folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modem Tavsiyenizi İstiyorum



Modem Tavsiyenizi İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ZyXeL 660HW Kullanıyorum.. Canavar Gibi.. Modemde yok yok  :) Tavsiye Ederim. 
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    Zyxel 660Ru aldım. Dj_Alper Söylemişti USb girşi ve ethernet var bende aldım Yardımını Esirgemeyen Herkeze Teşekkürler :)

    !!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    bende ZyXeL'ciyim :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    airties kadar boktan modem yok , tek artısı ttnet'inde sponsorluğu ile kazandığı popülaritesi ve yerli olması , onu geçiyorum speedtouch a gelicem , arkadaş bi link vermiş aynısını kullanıyorum hergün düşüyorum bok gibi , usr , d-link veya linksys iyi markalar , ama hangisi daha ağır basar diye sorarsan bende bilmiyorum çünkü bende modem  alıcam ve üçü arasında kaldım : ) d-link wireless modem 69 lira teknosa'da belirtiyim bunuda : )

    dont think twice its all right
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    majestiquo
    majestiquo's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    Zoom x5 modelini kullanıyorum 4 senedir hiç bir sorun çıkarmadı.24 saat açık bıraktığım halde ne bi bozulma nede başka birşey :) Alırken biraz pahalı gelmişti ama verdiğim paranın kuruşuna kadar hakediyor.

     

     

Toplam Hit: 5171 Toplam Mesaj: 26