Multijet Motorlar Hakkındaki Düşünceleriniz
-
Su anda teknoloji ve performans bakimindan en yuksek duzeyde olan motorlar CRDİ motorlardir
-
harbiden en kralları crdi motarlardır onlara niye bakmııyorsun ?
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------harbiden en kralları crdi motarlardır onlara niye bakmııyorsun ?
-----------------------------hocam km olarak en fazla dayanan motorun multijet olduğu söyleniyor, kaçak mazot olayından vazgeçtim tdci olayı yatar, benzinli kesinlikle düşünmüyorum, yine multijet yada dci arasında gidip geliyorum.
-
hacı abi seri istiyorum diyorsun da multijet seri değilki ? lanet iğrenç bi motor ya al ford transit o zaman 110luk krallar gibi TDI kullan o zaman yada wv caddy 1.9 tdi al seriyi o zaman gör boşwer multijet napcaksın ya
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------hacı abi seri istiyorum diyorsun da multijet seri değilki ? lanet iğrenç bi motor ya al ford transit o zaman 110luk krallar gibi TDI kullan o zaman yada wv caddy 1.9 tdi al seriyi o zaman gör boşwer multijet napcaksın ya
-----------------------------şöyle bir sıralamada bulundum; araçta abs, klima, elektrikli ayna, 2 hava yastığı, 4 disk fren standart olsun, motor 600 000 km gitsin (multijet burada devreye giriyor diğer motorların 600000 devirmişini hiç görmedim) 1.4 ford tdci motorlarının 120binde kompresyon sorununun başladığını uzmanından öğrendiğimden beri küçük fordlara soğuk bakıyorum, dacia ile fiat arasında kaldım amk. mcv lerin yenileri binek olarak geçiyor 1. köprü sorunu yok fakat motor dci. binek fiatlarınsa donanımlıları ebesinin nikahı fiyatında, ulan bir kaç aydır fakirleri oynuyorum ne zor şeymiş fakir olmak lan, insan paraya kıyamıyor amk.
-
multijet, crdi, dci, tdci bu motorların tamamı aynı prensipte arkadaşlar turbo beslemeli dizel motorlar multijetlerin bu kadar ön plansa olmasının sebebi taksicilerin tamamında olduğundandır.
birde nasıl bir araç alıcaksın kamyonet mi? kamyonetse sittin sene göremez 600bini o motor
otomobil ise gene göremez ( performans istiyorum diyorsun) kaldıki bu noktada güvenlik açısındanda aracı sınıflandırmalısın fiatın hiçbir aracı (italyan bravolar hariç) tam olarak dengeli değildir yolda.
-
teknik olarak pek anlamam dizel motorlarıda seslerinden ötürü tercıh edebılıcegımı hıc zannetmıyorum fakat yakma oranlarının inanılmaz sekilde "az" olduklarına canlı sahıt oldum , şöyle ki ;
gecen sene üsküdardan fıat albea ıle (eski kasa 2007 2010 arası fılan tam bılmıyorum ) sahilköy taraflarına gelmeden doğancılı' köyüne gittim , gidişte ahım şahım basmadım 90 100 110 taş patlasın , gelirken de süratlı bir şekilde kapatarak geldim ki üstüne trafikte vardı , sonuc olarak depo full gittim ve en ama en ufak bir azalma olmadan geri geldim , keşke resmini çekmiş olup şimdi gösterebilseydim (: şok olmuştum zaten fakat şöyle bır sorunum vardı araç amcamındı taksiydi eskiden yokuşlarda kalkışlarda inanılmaz zorlanıyordu hani deviri baya ama baya bi arttırmak gerekiyordu bayırlarda filan heralde 1.3 oldugundan kaynaklı olsa gerek, ama az yaktığına kesin şahitim hoca .) bir de şöyle bir durum var mazotlara cogu firma madde filan karıştırıyor diye duydum dizelleri bu ınanılmaz kötü yönde etkiliyor benzınlılere nazaran daha fazla zarar görüyorlar bu yuzden dizel düşünüyorsan mazotuda sağlam yerden almaya bakcaksın hoca (:dipnot: hem yakmayıp hem konfor vs herşey olsun derler direk yapıştır 1.6 yada 1.4 tdci ford fiesta hoca , çok hoş bi araç , inanılmaz da az yakıyo sınıfının en önde gelenleri arasında hatta 1.ydi son baktığımda donanımhaberde ki listede .
dipnot2: dCi motorlarda cogunlukta artık uzun yollara cıkan şirket araçlarında kullanılıyor ve ınanılmaz performans saglıyorlar aynı zamanda da cok uzun zamanlı kullanılabilirliğini duydum birçok kişiden .
dipnot3 (sürekli okudukca tekrar tekrer konuyu dipnot yazmaktan ellerim z.kildi :) ) : ford connect düşünüyorsan cok dıkkat et araba 100 110dan sonra arka tarafı cok rahatsız edici şekilde savuruyo direksıyon hakımıyetını zorlaştırıyor , milletimiz kafa tutsa da bu gerçeğe bildiğin araba sakat yanı hoca..
kısacası paranı cok ama cok dikkatlı harca bu işe hoca , galerıden de düşünüyorsan elli yere başvur almadan önce herıfler artık nasıl yapıyorlarsa perte cıkmış aracın hasarını kaydını bile tramer'den ve görülmemesi imkansız heryerden saklayabiliyor
(elimden geldiğince birşeyler karalamaya calıştım umarım faydalı olmuştur .) )
-
multijet doblo, multijet linea, dci dacia logan mcv arasında gidip geliyorum. fiyat performans açısından en iyisi logan mcv görünüyor, sadece motor seçimine kaldı.
-
motor ölene kadar binecem diyorsun ama bunun üstüne gidip fiatın motorlarına bakıyorsun. arabalar ikiye ayrılır paşam mercedes ve diğerleri. al bi yıldız bak keyfine
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------hacı abi seri istiyorum diyorsun da multijet seri değilki ? lanet iğrenç bi motor ya al ford transit o zaman 110luk krallar gibi TDI kullan o zaman yada wv caddy 1.9 tdi al seriyi o zaman gör boşwer multijet napcaksın ya
-----------------------------şöyle bir sıralamada bulundum; araçta abs, klima, elektrikli ayna, 2 hava yastığı, 4 disk fren standart olsun, motor 600 000 km gitsin (multijet burada devreye giriyor diğer motorların 600000 devirmişini hiç görmedim) 1.4 ford tdci motorlarının 120binde kompresyon sorununun başladığını uzmanından öğrendiğimden beri küçük fordlara soğuk bakıyorum, dacia ile fiat arasında kaldım amk. mcv lerin yenileri binek olarak geçiyor 1. köprü sorunu yok fakat motor dci. binek fiatlarınsa donanımlıları ebesinin nikahı fiyatında, ulan bir kaç aydır fakirleri oynuyorum ne zor şeymiş fakir olmak lan, insan paraya kıyamıyor amk.
-----------------------------
600bin nedir ya bnce araba dedigin bir milyonu gorucek arkadas.. Ne motoru oldugunu felan bilmiyorum arabamin ama multijet dizel vs olmadigini biliyorum :) 99 avensis + lpg :):). Hem seri hem cok yakmiyo, bu durumdada istegini karsiliyo tabi dusuk km bulabilirsen ;) 600 bin e daha var 405 bin i devirdim 600bin e gelince hemen bi ss alir atatim sana :):)
