Mora (Bahco) Bıçak
-
Dos_Attach bunu yazdıbladex38 bunu yazdı
Bende yeni yaptırıyorum inş yarın gelecek 6 mm 95 cm özel çelikten çift taraf keskin :)


naptın dai sen yav
Savaş yakın kefereleri temizlemek lazım :D
Sanırım kendmi çok kaptırdım bu aralar , dirilişi çok izlememek lazım :)
işin şakası oldum olası merakım var bu işlere osmanlı kılıcı almışkende heybetli birşey olsun istedim :) yarın daha detaylı resim paylaşırım
-
bladex38 bunu yazdıDos_Attach bunu yazdıbladex38 bunu yazdı
Bende yeni yaptırıyorum inş yarın gelecek 6 mm 95 cm özel çelikten çift taraf keskin :)
naptın dai sen yav
Savaş yakın kefereleri temizlemek lazım :D
Sanırım kendmi çok kaptırdım bu aralar , dirilişi çok izlememek lazım :)
işin şakası oldum olası merakım var bu işlere osmanlı kılıcı almışkende heybetli birşey olsun istedim :) yarın daha detaylı resim paylaşırım
benim sana borcum yoktu demi :) alet deli bişey abi hayırlı uğurlu olsun.
-
leadertay bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıleadertay bunu yazdırockes bunu yazdı
leadertay hocam sağolsun salı günü ulaştı elime bıçaklar gayet sağlam bıçaklar
teşekkürler.
rica ederim hocam ne demek güle güle kullan...
hocam ben de istiyorum yardım eder misin ? babama hediye etmek istiorum.
Bi arkadaşta özelden yazmış yarın sorayım eğer aynı fiyatsa olur çünkü ben fiyata falan bişey koymuyorum iban veririm atarsın gönderirim hocam
hocam noldu ?
-
bladex38 bunu yazdı
Bende yeni yaptırıyorum inş yarın gelecek 6 mm 95 cm özel çelikten çift taraf keskin :)


Hocam nerde ve ne kadara yaptırdın kılıcı balcak çok orjin duruyo
-
müridimizden 2 tane aldım.bugün geldi.on numara 5 yıldız.
çok teşekkürler her şey için.
-
kartalenes bunu yazdıbladex38 bunu yazdı
Bende yeni yaptırıyorum inş yarın gelecek 6 mm 95 cm özel çelikten çift taraf keskin :)


