folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Multijet Motorlar Hakkındaki Düşünceleriniz



Multijet Motorlar Hakkındaki Düşünceleriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Araçta hâla karar kılamamamın sebebi dci ile multijet arasında kalmam. Multijet motorların 600.000 km yi gördüğü DCI motorların 300.000 kmlerde ömrünün bittiği söyleniyor. Özellikle Multijet motorlu araç kullanan arkadaşlar olumlu ve olumsuz yönlerini yazabilirler mi?

     


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    geçenlerde istanbulda dci motorlu bi taksiye bindim 650000 kmdeydi bakımlarını yaptırıp düzgün yakıtla kullanılırsa 2 motorda problem çıkarmaz...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    yakıt konusunda fark var mı peki?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Araçta hâla karar kılamamamın sebebi dci ile multijet arasında kalmam. Multijet motorların 600.000 km yi gördüğü DCI motorların 300.000 kmlerde ömrünün bittiği söyleniyor. Özellikle Multijet motorlu araç kullanan arkadaşlar olumlu ve olumsuz yönlerini yazabilirler mi?

     


    -----------------------------

     

    multi jet 700.000 km gitmiş taksici arkadaşım var multi jet renonun ve hundainin bütün motolarından sağlamdır bende fiat punto 1.3 multi jet var çok ekonomik araçtır basmazsan yaktıgını anlamazsın.


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde istanbulda dci motorlu bi taksiye bindim 650000 kmdeydi bakımlarını yaptırıp düzgün yakıtla kullanılırsa 2 motorda problem çıkarmaz...


    -----------------------------

    hocam çok yol yapıyorum, alacağım otomobili motoru ölene kadar kullanmayı planlıyorum, yılda 200.000 km civarı yolum oluyor, seri kullanmayı seviyorum buna göre alacağım aracın motorun aracı çok önem arzediyor. 1.3 multijet ile 1.9 multijet arasında vergi dışında ne gibi bir fark oluyor? bazıları 1.9 un arıza çıkardığını söylüyor, 1.9 güçlü bir dizel işimi görebilir, bir diğer sıkıntı fiat araba istememem, multijet diyince mecburen fiata düşüyoruz. kafam karışık :)


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdiburak
    erdiburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde istanbulda dci motorlu bi taksiye bindim 650000 kmdeydi bakımlarını yaptırıp düzgün yakıtla kullanılırsa 2 motorda problem çıkarmaz...


    -----------------------------

    Motorun rektifiye görmedigi ne malum ? Orasını bilemem ama multijet kraldır candır :). Kullandıgım için söylüyorum bakımını gecikltirdiginde bakımlı iken cıkan ses oranının kat kat fazlası cıkıyor ve rahatsızlık hıssedıyorsun.Sanki bagırıyor gaza az bişey dokundugunda. Bakımını aksattırmadıgın sürece multijet araba ses cıkarmaz üzmez kızdırmaz :D OPET'ten yakıtımı alıyorum zorda kalmadıgım sürece sürekli opeti tercih ediyorum.Suana kadar aracımda hiç bir sorun cıkmadı.

     

    DCİ hakkında bir bilgim yok kullanmadım oyuzden multijetle iligili yazdım.

    Araç : Fiat doblo 2008 kasa 1.3 mutijet

     


    | GTP | TBT | Desinatör | icrypex.net | https://biyogra.fi/erdiburak
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    erdiburak bunu yazdı:
    -----------------------------

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçenlerde istanbulda dci motorlu bi taksiye bindim 650000 kmdeydi bakımlarını yaptırıp düzgün yakıtla kullanılırsa 2 motorda problem çıkarmaz...


    -----------------------------

    Motorun rektifiye görmedigi ne malum ? Orasını bilemem ama multijet kraldır candır :). Kullandıgım için söylüyorum bakımını gecikltirdiginde bakımlı iken cıkan ses oranının kat kat fazlası cıkıyor ve rahatsızlık hıssedıyorsun.Sanki bagırıyor gaza az bişey dokundugunda. Bakımını aksattırmadıgın sürece multijet araba ses cıkarmaz üzmez kızdırmaz :D OPET'ten yakıtımı alıyorum zorda kalmadıgım sürece sürekli opeti tercih ediyorum.Suana kadar aracımda hiç bir sorun cıkmadı.

     

    DCİ hakkında bir bilgim yok kullanmadım oyuzden multijetle iligili yazdım.

    Araç : Fiat doblo 2008 kasa 1.3 mutijet

     


    -----------------------------

    dci motorlar renault tarafından yapılıyor, renault, dacia ve nissanın bazı modellerinde kullanılıyor.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    multijetin 1.9 olanı yok 1.9 jtd var o farklı bi teknoloji multijet sadece 1.3 olarak üretildi biliyorum ben opelde kullanılan 1.3 cdti motorla tamamen aynı dci ise 1.5cc renault dacia ve nissan ortak kullanıyor...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------

    multijetin 1.9 olanı yok 1.9 jtd var o farklı bi teknoloji multijet sadece 1.3 olarak üretildi biliyorum ben opelde kullanılan 1.3 cdti motorla tamamen aynı dci ise 1.5cc renault dacia ve nissan ortak kullanıyor...


    -----------------------------

    hocam fiatın sitesinde var belki yeni çıkmıştır, sitede bir hata olabilir mi?

    DOBLO CLASSIC SAFELINE 1.9 MJET

    Multijet motora sahip olduğu için tata'yı dahi inceledim, araçta abs olmaması euro ncap testlerine sokulmamış olması vazgeçirdi.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    hocam sen en iisi ford connct bak tdci motor 10 numara yağı bile yakar dci multijet falan hassas motorlar al bi tane 110luk connct doya doya sür... :))


    l enfer c est les autres Sartre ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sen en iisi ford connct bak tdci motor 10 numara yağı bile yakar dci multijet falan hassas motorlar al bi tane 110luk connct doya doya sür... :))


    -----------------------------

    hocam bu konuda ciddi misin? malum inşaat sektörü patladı kaçak mazot zibil gibi bulunuyor hükümetin de skinde değil fena fikir değilmiş. 110bg lik fordları inceliyorum.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 6611 Toplam Mesaj: 29