Minecraft Hakkında
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------minecraft a dikkat et günde 10-11 saat oynarsan dünyayı kare kare görmeye başlayabilirsin
-----------------------------kesinlikle katılıyorum oynamayı fazla abartma gercekten oluo :D
-
blackseaboy28 bunu yazdı:
-----------------------------minecraft kendi sitesinden indirisen bile oynayabiliyosun bilip bilmeden konusmayın su konuda
play offline diyeceksin
pre siz oynayacaksın
hsyn demis ya gir turk forumlarına tonla server var
bul yap iste
ya da google a sormak bu kadar mı zor?
-----------------------------
Şöyle artis artis bi yazı yazcağına zahmet edipte hiç yazma bence. Kimseye yararın olmuyor emin olabilirsin.
Multi oynamak için anasitesinde server.exe dosyasını indireceksiniz burda da anlatımı var sanırım işine yarar
http://www.youtube.com/watch?v=qePQp8ovG9U -
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
gençler peki ağdan multi oynamak istiyoruz biz arkadaşla nası yaparız nası ederiz? / la başlaya bi kod vermişler ama t ye basınca chat açılmıyor...
-----------------------------hocam en kolayı hamachi den oynamak eğer paramız var biz server açıcaz diyorsan tbt de bilen bir dünya adam var
hamachi için kendi sitesinden server dosyası var onu indiriceksin hamacihden aynı ağa balğanacaksiniz biriniz ordan sw kurunca zaten görünüyor nette videoalrı mevcut mesela bir örnek
http://www.youtube.com/watch?v=AXROFJpZv2w
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
gençler peki ağdan multi oynamak istiyoruz biz arkadaşla nası yaparız nası ederiz? / la başlaya bi kod vermişler ama t ye basınca chat açılmıyor...
-----------------------------hocam en kolayı hamachi den oynamak eğer paramız var biz server açıcaz diyorsan tbt de bilen bir dünya adam var
hamachi için kendi sitesinden server dosyası var onu indiriceksin hamacihden aynı ağa balğanacaksiniz biriniz ordan sw kurunca zaten görünüyor nette videoalrı mevcut mesela bir örnek
http://www.youtube.com/watch?v=AXROFJpZv2w
-----------------------------hoca adam bi oda yanımda normal local ağımız var yani(wireless yalnız) :D
server vardı bi açılıyo ama connect:[IP]:[PORT] yapınca server listten görünüyor ama bağlanmıyor.
..............................................
Şöyle artis artis bi yazı yazcağına zahmet edipte hiç yazma bence. Kimseye yararın olmuyor emin olabilirsin.
Multi oynamak için anasitesinde server.exe dosyasını indireceksiniz burda da anlatımı var sanırım işine yarar
http://www.youtube.com/watch?v=qePQp8ovG9U----------------------------------
hocam malesef.. 9kbit hızla o videoyu izleyemem de indirememde :(
-
local den oynıcağım diyorsan şimdi 2 dakkada rarladım al (server creative modda. Survival mod istersen "server.properties" dosyasini ac ve orda gamemode=1 i gamemode =0 yap)
http://www.mediafire.com/download.php?7ss8654j49aqp5v
kalsörü çıkar çıkardıktan sonra "runserver.bat" isimli dosyayı çalıştır(java indirip kurman gerekli) sonra console ekranı gelecek dosyalari felan kontrol ettikten sonra done ibaresi geliyorsa server açık demektir.LAN dan girerken genelde sorun olmaz ama firewall felan kaptılması gerekir diğer arkadaşında local ip nle oyuna girecek eğer bir sorun olursa LANip:25565 şeklinde port 25565 den girerse sorun olcağını düşünümyorum. Birde tavsiye bir bilgisayar da hem server a açıp hemde aynı bilgisayarda cilent olarak minecraft oynamak için sistemin çok iyi olması gerekir.
lazım olursa diye 1.2.5 reis mapli minecrafthttp://www.mediafire.com/download.php?06qia8auqdz5iy9