Hocam nerde ve ne kadara yaptırdın kılıcı balcak çok orjin duruyo
Bursada yaptırdım hocam 650 tl fuarlarda filan 1000 tl den aşağı vermiyorlar . Bu arada buna kın yapmak istiyorum birde kılıcı koymak için stand bilgisi olan varmıdır acaba tbt de? Kılıç geldi cidden dehşet birşey. Bir insanı rahat ikiye bölebilir sap kısmı dahil yekpare çelikten yapıldı 6 mm olduğu içinde ağır ve göz kamaştırıyor düşünen olursa yardımcı olurum .
bladex38 tarafından 24/Şub/16 19:56 tarihinde düzenlenmiştir -
bladex38 bunu yazdı
Bursada yaptırdım hocam 650 tl fuarlarda filan 1000 tl den aşağı vermiyorlar . Bu arada buna kın yapmak istiyorum bilgisi olan varmıdır acaba tbt? Birde stand yapmak istiyorum kılıcı koymak için yardımcı olabikecek varmıdır :)
hocam kın için ilk aklıma hayvan boynuzları geldi ama hiçbir hayvanın boynuzu o kadar kocaman olmaz. O sebebten yine tahtaya kalmış olabilirsin.
A1 kağıt al kılıcın sap hariç kısmını kağıda çiz. birazcık bol çiz. Sonra o uzunlukta bi kalas/sağlam ağaç kütüğü al. Marangozluk bilgin veya becerin varsa evinin balkonunda bile basit aletlerle yapabilirsin.
zımpara çekiç keski gibi ucuz ve genel kullanıma uygun aletler kullanabilirsin. Yok ben beceremem dersen götür bi marangoza. Abi şunu bunu yap de biraz para ver(fiyatını tahmin edemiyorum :( ) halleder onlar.
Şuan aklıma gelen en iyi materyal tahta. Deride geliyo aklıma ama kılıç deriyi keser o sebebten uygun değil zannımca :D
edit : hocam bence 650 çok bee :D çeliği kaç kez katladı, hangi çeliği kullandı kaç kez ısıtıp soğuttuda 650 lira aldı. Ne biliyim bana çok geldi şahsen ama ne işçilik yaptığını bilmediğim için yanılıyorda olabilirim :D
GodKlaus tarafından 24/Şub/16 20:02 tarihinde düzenlenmiştir -
GodKlaus bunu yazdıbladex38 bunu yazdı
Bursada yaptırdım hocam 650 tl fuarlarda filan 1000 tl den aşağı vermiyorlar . Bu arada buna kın yapmak istiyorum bilgisi olan varmıdır acaba tbt? Birde stand yapmak istiyorum kılıcı koymak için yardımcı olabikecek varmıdır :)
hocam kın için ilk aklıma hayvan boynuzları geldi ama hiçbir hayvanın boynuzu o kadar kocaman olmaz. O sebebten yine tahtaya kalmış olabilirsin.
A1 kağıt al kılıcın sap hariç kısmını kağıda çiz. birazcık bol çiz. Sonra o uzunlukta bi kalas/sağlam ağaç kütüğü al. Marangozluk bilgin veya becerin varsa evinin balkonunda bile basit aletlerle yapabilirsin.
zımpara çekiç keski gibi ucuz ve genel kullanıma uygun aletler kullanabilirsin. Yok ben beceremem dersen götür bi marangoza. Abi şunu bunu yap de biraz para ver(fiyatını tahmin edemiyorum :( ) halleder onlar.
Şuan aklıma gelen en iyi materyal tahta. Deride geliyo aklıma ama kılıç deriyi keser o sebebten uygun değil zannımca :D
Hocam osmanlıda filan hangi tür kınlar kullanılıyorda tahta olduğunu sanmıyorum kılıç kınlarının ? Deri olması gerekiyor diye biliyorum ama hiç bilgim yok :) biraz araştırdım ama çok bileyde bulamadım :/
-
bladex38 bunu yazdıGodKlaus bunu yazdıbladex38 bunu yazdı
Bursada yaptırdım hocam 650 tl fuarlarda filan 1000 tl den aşağı vermiyorlar . Bu arada buna kın yapmak istiyorum bilgisi olan varmıdır acaba tbt? Birde stand yapmak istiyorum kılıcı koymak için yardımcı olabikecek varmıdır :)
hocam kın için ilk aklıma hayvan boynuzları geldi ama hiçbir hayvanın boynuzu o kadar kocaman olmaz. O sebebten yine tahtaya kalmış olabilirsin.
A1 kağıt al kılıcın sap hariç kısmını kağıda çiz. birazcık bol çiz. Sonra o uzunlukta bi kalas/sağlam ağaç kütüğü al. Marangozluk bilgin veya becerin varsa evinin balkonunda bile basit aletlerle yapabilirsin.
zımpara çekiç keski gibi ucuz ve genel kullanıma uygun aletler kullanabilirsin. Yok ben beceremem dersen götür bi marangoza. Abi şunu bunu yap de biraz para ver(fiyatını tahmin edemiyorum :( ) halleder onlar.
Şuan aklıma gelen en iyi materyal tahta. Deride geliyo aklıma ama kılıç deriyi keser o sebebten uygun değil zannımca :D
Hocam osmanlıda filan hangi tür kınlar kullanılıyorda tahta olduğunu sanmıyorum kılıç kınlarının ? Deri olması gerekiyor diye biliyorum ama hiç bilgim yok :) biraz araştırdım ama çok bileyde bulamadım :/
Bende bi araştırma yapmadım. Şahsi fikrimi söyledim :D Osmanlıda at avrat silah vardı ya :D Silah yani kılıç kalkan. Kılıç bu kadar popülerken Şöyle bi durum oluyor
1-) Her yerde kılıç ve deriden kınlar var. O sebebten deri kullanıyorlardır. Bol çünkü :D
2-) Silahlar bol. bu silahları saklamak için kın lazım. Adamlar diyor ki deriden yapsak bu kılıç bu deriyi keser. O yüzden tahtadan yapalım :D
Arada kaldım şahsen :D
-
rapidhacker550 bunu yazdı
müridimizden 2 tane aldım.bugün geldi.on numara 5 yıldız.
çok teşekkürler her şey için.
Rica ederim hocam ne demek
fiyat 15 demiştik 17 oldu bu arada arkadaşlar bilginiz olsun isteyen olursa son 4 gönderimi de 17 den gönderdim
