Müşteri Temsilcisi Bulamıyoruz
-
Bazı Arkadaşların Neden Gücüne Gidiyor Bu tür İşlerde Kadınlar Daha İyidir
Bu Gün Bi Bilge adam'a Gittiğinde İçerisi Seni Tav Edip Kurs'a Yazdırıcak Birsürü Tatlı Şeker Kız Duruyor.
Kızlar Hem Fiziğiyle Hemde Konuşmasıyla Müşteri Kazandırır.
Adam İşe Alacağı Kızı Sikicemiş gibi Konuşmayalım Lütfen.
-
Bence Bayan veya Erkek önemli degilde ..Bizim Turkiyemizde Bi çalışcak Insandan Neden bu kadar cok şey beklenıyor anlamıyorum 1 insan 1 iş yapar.Bu özellıklerde bı eleman ve bayan Olması gercekden zor diye dusunuyorum.
-
ben bayan ya da erkek olmalı demiorum da ilanın çok kapalı uçlu yani net şeyler istiosun onun yerine alternatifli cümleler kullansan bence daha ii olur yani illa 3 yıl demek yerine yetiştirilebilceğinide belirtsen şimdiye bulmuştun ki firmalar arası işleyişte her zman farklılıklar wardır sen 6 yıllık tecrüelide alsan emin ol bi alışma we öğrenme süreci geçiricektir
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Bazı Arkadaşların Neden Gücüne Gidiyor Bu tür İşlerde Kadınlar Daha İyidir
Bu Gün Bi Bilge adam'a Gittiğinde İçerisi Seni Tav Edip Kurs'a Yazdırıcak Birsürü Tatlı Şeker Kız Duruyor.
Kızlar Hem Fiziğiyle Hemde Konuşmasıyla Müşteri Kazandırır.
Adam İşe Alacağı Kızı Sikicemiş gibi Konuşmayalım Lütfen.
-----------------------------hahaha çok netsin hocam.son cümlen güzel olmuş.
-
bnm firmamla çalışan bir sürü tedarikçi firma var ve bir çoğunun müşteri temsilcisi erkek on numara muhabbet eedip samimiyeti kurduktan sonra izmir firması izmirde satamadığı kadar ürünü burada satıyor. Öle erkek bayan ayırımı yapmayın bayan olsa bile verengül aramayın... Verengül bulsan ne olur bugün ona verir yarın gelir ben çıkıyorum der. Gerçi atalarımız ne deseler haklılarmış. Dünya kadar malın olacağına ****** olsun diye. Ama bir erkekte bi hayli fazlasını rahatlıkla yapabilir.
