folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Müritler Karneler Nasıl..?



Müritler Karneler Nasıl..?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geberlan
    geberlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    woahah geçen sene 7 sayıf gelmişti :D yırtmıştım karneyi amuah goam  sitenin ordaki çöp kutusuna atmıştım :D :D baba demişti nerde olm karne :W dedim almadım yarın verceklermiş bizmkini :F inanmadı :W ama lanet olsunki 2. katta sınıftan bi kız var dedi ona aldınızmı karneyi aldık demiş :S:S sora dedim yaw yırttım karneyi :F gitti çöp kutusndan karnenin parçalarını toplattırdı bana :W bazı zayıfların gozktugu parçaları almadım oburlerini aldım goturdum.. :D dedi hiç bişi belli deil  :D :D kaç zayıf var dedi 3-4 tane var işte dedim :D e nie yırtıon dedi . sinirlendm baba zayıf getrmemem lazımdı benm dedim :D :D sora gitit okula bilgisayardan kopyalarını çıakrmış karnenin notlarının :W geldi onume şaplaı yapştırdı amuha goam o gunden sora 3 gun eve gitmedm :S:S biraz uzun oldu ama o gunden sora birazda akıllandım :W şu an 3 zayıf var kurtarmasamda olur zaten oss ye kayıt yaptırmışım zorlaki geçircekler :W harbi baya yazmışım ya aklıma geldi yazam dedim :S


    vueeey ula hava patliiy ula gök delinuiii
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    24. Karneyi aldım bugün yanında bide teşekkür verdiler. Duygulandım lan okul bitiyor arkadaşlardan ayrılıyoruz felan koydu biraz. Şimdi direk 2 yıllık ÖSS yi protesto ediyorum !!! :)


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek
    84,95 ile taktiri kaçırdık... Allah almancayı ve bütün almanları ve de adı alman olan herşeyi kahretsin...

    xxx
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    hem lise bitti :( + Taktir aldım :)

    bir sevindim bir üzüldüm..


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    takdir :)

    We can be more, we can be much more.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ben daha anaokuluna hazırlanıyorum.çok heycanlıyım umarım sınavda bildiklerim gelir.bide çiçek toplamayı çok seviyorum

    ümidin kaybolması özgürlük demekti
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    sene 2005 lise sonda karneleri dağıtıyolar sınıf hocası girdi elinde karnelerle takdir teşekkürlerle beraber bayada kalınca aha dedim 5 sene sonra alacam heralde teşekkür falan başladı dağıtmaya elindeki tomar azaldı azaldı azaladı beni çağırdı karneyi verdi dedim devamı yok dedi başımı eğdim evime gittim... :((

    l enfer c est les autres Sartre ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek
    takdir alanlar düz lisedemi ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------
    takdir alanlar düz lisedemi ?
    -----------------------------

    düzden kolaymı demeye getirdin, tam tersi mesleğe göre çoook zor

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    valla 4 yıllık lise hayatımda ilk defa 1im gelmedi şaşırdım bende (9.sınıfı saymıyorum tabi çünkü daha 8den çıkmıştık inektik :D inek demişken diploma notum 4,15di liseye gittim müdür puanıma bakıyo bi diploma notuna bi puana bi diploma notuna heralde nasıl anadolu lisesi kazandı diye düşündü :D)

    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 9308 Toplam Mesaj: 84