Müthiş Çalışma (Heykel Traş Sanatı)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    ilk sayfa harici yorum okumadım

    ulan müthiş sanat eserleri paylaşmış mürit saolsun, konunun geldiği yere bak.

    haramsa bakma kardeşim, girip bakma.

    sanat senin için hiçbirşey ifade etmez, benim hayatımın anlamıdır.

    tanrı benim için hiçbirşey ifade etmez, senin hayatının anlamıdır.

    herkes sizin gibi olacak diye bir kanun mu çıktı, haberimiz mi yok...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    eylenceli olmalı.. uymacılık daha lezzetli ve dini bi sıkıntısı yok..

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ucube ucube :)


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    wrongly bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilk sayfa harici yorum okumadım

    ulan müthiş sanat eserleri paylaşmış mürit saolsun, konunun geldiği yere bak.

    haramsa bakma kardeşim, girip bakma.

    sanat senin için hiçbirşey ifade etmez, benim hayatımın anlamıdır.

    tanrı benim için hiçbirşey ifade etmez, senin hayatının anlamıdır.

    herkes sizin gibi olacak diye bir kanun mu çıktı, haberimiz mi yok...


    -----------------------------

    Herkez bizim gibi olacak yada bizim gibi olsun diye kimsenin kimseyi zorladığı yok dostum.Herkez inandığı şeyin açıklamasını yapıyor burda


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    wrongly bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilk sayfa harici yorum okumadım

    ulan müthiş sanat eserleri paylaşmış mürit saolsun, konunun geldiği yere bak.

    haramsa bakma kardeşim, girip bakma.

    sanat senin için hiçbirşey ifade etmez, benim hayatımın anlamıdır.

    tanrı benim için hiçbirşey ifade etmez, senin hayatının anlamıdır.

    herkes sizin gibi olacak diye bir kanun mu çıktı, haberimiz mi yok...


    -----------------------------

     

    Herkez bizim gibi olacak yada bizim gibi olsun diye kimsenin kimseyi zorladığı yok dostum.Herkez inandığı şeyin açıklamasını yapıyor burda


    -----------------------------

    Herkes Özğür Sende Diyerleride Ama Ne Bilim Sanat Bir Ülkenin Modernleşmesine Ve Daha Çok Gelişmesine Ön Ayak Olur Ben Böyle Biliyorum :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Herkes Özğür Sende Diyerleride Ama Ne Bilim Sanat Bir Ülkenin Modernleşmesine Ve Daha Çok Gelişmesine Ön Ayak Olur Ben Böyle Biliyorum :D


    -----------------------------

    Yazdım tekrar yazıyorum.

    "Bir millet ki resim yapmaz, bir millet ki heykel yapmaz, bir millet ki fennin gerektirdiği şeyleri yapmaz; itiraf etmeli ki o milletin ilerleme yolunda yeri yoktur." (Atatürk'ün Söylev ve Demeçleri, Cilt II, s. 67)


    since 2005 // tbt
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    Benim fikrimce tapınma olmadıktan sonra haramdır deyip geçen net bir söyleme başvurmamız yobazlık olur. 

    Tapınma varsa bırakın heykeli , herhangi bir kitap , kibrit çöpü , krem peynir , eşek kuyruğu bile haramdır.

    Bu tartışma benim için boş bir tartışma. 

     


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Mycity 

    Hep senin başının altından çıkıyor böyle antik kuntik şeyler :P
    -----------------------------

     


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    şimdi burda 10 sayfa var ve son yoruma baktım

    tapınma dedi b,iri

    afedersin bu konuyu açana söylüyom yani tapınma kelimesinin kullanan ilk ucubeye seslenıytorum

    sen eşşekmisin

    tapınan tapınır ulan

    bir millet ki kültürde ilerlicekse dininide kaybetsin

    ulan zaten kaç tane müslüman varda ülkede bir de glemişsiniz müslümanlıktan yakınmışsınız

    haftada 1 cuma namazı kılıp tapınmaktan söz etmişsiniz.

     

    kaç kere sabah namazına kalkıp cemaate karıştınızda gelmişsiniz  tapınmakltan söz etmişsiniz

    elin gavuru yapıyorsa

    sende yapıcksın

    dinini kaybeden kaybeder

    herkes kendi bacağından asılıcaktır s.et kendini düşn önce

     

    edit: haramlıktan söz eden kör zihniyete seslenıyorum bana delil getir ki dinine inaniyim islamda yok böyle bişi


    Boş İşler Uzmanı..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    herkes kendi bacağından asılıcaktır s.et kendini düşn önce


    -----------------------------


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 12888 Toplam Mesaj: 145