Müritler Karneler Nasıl..?
-
woahah geçen sene 7 sayıf gelmişti :D yırtmıştım karneyi amuah goam sitenin ordaki çöp kutusuna atmıştım :D :D baba demişti nerde olm karne :W dedim almadım yarın verceklermiş bizmkini :F inanmadı :W ama lanet olsunki 2. katta sınıftan bi kız var dedi ona aldınızmı karneyi aldık demiş :S:S sora dedim yaw yırttım karneyi :F gitti çöp kutusndan karnenin parçalarını toplattırdı bana :W bazı zayıfların gozktugu parçaları almadım oburlerini aldım goturdum.. :D dedi hiç bişi belli deil :D :D kaç zayıf var dedi 3-4 tane var işte dedim :D e nie yırtıon dedi . sinirlendm baba zayıf getrmemem lazımdı benm dedim :D :D sora gitit okula bilgisayardan kopyalarını çıakrmış karnenin notlarının :W geldi onume şaplaı yapştırdı amuha goam o gunden sora 3 gun eve gitmedm :S:S biraz uzun oldu ama o gunden sora birazda akıllandım :W şu an 3 zayıf var kurtarmasamda olur zaten oss ye kayıt yaptırmışım zorlaki geçircekler :W harbi baya yazmışım ya aklıma geldi yazam dedim :S
-
24. Karneyi aldım bugün yanında bide teşekkür verdiler. Duygulandım lan okul bitiyor arkadaşlardan ayrılıyoruz felan koydu biraz. Şimdi direk 2 yıllık ÖSS yi protesto ediyorum !!! :)
-
84,95 ile taktiri kaçırdık... Allah almancayı ve bütün almanları ve de adı alman olan herşeyi kahretsin...
-
hem lise bitti :( + Taktir aldım :)
bir sevindim bir üzüldüm..
-
takdir :)
-
ben daha anaokuluna hazırlanıyorum.çok heycanlıyım umarım sınavda bildiklerim gelir.bide çiçek toplamayı çok seviyorum
-
sene 2005 lise sonda karneleri dağıtıyolar sınıf hocası girdi elinde karnelerle takdir teşekkürlerle beraber bayada kalınca aha dedim 5 sene sonra alacam heralde teşekkür falan başladı dağıtmaya elindeki tomar azaldı azaldı azaladı beni çağırdı karneyi verdi dedim devamı yok dedi başımı eğdim evime gittim... :((
-
takdir alanlar düz lisedemi ?
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
takdir alanlar düz lisedemi ?
-----------------------------düzden kolaymı demeye getirdin, tam tersi mesleğe göre çoook zor
-
valla 4 yıllık lise hayatımda ilk defa 1im gelmedi şaşırdım bende (9.sınıfı saymıyorum tabi çünkü daha 8den çıkmıştık inektik :D inek demişken diploma notum 4,15di liseye gittim müdür puanıma bakıyo bi diploma notuna bi puana bi diploma notuna heralde nasıl anadolu lisesi kazandı diye düşündü :D)
