Muhammet İsimli Kullanıcı İle Sorunlu Alışveriş
-
network bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Tam buna yakın bir şey yazacaktım , ama konuyu açan öyle bir yazmışki ,
arızalı ürünü satışı yapan müride göndermiş garantiyede o mürid göndermiş de o mürid i bekliyormuşsun gibi yazmışsın ..
Açıkcası ben iyi niyetli bir konu ve yazı olduğunu düşünmüyorum zaten arkadaşında yazıklarını iyi değerlendirirseniz bir sıkıntı var demektir ...
Adam ürün çalışıyor diyor , sen gördün mü ? Arızalı diyen " senin sattığın kişi " bozdu ise nerden biliyorsun ?? Neden ona değilde burdaki mürid e afedersin ama BOK atıyorsun .
Hepsini geçtim , adam sna belgeleri yollamış , ücret iadesi de alacaksın ki karlısın da ;) garantiyle sen meşgul ve muhattapsın , sana bu kartı satan mürid den daha ne istiyorsun ? Bunu bir anlat ..
Şöylede birşey var , biliyorsa vede söylemediyse ürünün daha önce tamir gördüğünü buda ayıp demek ...
Yani garantiye sen yollamışsın ürün garantide , bu adam neyi nasıl ağardan alabilir ? Bunuda ben anlamadım bir anlat lütfen ...
Bence bu konu ile seninde dediğin gibi kimin kiminle alışveriş yapıp yapmayacağı ortada ...
Ve bence sen bu konuyu sil , insanları haksız yere ifşa etme ( ifşa edilecek birşeyde yok ya ) .
Bu arada alanıda satanıda tanımam ...
hacım sen anlamamışsın garantiye yollayan malın ilk sahibi, alan kişi değil; satan kişi garantiye yollamış yani..
-
mataramasuko bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
6502 de bir taraf tüketici diğer taraf satıcı sağlayıcıdır. Somut olayda kimse tacir vasfını haiz değil kimse de tüketici değil bu durumda olaya 6502 uygulanmaz genel mahkemelerde dava açılması gerekir :)
ben arkadaşı bilgisayar parçası satan bir dükkan olarak düşündüm ondan dolayı 6502 'yi uygulattım :)
Genel mahkemede açılsa dahi gizli ayıp varsa yine bir şey değişmiyor TBK hükümleri uygulanır bu sefer
-
mataramasuko bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
6502 de bir taraf tüketici diğer taraf satıcı sağlayıcıdır. Somut olayda kimse tacir vasfını haiz değil kimse de tüketici değil bu durumda olaya 6502 uygulanmaz genel mahkemelerde dava açılması gerekir :)
ben arkadaşı bilgisayar parçası satan bir dükkan olarak düşündüm ondan dolayı 6502 'yi uygulattım :)
Genel mahkemede açılsa dahi gizli ayıp varsa yine bir şey değişmiyor TBK hükümleri uygulanır bu sefer
-
Turania bunu yazdınetwork bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
hacım sen anlamamışsın garantiye yollayan malın ilk sahibi, alan kişi değil; satan kişi garantiye yollamış yani..
hacım , yukarıda yazandan böyle anlaşılıyor , satan arkadaş alan arkadaşa yazmış " Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin. " .Olur , olabilir ben yanlış anlamışta olabilirim de sen ne anladın oda önemli ? :)
-
network bunu yazdıTurania bunu yazdınetwork bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
hacım sen anlamamışsın garantiye yollayan malın ilk sahibi, alan kişi değil; satan kişi garantiye yollamış yani..
hacım , yukarıda yazandan böyle anlaşılıyor , satan arkadaş alan arkadaşa yazmış " Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin. " .Olur , olabilir ben yanlış anlamışta olabilirim de sen ne anladın oda önemli ? :)
neyse önemli değil önemli olan insanların düşüncelerini rahatça paylaşabilmeleri kraldan çok kralcılar kahrolsun :)
-
mataramasuko bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
6502 de bir taraf tüketici diğer taraf satıcı sağlayıcıdır. Somut olayda kimse tacir vasfını haiz değil kimse de tüketici değil bu durumda olaya 6502 uygulanmaz genel mahkemelerde dava açılması gerekir :)
Münferit şekilde elindeki parçaları satıyorsa ticari faaliyet değildir. Ama vergi levhası olmamasına rağmen uzun soluklu olarak mal alım satımı yapıyorsa tacir sayılır ve 'tacir gibi sorumlu' olur. Tacir haklarına sahip olmamakla birlikte tacirin 'sorumluluğuna' sahip olması anlamına gelir ve açılacak dava tüketici mahkemesinde görülebilir. Ayrıca vergi yönünden de inceleme geçirebilir. Bkn: gittigidiyor mağdurları
-
rapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
Hukuki kismi atlama. Urun ucuncu kisiye satiliyor. Calismadigini ozaman vurguluyolar. Hukukcu olamazsin kanimca.
-
MuhammeT bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
Hukuki kismi atlama. Urun ucuncu kisiye satiliyor. Calismadigini ozaman vurguluyolar. Hukukcu olamazsin kanimca.
teşekkürler hukukçu olamayacağıma dair fikir beyan ettiğin için.Üzüldüm.
-
rapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
Hukuki kismi atlama. Urun ucuncu kisiye satiliyor. Calismadigini ozaman vurguluyolar. Hukukcu olamazsin kanimca.
teşekkürler hukukçu olamayacağıma dair fikir beyan ettiğin için.Üzüldüm.
çıkar vur diplomanı masaya elalem görsün hukukçu gibi hukukçu beeee :D
-
MuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Sattım olduyla olmuyor bu iş. Sen bana kartın bi sıkıntısı yok dedin. Daha önce garantiye gittiğini söyledin mi? Söylemedin.Parça parça bilgisayarı topladığım için ve Sana güvendiğim için bende denemedim kartı. İlgisizsin, ben sana "son durum" ne diye soruyorum Whatsaptan, sen de bana "dur sorayım" diyorsun. Ben sormasam sormaya niyetin yok.