Muhammet İsimli Kullanıcı İle Sorunlu Alışveriş
-
KARAR
Muhammet isimli kullanıcının beraatine ve Alkolikkarga kullanıcısının ticari itibarı zedelemeken özrüne karar verilmiştir, Özür 100 TL para cezasına çevrilebilir
:)
-
DJ_Alper bunu yazdı
KARAR
Muhammet isimli kullanıcının beraatine ve Alkolikkarga kullanıcısının ticari itibarı zedelemeken özrüne karar verilmiştir, Özür 100 TL para cezasına çevrilebilir
:)
LÖSEV'e bağış yapsın :D
-
adam haklı veya haksız bir mağduriyetinden söz etmiş en doğal hakkı ve bilgilendirme amaçlı bu şekilde konu açabilir. karşı tarafa da söz hakkı doğar oda açıklamasını yapar herkes istediğini düşünür.
kimseden bişey talep etmemiş yardım para vs. istememiş 2 satır yazı yazmış durumunu izah etmiş. ama forumun çok bilmişleri yine salça olmuş insanlıktan soğutuyorlar ya.
-
Ne kadar kraldan çok kralcı var
-
Turania bunu yazdı
adam haklı veya haksız bir mağduriyetinden söz etmiş en doğal hakkı ve bilgilendirme amaçlı bu şekilde konu açabilir. karşı tarafa da söz hakkı doğar oda açıklamasını yapar herkes istediğini düşünür.
kimseden bişey talep etmemiş yardım para vs. istememiş 2 satır yazı yazmış durumunu izah etmiş. ama forumun çok bilmişleri yine salça olmuş insanlıktan soğutuyorlar ya.
her konuda oldugu gibi burada da bir tahribat klasigi yasanmadan olmazdi hocam.
-
MuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
rapidhacker550 tarafından 11/May/17 12:18 tarihinde düzenlenmiştir -
Ürünün daha önce servise gittiğinin söylenmesi gerekmez miydi?
-
rapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
6502 de bir taraf tüketici diğer taraf satıcı sağlayıcıdır. Somut olayda kimse tacir vasfını haiz değil kimse de tüketici değil bu durumda olaya 6502 uygulanmaz genel mahkemelerde dava açılması gerekir :)
-
MuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Hocam arızadan dolayı tamire giden ürüne sağlam demekle hata yapmışsın. Satarken önceden arızadan ötürü tamire gittiğini söylemeliydin. Yenisiyle değiştirilmedikçe arızalanan ürünün arızalanma oranı sıfır üründen her zaman daha yüksektir. Insan sağlığı içinde geçerli bu. Sen bunu demediğin için olay sana sarmış. Bu yüzden Ebay'den bişey satarken nokta çiziğine kadar bilgilendiriyorum ilanda.
-
MuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Tam buna yakın bir şey yazacaktım , ama konuyu açan öyle bir yazmışki ,
arızalı ürünü satışı yapan müride göndermiş garantiyede o mürid göndermiş de o mürid i bekliyormuşsun gibi yazmışsın ..
Açıkcası ben iyi niyetli bir konu ve yazı olduğunu düşünmüyorum zaten arkadaşında yazıklarını iyi değerlendirirseniz bir sıkıntı var demektir ...
Adam ürün çalışıyor diyor , sen gördün mü ? Arızalı diyen " senin sattığın kişi " bozdu ise nerden biliyorsun ?? Neden ona değilde burdaki mürid e afedersin ama BOK atıyorsun .
Hepsini geçtim , adam sna belgeleri yollamış , ücret iadesi de alacaksın ki karlısın da ;) garantiyle sen meşgul ve muhattapsın , sana bu kartı satan mürid den daha ne istiyorsun ? Bunu bir anlat ..
Şöylede birşey var , biliyorsa vede söylemediyse ürünün daha önce tamir gördüğünü buda ayıp demek ...
Yani garantiye sen yollamışsın ürün garantide , bu adam neyi nasıl ağardan alabilir ? Bunuda ben anlamadım bir anlat lütfen ...
Bence bu konu ile seninde dediğin gibi kimin kiminle alışveriş yapıp yapmayacağı ortada ...
Ve bence sen bu konuyu sil , insanları haksız yere ifşa etme ( ifşa edilecek birşeyde yok ya ) .
Bu arada alanıda satanıda tanımam ...