folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modeme Baglanti Var Ama İnternet Yok?



Modeme Baglanti Var Ama İnternet Yok?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    arkadaslar merhaba, wireless dan internette baglaniyorum.. cevrede 24 saat ceken bi baglanti var onu kullaniyordum ancak son zamanlarda sadece modeme baglanabliyorum.. modemin web arayüzüne girip bi kac deneme de yaptim ama basarili olamadim nedeni nedir acaba??

     olayin durumu aynen asagidaki gibi interneti ne yaptiysam getiremedim.. dns sorunu gibi bi durum mu?

     [URL=www.resimupload.com/ds416921108_aaa.html][IMG]http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_416921108.jpg[/IMG][/URL]

     resim acilmassa diye link koyuyorum, http://www.resimupload.com/ds416921108_aaa.html

    yardimci olan arkadaslara tesekkürler..


    choosing my confessions...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Öncelikle sorununu anlatırken açıklayıcı ol. Şimdi başkasının internetine mi bağlanamıyorsun, yoksa aynı zamanda kendi modemine de bağlanmakta sorun yaşıyorsun ?

    Modeminin hangi ışıkları yanıyor ve kendi modemine kablolu bağlanmayı denedin mi ?


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

     

    "cevrede 24 saat ceken bi baglanti var onu kullaniyordum " cevrede dedigime göre benim olup olmadigini anlarsin heralde..

    bu sebepten modemin hangi isiklari yaniyor yanmiyor göremiyorum bilmiyorum...

    elle ip verme olayi vardi o davalari bilmiyorum, eger sorun bundansa nasil yapildigini ögrenmek icin actim konuyu..


    choosing my confessions...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    ya birader göz var nizam varr siz görüp actigim yaziyi iyice incelemeden bakmadan konuyu iyice anlatmamissin diyorsunuz?

    resim var bak orda

    adamin modeminin web arayüzüne girmissem sifreleme olsun olmasin sifreyle ilgili bi sorun yasamiyorumdur degil mi -Kİ SİFRESİZ!- ayrica yazmisim oraya bir süredir bu baglantiyi kullandigimi, sifreyle ilgili bi sorunum olabilir mi su durumda?

     ha konu yanlis yerde ondan dolayi özür, yanliz okumadan konuyu iyice anlamadan bu tarafi yargilamayin, bilen adama anlatis sekli gayet acik...

     ve diyorum ki MODEME baglaniyorum, internet gelmiyor sadece.. anlatabildim mi??

     


    choosing my confessions...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya birader göz var nizam varr siz görüp actigim yaziyi iyice incelemeden bakmadan konuyu iyice anlatmamissin diyorsunuz?

    resim var bak orda

    adamin modeminin web arayüzüne girmissem sifreleme olsun olmasin sifreyle ilgili bi sorun yasamiyorumdur degil mi -Kİ SİFRESİZ!- ayrica yazmisim oraya bir süredir bu baglantiyi kullandigimi, sifreyle ilgili bi sorunum olabilir mi su durumda?

    ha konu yanlis yerde ondan dolayi özür, yanliz okumadan konuyu iyice anlamadan bu tarafi yargilamayin, bilen adama anlatis sekli gayet acik...

    ve diyorum ki MODEME baglaniyorum, internet gelmiyor sadece.. anlatabildim mi??

     


    -----------------------------

    dostum sorma yaw.. bazen ttnet tarafi afedersin ibnelik yapiyor... anlamadim gitti dun gece komple net yoktu yaw... modeme baglanti var net yok.. :SSS 


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    bende durum paso ayni, internet hic yok sadece modem arayüzüne baglanabiliyorum 192.168.1.1 den..

    daha önce bi kac yazi okumustum, sadece TT net olayi degil sanirim modemde bazen kendi kendine soka giriyor, bu durumlarda bi kac ayar veriliyordu.. elle ip girme yada dns olaylari falan.. ben o davalari bilmiyorum iste..

     


    choosing my confessions...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende durum paso ayni, internet hic yok sadece modem arayüzüne baglanabiliyorum 192.168.1.1 den..

    daha önce bi kac yazi okumustum, sadece TT net olayi degil sanirim modemde bazen kendi kendine soka giriyor, bu durumlarda bi kac ayar veriliyordu.. elle ip girme yada dns olaylari falan.. ben o davalari bilmiyorum iste..

     


    -----------------------------

    dedigin gibi olabilir ben internet baglantisini arkadastan alilyorum ( haberi var :) ) torrenleri upload yonlu cok kullandiigm icin modem sasiriyor bazen... aradan bir saat gecince tahminim soguyunca tekrar aciliyor.. :) ama ozaman modem baglantisi filan tabi nakavt.. ama landan arkadasla konusuyoruz :)


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    "cevrede 24 saat ceken bi baglanti var onu kullaniyordum " cevrede dedigime göre benim olup olmadigini anlarsin heralde..

    bu sebepten modemin hangi isiklari yaniyor yanmiyor göremiyorum bilmiyorum...

    elle ip verme olayi vardi o davalari bilmiyorum, eger sorun bundansa nasil yapildigini ögrenmek icin actim konuyu..

     

    ya birader göz var nizam varr siz görüp actigim yaziyi iyice incelemeden bakmadan konuyu iyice anlatmamissin diyorsunuz?

    resim var bak orda

    adamin modeminin web arayüzüne girmissem sifreleme olsun olmasin sifreyle ilgili bi sorun yasamiyorumdur degil mi -Kİ SİFRESİZ!- ayrica yazmisim oraya bir süredir bu baglantiyi kullandigimi, sifreyle ilgili bi sorunum olabilir mi su durumda?

     ha konu yanlis yerde ondan dolayi özür, yanliz okumadan konuyu iyice anlamadan bu tarafi yargilamayin, bilen adama anlatis sekli gayet acik...

     ve diyorum ki MODEME baglaniyorum, internet gelmiyor sadece.. anlatabildim mi??

