Mora (Bahco) Bıçak
-
wasd bunu yazdıMetanet bunu yazdı
Bicagin kullanim alanina gore kalitesi degisiyor.
Bende bora m511 var, omur boyu garantili.
Paraya kiymayi dusunurseniz tavsiye ederim.ayrica bu
moraknivdende bir tane almayi dusunuyorum,ince kesimler icin.
Kimisi iyi diyor, kimisi kötü diyor bora için. Ömür boyu garanti, ücretsiz bileme vs hizmetleri var adamların ama fiyat fazla ve şekilleri pek hoşuma gitmiyor. En son karambit çıkardılar, ne bileyim bi albenisi yok yani, aliexpresste 10$a satılanlar çok daha güzel görünüyor. Zevk meselesi tabi, bütçeye de bağlı olarak. Ayrıca ciddi manada kampta orda burda kullanılacaksa mora bushcraft
http://www.amazon.com/Morakniv-Bushcraft-Carbon-Survival-Starter/dp/B00BFI8TOA
İncelemeleri falan var, karşılaştırmalarda da çok daha pahalı bıçaklarla yarıştığı söyleniyor
http://www.bicaksanati.com/forum/index.php?topic=6767.0
http://www.thetruthaboutknives.com/2013/09/knife-review-morakniv-bushcraft/
Hocam sap plastik olunca is bitiyor bende, soguyorum bicaktan arti mumkun oldugunca kullanmam yani.
Bu moraknivide alirsam guzel bir sap yaptiririm.
Borada fiyat fazla dedigin gibi,tasarimda yok ama kalite var. Pek sekilci bi insanda degilim zaten:)
Dedigin gibi kampta kullaniyorum simdiye kadar bir sorun yasamadim,zaten almamdaki en buyuk sebepte omur boyu garanti.
Onun disinda verdigin forumda soyturk diye biri var, butcem olsa hic dusunmez o adama bir bicak yaptirirdim.
Forumda konulari var cok kaliteli bicaklar yapiyor ama fiyatininda masallahlari var tabi:)
Edit: ayrica surbisa bana gore abartilmis bir marka.
Yerli ustalarin arasinda cok cok iyiler var ama surbisada oyle ahim sahim birsey gormedim ben.standart bicaklar bana gore.
Metanet tarafından 19/Oca/16 23:20 tarihinde düzenlenmiştir -
Metanet bunu yazdı
Hocam sap plastik olunca is bitiyor bende, soguyorum bicaktan arti mumkun oldugunca kullanmam yani.
Bu moraknivide alirsam guzel bir sap yaptiririm.
Borada fiyat fazla dedigin gibi,tasarimda yok ama kalite var. Pek sekilci bi insanda degilim zaten:)
Dedigin gibi kampta kullaniyorum simdiye kadar bir sorun yasamadim,zaten almamdaki en buyuk sebepte omur boyu garanti.
Onun disinda verdigin forumda soyturk diye biri var, butcem olsa hic dusunmez o adama bir bicak yaptirirdim.
Forumda konulari var cok kaliteli bicaklar yapiyor ama fiyatininda masallahlari var tabi:)
Edit: ayrica surbisa bana gore abartilmis bir marka.
Yerli ustalarin arasinda cok cok iyiler var ama surbisada oyle ahim sahim birsey gormedim ben.standart bicaklar bana gore.
Ben şekli güzel olsun istiyorum işte :) plastik sap falan ben de ilk görünce "bu ne ya" dedim ama vidyolarda bıçağın kalitesini görünce dayanamadım, elimde bi andujar bıçağı var toledodan alınma onda bu kaliteyi göremedim... Muhtemelen bahco 2444 ile mora 11672nin çelikleri kalınlıkları falan aynı, sırf o bahco yazılı turuncu plastik kılıf olmasın diye 30 lira yerine 50 lira verdim :D sap plastik ama dışı kauçuk kaplı yani öyle komple oyuncak gibi değil elde fena durmuyor, ama bıçak dediğinin bi ağırlığı olmalı diyorsan o yok işte. Zaten boyutlarına bakarsak pala gibi kullanılabilecek bişey değil, ama biraz irice ve ağır bi bıçağın ya da bi kamp baltasının yanına kesme biçme yontma işleri için mükemmel.
Sürbısanın bildiğim tek değişik yanı kırılganlığı azaltmak için çeliğe su vermek yerine zeytinyağına sokuluyor, bunun dışında bi durumu yok. Ha koleksiyon yapılıyorsa bi sürmene çiftlisi olmadan olmaz derim ama =)
soyturk dediğin muhtemelen Soytürk Dönmez
https://www.facebook.com/soyturkdonmez
sanki televizyona çıkmıştı diye hatırlıyorum "demiri kesen bıçak" diye. Eski bi arabanın kaportasını kesiyodu bıçakla :D
aynen oymuş buldum
-
babalar bıçaktan filan anlamam konum bıçak da değil de, bir şey kaliteli olunca ne olursa olsun rağbet görüyor ya, bu konu ufkumu açtı, teşekkürler tbt :)
-
-
crimeangel bunu yazdı
yoruma bak "güzelim bıçağı köreltti amına kodumun şişkosu" :D Soytürk ustanın bıçaklar bu şekil işte, para varsa bıçağı bulursun =)
-
bıçak alacaktım bu çok iyi oldu şekli önemli değil outdoor için zaten toplanıp indirim mi yaptırsak?
-
frq23 bunu yazdı
bıçak alacaktım bu çok iyi oldu şekli önemli değil outdoor için zaten toplanıp indirim mi yaptırsak?
http://ticiz.com/p989255-bahco-2444-mora.html
burada toplu alimlarda indirim var
firmanin sitesi : http://www.kymakina.com
ama orjinal mi onu bilmiyorum
-
crimeangel bunu yazdı
keşke kesilen yüzün kesit'inide gösterseymiş. : kestigi şeyler "Al" heralde :D
-
underzero bunu yazdıfrq23 bunu yazdı
bıçak alacaktım bu çok iyi oldu şekli önemli değil outdoor için zaten toplanıp indirim mi yaptırsak?
http://ticiz.com/p989255-bahco-2444-mora.html
burada toplu alimlarda indirim var
firmanin sitesi : http://www.kymakina.com
ama orjinal mi onu bilmiyorum
N11den kargo dahil 28 e aldım hocam o fiyatlara bide kargo ücreti koymak lazım çok fark olmayacak
-
n11 de orjinal olup olmamasindan cekiniyorum.
