folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mühendis Sevgili Bulma Sebebleri



Mühendis Sevgili Bulma Sebebleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Mühendis sevgili özelliklerinden sonra mühendis sevgili bulma nedenleri :)

     

    sevilir tabi lan neden sevilmesin... insanlara sevgiyi aşkı okulda mı öğretiyolar ki diye sinir yaptıran bir durumdur. neymiş efendim mühendislik fakültelerinde hep adam adama mücadele ediyormuşuz dolayısıyla biraz hödük oluyomuşuz, kızların dilinden anlamıyor, kaba saba oluyormuşuz, iki lafımızdan biri küfürmüş (yok daha neler aq) , nezaket sıfırmış, kız delisi oluyomuşuz... bir de görmediğin (mühendisler) sevgilisi olmuş, tutmuş tavana vurdurmuş falan diyolar utanmadan...

    ya bi düşünün...

    - evde bişey bozulduğu zaman, dur hayatım ben yaparım deyip eline tornavida pense alıp tamir etmeye çalışan biz mi yoksa, "dur usta çağırayım baksın şuna ben hiç anlamam bu işlerden" diyen mal mı daha romantik...

    - gidip dükkanın birinden aldığı uzaktan kumandalı arabayı çocuğun önüne "al oyna eğlen bunla, ama gürültü yapma bişeyleri kırma" diye koyan mı yoksa, gel kanka beraber bi uçurtma, ağaç evi yapalım senle diyerek çocuğuna güven ve el becerisi kazandırabilecek biz mi...

    - bütün gün sağda solda yalandan dolanıp çalışan kızları sekreterleri kesen, ütüsü bile bozulmamış pantolonuyla eve gelip "çok yoruldum ya bugün canım çıktı işte" diyen yumuşakça mı, yoksa kan ter içinde bir sürü laf anlamayan işçiyle ve sürekli arıza yapan gürültülü makinalarla uğraşıp, bir dünya hesap kitap formülle kafayı şişirip, eve geldiğinde önüne koyduğunuz sıcak bi çorbaya, içten bi öpücüğe minnet ederek size ve çocuklarına yorgunluğunu belli etmemeye çalışan bizler mi...

    ya siz nasıl sevmezsiniz bizi ya :) şaşıyorum walla...

    bide saçmalamışlar yok atlarla takılıyomuşuz, yok kız görmemişiz, ajdar idolümüzmüş, asosyalmişiz...

    siz mallara denk gelmişsiniz derim, her meslek grubunda olan mallara... bir iki salakla karıştırmayalım, mühendis adam zekidir, soğukkanlıdır, cindir... kurnazdır... olmak zorundadır... milyarlık kararlar verir yeri geldiğinde... nerde ne yapması gerektiğini bilir onlar...

    bunları bir kıza anlat, emin ol senden bir daha kopamaz... 
    ama sorun burada başlıyor işte KIZLAR NEREDE?
    :)


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    e iide hocam, bin tane mühendis gördüm tornavida tutabileni 5 tane :)

    yani biraz ütopik hayaller bu tarz yazılar...

    yok bilgisayar mühendisi olupda office kuramayan adam var :)


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    e iide hocam, bin tane mühendis gördüm tornavida tutabileni 5 tane :)

    yani biraz ütopik hayaller bu tarz yazılar...

    yok bilgisayar mühendisi olupda office kuramayan adam var :)


    -----------------------------

    şu durumda olmamızın sebebide zaten bu mühendis görünümlü embesiller yüzünden değil mi.:| teorik olarak güzel ama renenin dediği gibi kağıt üzerinde hiçbir değeri yok:s


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Eski mühendislere göre bunlar. Siyah beyaz fotoğraflarda IBM yanında kolormatik gözlüklerle poz veren amcalara hitap ediyor. Artık bitti öyle saç sakal birbirine karışmış mühendisler.


    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    herkes kendini boyle tanimlar..


    la liberte ne meurt jamais.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Eski mühendisler dediğiniz kesimin hala var olduğunu düşünüyorum :)

    Ama dediğiniz gibi mühendis olupta en temelin temelini bile yapamayanlar adımızı basitleştiriyor:)


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    aslında her eve lazım olan şey iyi bir fizikçi :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    şu durumda olmamızın sebebide zaten bu mühendis görünümlü embesiller yüzünden değil mi.:| teorik olarak güzel ama renenin dediği gibi kağıt üzerinde hiçbir değeri yok:s


    -----------------------------

    Ben de o mühendiz görünümlü embesillerden biriyim. 4 yıldır bilgisayar mühendisliği okuyorum ama daha Excel ya da türevlerini açıp da bi tablo oluşturmadım. Alt alta 10 satırdaki sayıları bile nasıl toplatacağımı bilmem. Boş beleş diploma alıyoruz işte hiçbir halta yaramayacağız mezuniyetten sonra.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    :Dharbiden mühendisler hakkındada toplumda kötü bi şey oluşmuş dediğin gibi atlara takılıyolar diyen var :Dözellikle makina mühendisleriyle ilgili..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    @JPriest   bu itirafın için seni tebrik ediyorum gerçekten alkışı hak ettin...


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    aslında her eve lazım olan şey iyi bir fizikçi :D


    -----------------------------

    Hadi len :D Fizikçiler en fazla başımızı belaya sokuyor.

    Bkz Gordon Freeman

    http://uglypufferfish.com/wp-content/uploads/2009/10/gordon-freeman-150x150.jpg


    λ
Toplam Hit: 4481 Toplam Mesaj: 36