folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mora (Bahco) Bıçak



Mora (Bahco) Bıçak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bladex38
    bladex38's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Dos_Attach bunu yazdı
    bladex38 bunu yazdı

    Bende yeni yaptırıyorum inş yarın gelecek 6 mm 95 cm özel çelikten çift taraf keskin :)

    naptın dai sen yav 

    Savaş yakın kefereleri temizlemek lazım :D

    Sanırım kendmi çok kaptırdım bu aralar , dirilişi çok izlememek lazım :)

    işin şakası oldum olası merakım var bu işlere osmanlı kılıcı almışkende heybetli birşey olsun istedim :) yarın daha detaylı resim paylaşırım 


    Full Destek Notebook Onarım Merkezleri...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    bladex38 bunu yazdı
    Dos_Attach bunu yazdı
    bladex38 bunu yazdı

    Bende yeni yaptırıyorum inş yarın gelecek 6 mm 95 cm özel çelikten çift taraf keskin :)

    naptın dai sen yav 

    Savaş yakın kefereleri temizlemek lazım :D

    Sanırım kendmi çok kaptırdım bu aralar , dirilişi çok izlememek lazım :)

    işin şakası oldum olası merakım var bu işlere osmanlı kılıcı almışkende heybetli birşey olsun istedim :) yarın daha detaylı resim paylaşırım 

    benim sana borcum yoktu demi :) alet deli bişey abi hayırlı uğurlu olsun. 


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    leadertay bunu yazdı
    rapidhacker550 bunu yazdı
    leadertay bunu yazdı
    rockes bunu yazdı

    leadertay hocam sağolsun salı günü ulaştı elime bıçaklar gayet sağlam bıçaklar

    teşekkürler.

    rica ederim hocam ne demek güle güle kullan...

    hocam ben de istiyorum yardım eder misin ? babama hediye etmek istiorum.

    Bi arkadaşta özelden yazmış yarın sorayım eğer aynı fiyatsa olur çünkü ben fiyata falan bişey koymuyorum  iban veririm atarsın gönderirim hocam 

    hocam noldu ?


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalenes
    kartalenes's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2011
    Erkek
    bladex38 bunu yazdı

    Bende yeni yaptırıyorum inş yarın gelecek 6 mm 95 cm özel çelikten çift taraf keskin :)

    Hocam nerde ve ne kadara yaptırdın kılıcı balcak çok orjin duruyo


    Olduğu kadar , Olmadığı kader ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    müridimizden 2 tane aldım.bugün geldi.on numara 5 yıldız.

    çok teşekkürler her şey için.


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bladex38
    bladex38's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    kartalenes bunu yazdı
    bladex38 bunu yazdı

    Bende yeni yaptırıyorum inş yarın gelecek 6 mm 95 cm özel çelikten çift taraf keskin :)

    Hocam nerde ve ne kadara yaptırdın kılıcı balcak çok orjin duruyo

    Bursada yaptırdım hocam 650 tl fuarlarda filan 1000 tl den aşağı vermiyorlar . Bu arada buna kın yapmak istiyorum birde kılıcı koymak için stand  bilgisi olan varmıdır acaba tbt de? Kılıç geldi cidden dehşet birşey. Bir insanı rahat ikiye bölebilir sap kısmı dahil yekpare çelikten yapıldı 6 mm olduğu içinde ağır ve göz kamaştırıyor düşünen olursa yardımcı olurum .

    bladex38 tarafından 24/Şub/16 19:56 tarihinde düzenlenmiştir

    Full Destek Notebook Onarım Merkezleri...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek
    bladex38 bunu yazdı
     

    Bursada yaptırdım hocam 650 tl fuarlarda filan 1000 tl den aşağı vermiyorlar . Bu arada buna kın yapmak istiyorum bilgisi olan varmıdır acaba tbt? Birde stand yapmak istiyorum kılıcı koymak için yardımcı olabikecek varmıdır :)

    hocam kın için ilk aklıma hayvan boynuzları geldi ama hiçbir hayvanın boynuzu o kadar kocaman olmaz. O sebebten yine tahtaya kalmış olabilirsin.

    A1 kağıt al kılıcın sap hariç kısmını kağıda çiz. birazcık bol çiz. Sonra o uzunlukta bi kalas/sağlam ağaç kütüğü al. Marangozluk bilgin veya becerin varsa evinin balkonunda bile basit aletlerle yapabilirsin.

    zımpara çekiç keski gibi ucuz ve genel kullanıma uygun aletler kullanabilirsin. Yok ben beceremem dersen götür bi marangoza. Abi şunu bunu yap de biraz para ver(fiyatını tahmin edemiyorum :( ) halleder onlar.

