folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Multijet Motorlar Hakkındaki Düşünceleriniz



Multijet Motorlar Hakkındaki Düşünceleriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------
    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı abi seri istiyorum diyorsun da multijet seri değilki ? lanet iğrenç bi motor ya al ford transit o zaman 110luk krallar gibi TDI kullan o zaman yada wv caddy 1.9 tdi al seriyi o zaman gör boşwer multijet napcaksın ya


    -----------------------------

    şöyle bir sıralamada bulundum; araçta abs, klima, elektrikli ayna, 2 hava yastığı, 4 disk fren standart olsun, motor 600 000 km gitsin (multijet burada devreye giriyor diğer motorların 600000 devirmişini  hiç görmedim) 1.4 ford tdci motorlarının 120binde kompresyon sorununun başladığını uzmanından öğrendiğimden beri küçük fordlara soğuk bakıyorum, dacia ile fiat arasında kaldım amk. mcv lerin yenileri binek olarak geçiyor 1. köprü sorunu yok fakat motor dci. binek fiatlarınsa donanımlıları ebesinin nikahı fiyatında, ulan bir kaç aydır fakirleri oynuyorum ne zor şeymiş fakir olmak lan, insan paraya kıyamıyor amk.


    -----------------------------
    600bin nedir ya bnce araba dedigin bir milyonu gorucek arkadas.. Ne motoru oldugunu felan bilmiyorum arabamin ama multijet dizel vs olmadigini biliyorum :) 99 avensis + lpg :):). Hem seri hem cok yakmiyo, bu durumdada istegini karsiliyo tabi dusuk km bulabilirsen ;) 600 bin e daha var 405 bin i devirdim 600bin e gelince hemen bi ss alir atatim sana :):)

    -----------------------------

    hocam 1.4 benzinli toyotalar 43.000 den başlıyor, benim alacağım araç 1.5 dizel 33,600, kafadan 6.400 alımda ve 2 bin de lpg montajında fark çıkıyor.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    multijet crdi crd dci tdi d4d hdi bunlari ayiran sey isim farkliliklaridir.

    bunlarin hepsi "common-rail" puskurtmeli dizel motorlardir.

    ilk modeli 1995 te mercedes cikartmasina ragmen patent 1960 isvec tir.

    yani dci yada multijet yazmasi o motoru dayanikli yapmiyo. renault yada fiat olmasi dayanikli yapiyor.

     

    multijet yillarca kullandim 2 ve3 vitesler seri olmasina ragmen ust viteslerde ara hizlanmalarda bariz siciyo.

    albea linea doblo hepsinden kullandim.

    kangoo 1.5 dci vardi gecen yaz o cok iyiydi motor. ozellikle rampada cok kuvvetliydi. ama onda da 120 den sonra hizlanma cok yavas.

    connect i 4 sene once 6 ay kullandim. 1.9 motor hayvan gibi yakiyor direkt uzak dur derim.

    ama fiesta falan dusunuyosan o kullandigim dizeller icinde en guzel olaniydi. cok memnundum. gayet seri bas basabildigin kadar ustelik hicbisey yakmiyo.

    ama ne kadar uzun omurludur motoru bilemiyorum. sirket arabasi oldugu icin cok kalmadi bende.

    alacak olsam ya renault yada ford alirdim. 


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

     1,3 CDTI yakıtı iyi gibi


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    arabana iyi bakarsan oda sana ıyı bakar multıjet dci fln öemnlı degıl hocam oto tamırcısıyızz rahat olabılırsın


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    MeTiN_7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arabana iyi bakarsan oda sana ıyı bakar multıjet dci fln öemnlı degıl hocam oto tamırcısıyızz rahat olabılırsın


    -----------------------------

    spor amaçlı otomobil hazırlayabilecek, argon işçiliği yapabilecek kadar ustaysan pm beklerim.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Toyota veya Honda alacaksın 600.000 km yi görmek istiyorsan digerler iptal olur hurdaya çıkar. Bende 3 adet Ford Connect var 2012 model en fulu bı boka yaramaz daga tasa vuruyorlar arabaları sağlam ama ödün bile değil tomruk gibi amk

    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    ford tdci motorlar tatmin edici şekilde performanslı ve çok çok az yakıyor. 1.4 fiesta tdci henüz rodajdaki araç açılmak amacıyla ankaraya gidilip gelindi ve hayvan gibi basıldı, 19 kuruş yaktı. şehiriçinde henüz ölçüm yapmadık ama tahminim 21-22 kuruş civarlarında.

    ayrıca dizel konusundan biraz sapıcam sadece hava atmak için :) 1974 model volkswagenim 691bin kilometrede ve saat gibi çalışıyor, 44 beygirlik 1.3 motoruyla düzde 160ı rahat görüyor. uzun süreli kullanmayı düşünüyorsanız aracınızı iyi seçmenizi öneririm, 300binde motoru biten arabadan fayda gelmez.


    http://kocaer.me
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ford tdci motorlar tatmin edici şekilde performanslı ve çok çok az yakıyor. 1.4 fiesta tdci henüz rodajdaki araç açılmak amacıyla ankaraya gidilip gelindi ve hayvan gibi basıldı, 19 kuruş yaktı. şehiriçinde henüz ölçüm yapmadık ama tahminim 21-22 kuruş civarlarında.

    ayrıca dizel konusundan biraz sapıcam sadece hava atmak için :) 1974 model volkswagenim 691bin kilometrede ve saat gibi çalışıyor, 44 beygirlik 1.3 motoruyla düzde 160ı rahat görüyor. uzun süreli kullanmayı düşünüyorsanız aracınızı iyi seçmenizi öneririm, 300binde motoru biten arabadan fayda gelmez.


    -----------------------------

     

    rektifiyesiz 768000 de sari taksi vardi herhalde simdi 900000 i bulmustur... toyota corolla d4d..

     


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
Toplam Hit: 6612 Toplam Mesaj: 29