Müritler Karneler Nasıl..?
-
İngilizce 1 gerisi 5. Liseden mezun oldum :)
-
offfff ciddi bi konun içine ettiniz ya..herkes de cem ylmz olmuş ha..iyi ki biri espri yaptı..
-
bu onur belgesi alanlar hiç devamsızlık yapmamış mı la kaçmadınız mı hiç :)
bu arada 4.38 ile geçtik ha :D
-
SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Kreşteyim, anasınıfına geçtim, öğretmenimi seviyorum.
-----------------------------
SpoofU
-
Marilyn bunu yazdı:
-----------------------------
SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Kreşteyim, anasınıfına geçtim, öğretmenimi seviyorum.
-----------------------------vay m.k kreşte bile laptop var :D
-
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------Marilyn bunu yazdı:
-----------------------------
SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Kreşteyim, anasınıfına geçtim, öğretmenimi seviyorum.
-----------------------------vay m.k kreşte bile laptop var :D
-----------------------------ahaha =)))
-
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------Marilyn bunu yazdı:
-----------------------------
SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Kreşteyim, anasınıfına geçtim, öğretmenimi seviyorum.
-----------------------------vay m.k kreşte bile laptop var :D
-----------------------------
:L........... -
Newottoman bunu yazdı:
-----------------------------
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------Marilyn bunu yazdı:
-----------------------------
SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Kreşteyim, anasınıfına geçtim, öğretmenimi seviyorum.
-----------------------------vay m.k kreşte bile laptop var :D
-----------------------------
:L...........
-----------------------------niye bu kadar kastın ki tabi geyik dönecek çoğunun öss derdi var
çoğu yükten kurtuldu rahatlayacak ki zaten mevzu öle devlet sorunu deil
-
3.55 ortalama düz geçtim.KArneden çok 82 den 5 vermeyen matematikçi koydu.
sebebiniz bilmediğimiz bir nedenden dolayı geometricide bir not düşük vermiş
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------bu onur belgesi alanlar hiç devamsızlık yapmamış mı la kaçmadınız mı hiç :)
bu arada 4.38 ile geçtik ha :D
-----------------------------Yok la tiyatrodan verdiler :D
