamak eğer paramız var biz server açıcaz diyorsan tbt de bilen bir dünya adam var

     

    hamachi için kendi sitesinden server dosyası var onu indiriceksin hamacihden aynı ağa balğanacaksiniz biriniz ordan sw kurunca zaten görünüyor nette videoalrı mevcut mesela bir örnek

     

    http://www.youtube.com/watch?v=AXROFJpZv2w


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------
    gençler peki ağdan multi oynamak istiyoruz biz arkadaşla nası yaparız nası ederiz? / la başlaya bi kod vermişler ama t ye basınca chat açılmıyor...
    -----------------------------

    hocam en kolayı hamachi den oynamak eğer paramız var biz server açıcaz diyorsan tbt de bilen bir dünya adam var

     

    hamachi için kendi sitesinden server dosyası var onu indiriceksin hamacihden aynı ağa balğanacaksiniz biriniz ordan sw kurunca zaten görünüyor nette videoalrı mevcut mesela bir örnek

     

    http://www.youtube.com/watch?v=AXROFJpZv2w


    -----------------------------

    hoca adam bi oda yanımda normal local ağımız var yani(wireless yalnız) :D

     

    server vardı bi açılıyo ama connect:[IP]:[PORT] yapınca server listten görünüyor ama bağlanmıyor.

     

    ..............................................

    Şöyle artis artis bi yazı yazcağına zahmet edipte hiç yazma bence. Kimseye yararın olmuyor emin olabilirsin. 


    Multi oynamak için anasitesinde server.exe dosyasını indireceksiniz burda da anlatımı var sanırım işine yarar 

    http://www.youtube.com/watch?v=qePQp8ovG9U 

     

    ----------------------------------

     

    hocam malesef.. 9kbit hızla o videoyu izleyemem de indirememde :(


    Çok sıkılıyom
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek

    local den oynıcağım diyorsan şimdi 2 dakkada rarladım al (server creative modda. Survival mod istersen "server.properties" dosyasini ac ve orda gamemode=1 i gamemode =0 yap)

    http://www.mediafire.com/download.php?7ss8654j49aqp5v

    kalsörü çıkar çıkardıktan sonra "runserver.bat" isimli dosyayı çalıştır(java indirip kurman gerekli) sonra console ekranı gelecek dosyalari felan kontrol ettikten sonra done ibaresi geliyorsa server açık demektir.LAN dan girerken genelde sorun olmaz ama firewall felan kaptılması gerekir diğer arkadaşında local ip nle oyuna girecek eğer bir sorun olursa  LANip:25565 şeklinde port 25565 den girerse sorun olcağını düşünümyorum. Birde tavsiye bir bilgisayar da hem server a açıp hemde aynı bilgisayarda cilent olarak minecraft oynamak için sistemin çok iyi olması gerekir.

    lazım olursa diye 1.2.5 reis mapli minecraft

    http://www.mediafire.com/download.php?06qia8auqdz5iy9

     


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
Toplam Hit: 3339 Toplam Mesaj: 26