     


    -----------------------------
    Ben ne yazmısım bak bakalım;

    Öncelikle sorununu anlatırken açıklayıcı ol. Şimdi başkasının internetine mi bağlanamıyorsun, yoksa aynı zamanda kendi modemine de bağlanmakta sorun yaşıyorsun ?

    Modeminin hangi ışıkları yanıyor ve kendi modemine kablolu bağlanmayı denedin mi ?

     

    Başkasının internetini kullandığını anladım, yalnız nerenden okuyorsan, sadece ona mı bağlanamıyorsun diye soruyorum. İyi oku ! Daha kendi ışıklarını bile tarif edemezken bir de bana ahkam kesmeye kalkacak kadar cahil birisisin sen. Kablosuz bağlantını keser anlarsın. Çok mu zor bu ? Sana yardım etmek için bir soru soruyorum bana çocuk çoluk muhabbeti yapıyorsun. Açma lan soru sordurmayacaksan kendine. 2 cümle yazarsan nasıl anlayabilirler. 

    Anlatamamışsın ki 1 saattir benden başkası cevap vermemiş. Hatta listenin sonundaydı, ben cevp yazmasam kimsede cevap vermeyecekti. Ve resim olayına gelince sadecec modemin arayüzüne girmişsin, burdan bi bok anlaşılmaz. Ben günde senin gibi 200 kişi ile konusuyor internetine çözüm sağlıyorum. 

    Ama gerek yok, insanlık etmek istersin kendini bi bok sanan çıkar böyle artislik yapar.

     


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    ya birader sen allasen azcik kafani yorsan kendimde modem olsa neden baskasina kastigimi düsünürsün?

    gereksiz gereksizz soru sorma...

    yardim edeceksende asil sen artizlik yapma bi zahmet olur mu? benim derdimi anlayan anladi su alemde bi sen anlamadin? sorun baska modemle sen benim modeme nerden taktin..

    sorunu gayet acik cerceve icinde resim olarak dahi koymusum oraya.. basligi okusan yeter zaten "

    "MODEME BAGLANTI VAR İNTERNET YOK?"

    senin 2 cümle dedigin yerde satirlar var, birde tiklamaya üsenip görmedigin bir resim var hüseyin celebi efendi...

    ha bide sanirsin tek bilir kisi kendi sitede kendi cevap yazmasa baskasi görmeyecek konuyu. en sonda kalacak gündemden düsecek.. birader bu sitede bi sorunun oldugunda adam akilli soru sormasini bilip, soruyu sormadan önce bu adamin derdi su heralde diyerekten yardimci olan bir sürü delikanli kardesimiz abimiz müridimiz var cok sükür senin gibi adamlardan baska..

    modemin SADECE ara yüzüne girebilemden de birsey anlayamamissan senin eksikligin, sorun bu iste sadece bu var elimde olani yazdim. gören anliyor bi sen anlamadin.. sen günde 200 degil bu kafayla 5 milyon kisiyle hasir nesir olup cözüm bulsan genede bi tarafinin kalkmamasi lazim..

    ama senin gibi artizler cok biliyorumda ben seni bilgimle ezerim havasi verip ACIKLAYICI OL diye ahkam keser, sen cahilsin diye artizlik yapar.. hakkatten cok görüyorum bu sitede senin gibi burnu kalkmis adamlari..

    kimseden cok bildigini düsünme yanilirsin, uslubuna da dikkat et bi zahmet.. ben sana agzimi bozmuyorum ama admin olsam coktan banlardim esas artizi..


    choosing my confessions...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Bak altta kalmayacak ya, hala üsteliyor...

    Sen başkasının modeminden bahsediyorsun orada iyi oku diyorum. Kendi modemime bağlanamıyorum demiyorsun. O giriş yaptığın yakınındaki kişininde web arayüzü olabilir. Sana bunu soruyorum. Daha  kendi modemine bile bağlanıp bağlanamadığını, ışıklarından anlayamadığını sölüyorsun daha bana neyin muhabbetini yapıyorsun ?

    Ben kimseye artislik yapmadım ama ewt sana yapıyorum amk. Ve ezerim bilgimle amk. Adsl-bağlantı konusunda ezerim !!!

    Sana bu kadar post fazla bile...


    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    :Dsakin olun ya arkadaşım öncelikle modemin durum sayfsına gir bi bak adsl bağlantısı warmı warsa iyi çekmediği için olabilir zaten modemin sayfasına giriyosans ana lan ip si verilmiştir yada modemin sahibi dns ayarlarını yanlış yapmış olabilir onada bir bak modemin markasını verirsen sana yardımcı olabilirm

     

    zamanın ötesinden gelen edit modemin zyxel olduunu grdüm system status e bir bakarmısın modemde adsl warmı 

     

    post sınırlaması ile gelen edit 2 landan ip sınırlamalarına baksana mac adresi filtresine bu gibi şeyler aklıma geldi baktın hiç biri değil modemin tüm linklerini karıştır mutlaka keşfedersin  

     

    ~ne yazikki aklıma başka bişe glemiyo olmadı ble abuk zubuk giyin çal kapısını efendim biz ttnet teknik servsiten geliyorum modeminiz şifresizmiş şifrelememiz lazım de şifrele resle al şifresini kullan

    ~şifreleme kısmını adamın neti kullanıp kullanmadıını anlamak için yapıcaksın belki para bile alırsın bellimi olur adam cidden teknik servis e başvurmuştur falan şans işi:D 


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
Toplam Hit: 4660 Toplam Mesaj: 24