folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modeme Baglanti Var Ama İnternet Yok?



Modeme Baglanti Var Ama İnternet Yok?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    G-Turk bunu yazdı:
    -----------------------------

    JaCKaL zaten modem/router'in web arayüzüne girmis adamin evine gitmesine gerek yok.
    Ki gitmek istese bile adamin evini bulamaz, GPS sistemi gerekli yerini tespit edebilmek icin, oda olsa dahi apartmanin icinde hangi daire oldugunu bulamazsin.

    Baglanti kalitesi iyi ise o zaman muhtemelen modem/router ayarlanmamistir interenete erisimin saglanmasi icin.
    WLAN ile baglandiktan sonra cmd'den PING yapmayi denedinmi hic?

    Mac filtresi olamaz, cünkü JaCKaL zaten baglanmis ve hatta web arayüzüne girmis.
    Saniyorumki adam hala ayarlari yapmamis o yüzden internete erisim yok.

    Bu arada birbirinizi kirmayin arkadaslar.


    -----------------------------

     

    Niye evini bulamasın ssid de soyadı falan yazamazmı adamın?!?! ayrıca neden evine gitmesi gerektiğinide açıkladım evine gidicek modemi ayarlıcak şifre koyucak kendiside kullanıcak 

    ~yine diceksin ne gerek war arayüzüne girmiş ordan ayarlarsın hyr yani mantığın nedir??ee gidincede ara yüze giricek eve gitmesinin nedeni kablo ve hatta bakması .. 


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    evet bende önce kablo ve hat olayi diye düsündüm ama degilmis..

    web arayüzündeki ttnetin kullanici adi ve sifresi kismi bos

    user@ttnet ve sifre yani.. o sebepten baglantida gelmiyor..


    choosing my confessions...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    alpis, egerki SSID alaninda adamin adini soyadini yaziliysa bulur, o zaman GPS'e gerek kalmaz, cevredeki apartmanlarin ziline bakar.

    Ama ben sanmiyorumki adam SSID alanina soyadini yazsin, cünkü adam daha internet ayarlarini yapmamis.
    TTNet kullanici adi ve sifre istiyorsa baska birisinin bilgilerini yazinca cikarmi bilmiyorum, ama bir dene istersen.
    Limitsiz ADSL'i olan bir arkadasin varsa, kisa bir süre denemek icin iste.

    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
Toplam Hit: 4658 Toplam Mesaj: 24