    Şuan aklıma gelen en iyi materyal tahta. Deride geliyo aklıma ama kılıç deriyi keser o sebebten uygun değil zannımca :D

     

    edit : hocam bence 650 çok bee :D çeliği kaç kez katladı, hangi çeliği kullandı kaç kez ısıtıp soğuttuda 650 lira aldı. Ne biliyim bana çok geldi şahsen ama ne işçilik yaptığını bilmediğim için yanılıyorda olabilirim :D

    GodKlaus tarafından 24/Şub/16 20:02 tarihinde düzenlenmiştir

    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bladex38
    bladex38's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    GodKlaus bunu yazdı
    bladex38 bunu yazdı
     

    Bursada yaptırdım hocam 650 tl fuarlarda filan 1000 tl den aşağı vermiyorlar . Bu arada buna kın yapmak istiyorum bilgisi olan varmıdır acaba tbt? Birde stand yapmak istiyorum kılıcı koymak için yardımcı olabikecek varmıdır :)

    hocam kın için ilk aklıma hayvan boynuzları geldi ama hiçbir hayvanın boynuzu o kadar kocaman olmaz. O sebebten yine tahtaya kalmış olabilirsin.

    A1 kağıt al kılıcın sap hariç kısmını kağıda çiz. birazcık bol çiz. Sonra o uzunlukta bi kalas/sağlam ağaç kütüğü al. Marangozluk bilgin veya becerin varsa evinin balkonunda bile basit aletlerle yapabilirsin.

    zımpara çekiç keski gibi ucuz ve genel kullanıma uygun aletler kullanabilirsin. Yok ben beceremem dersen götür bi marangoza. Abi şunu bunu yap de biraz para ver(fiyatını tahmin edemiyorum :( ) halleder onlar.

    Şuan aklıma gelen en iyi materyal tahta. Deride geliyo aklıma ama kılıç deriyi keser o sebebten uygun değil zannımca :D

    Hocam osmanlıda filan hangi tür kınlar kullanılıyorda tahta olduğunu sanmıyorum kılıç kınlarının ? Deri olması gerekiyor diye biliyorum ama hiç bilgim yok :) biraz araştırdım ama çok bileyde bulamadım :/


    Full Destek Notebook Onarım Merkezleri...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek
    bladex38 bunu yazdı
    GodKlaus bunu yazdı
    bladex38 bunu yazdı
     

    Bursada yaptırdım hocam 650 tl fuarlarda filan 1000 tl den aşağı vermiyorlar . Bu arada buna kın yapmak istiyorum bilgisi olan varmıdır acaba tbt? Birde stand yapmak istiyorum kılıcı koymak için yardımcı olabikecek varmıdır :)

    hocam kın için ilk aklıma hayvan boynuzları geldi ama hiçbir hayvanın boynuzu o kadar kocaman olmaz. O sebebten yine tahtaya kalmış olabilirsin.

    A1 kağıt al kılıcın sap hariç kısmını kağıda çiz. birazcık bol çiz. Sonra o uzunlukta bi kalas/sağlam ağaç kütüğü al. Marangozluk bilgin veya becerin varsa evinin balkonunda bile basit aletlerle yapabilirsin.

    zımpara çekiç keski gibi ucuz ve genel kullanıma uygun aletler kullanabilirsin. Yok ben beceremem dersen götür bi marangoza. Abi şunu bunu yap de biraz para ver(fiyatını tahmin edemiyorum :( ) halleder onlar.

    Şuan aklıma gelen en iyi materyal tahta. Deride geliyo aklıma ama kılıç deriyi keser o sebebten uygun değil zannımca :D

    Hocam osmanlıda filan hangi tür kınlar kullanılıyorda tahta olduğunu sanmıyorum kılıç kınlarının ? Deri olması gerekiyor diye biliyorum ama hiç bilgim yok :) biraz araştırdım ama çok bileyde bulamadım :/

    Bende bi araştırma yapmadım. Şahsi fikrimi söyledim :D Osmanlıda at avrat silah vardı ya :D Silah yani kılıç kalkan. Kılıç bu kadar popülerken Şöyle bi durum oluyor

    1-) Her yerde kılıç ve deriden kınlar var. O sebebten deri kullanıyorlardır. Bol çünkü :D

    2-) Silahlar bol. bu silahları saklamak için kın lazım. Adamlar diyor ki deriden yapsak bu kılıç bu deriyi keser. O yüzden tahtadan yapalım :D 

     

    Arada kaldım şahsen :D


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı

    müridimizden 2 tane aldım.bugün geldi.on numara 5 yıldız.

    çok teşekkürler her şey için.

    Rica ederim hocam ne demek

    fiyat 15 demiştik 17 oldu bu arada arkadaşlar bilginiz olsun isteyen olursa son 4 gönderimi de 17 den gönderdim


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
Toplam Hit: 11382 Toplam Mesaj: 81
bahco bushcraft knife