Mutlaka İzleyin, Sonu Çok Güzel!
-
Böyle güzel bi mutlu sonla bitçeğini tahmin etmiodum.Ama demek ki yine yanıldım a.q.Herkes izlesin ben böle bi son hiç görmedim hayatımda...
-
sonuna bayıldım...mukemmel herkes izlemeli kacmaz bu!!!sonu baya gec geliyor ama dedikleri gibi cok kısa surede geciyor....ekranın basından kalkma:D
-
Turp sıkmak gibi olmasında ...
Ya abicim bırakın allah aşkına böle şakamı olur yaw.. birde Holy kardeş verince tabi yaw yaw yaw .. yazık bea iyiki sadece 10 dakka baktım .. ulan yok ben size katılmayacam izlemeyin ule izlemeyin şaka
(sadece sinirlendim):D
-
Rekor kimde merak ettim...?
-
kesinlikle bende
-
zumsuk bunu yazdı:
abi bunu harbi izledinizmi oturupta.Ben konuyu açtım baktım 30 sn falan geçti.Sonra hep aynı şeyler oluyor fark ettim kapadım kafa mikti ya ahaaa da ahaa..
puhahaha
-
HolyOne bunu yazdı:
Rekor kimde merak ettim...?
herhalde sende... -
keklemeyin lan 10dk bile izlemem kesin bi bok olmayacak sonunda :D
-
HolyOne bunu yazdı:
Rekor kimde merak ettim...?

-
Ben Bu Animasyonun Sonunu Mikerim Abi :) Ama Adam KraL yapmıs Sonu Super
Toplam Hit: 10465 Toplam Mesaj: 63
