folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nargile İle İlgili Bir Soru ( Yardım )



Nargile İle İlgili Bir Soru ( Yardım )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    arkadaşlar nargile zararlı malum ve hemen hemen herkeste bunu bilir benım merak ettıgım nargıle içerken onun vücuda olan zararını yanında ne içersek yada naparsak azaltabılırız ? kimisi soda kahve flan ıc dıyo kımısı ıse ıcme zıft katran oluyo o duman ıcınde dıyo  .s  aklına karıştır yardımlarınıza    fikirlerinize ıhtıyacım var .d


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Süt içersen dışarı atar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    emin ol sigaradan daha az zararlı

    Bizim burda bir abi var.20 senedir içiyormuş.Nerdeyse her gün içer.Ben gece oturur sabah kalkar.

    Geçenlerde baya bir hastalandı.Ökdsürük filan neredeyse ciğerleri dışarı çıkacak.Artık adam ciğer filan hepsi bitti zannediyordu.Doktora gitti.Tahliller rontgenler filan derken ciğerlerde hiç birşey çıkmadı..Sadece üşütüp zatüre olmuş :D ondan öksürüyormuş


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     

     nargile hazırlamak ustalıktır.  şimdi yanmamış kömürü atarsan üzerine karbonmonoksit solursun. kesinlikle köz olarak iyice yandıktan sonra koyun.  diğer ayrıntı ise , folyoyu en az iki kat koyun . diğer türlü yanar. ardı ardına çekmeyin.

    buradaki mantık , 250 c gibi bir havanın ısınırak tütünü yakmasıdır. aşırı olursa tütün kavrulur oda zararlı.

    yani benim gibi rezistans kullanırsan,önceki forumda resmini koymuştum .o zaman karbonmonoksitten tamamıyla kurtulmuş olursun .


    Temel adalettir .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    emin ol sigaradan daha az zararlı

    Bizim burda bir abi var.20 senedir içiyormuş.Nerdeyse her gün içer.Ben gece oturur sabah kalkar.

    Geçenlerde baya bir hastalandı.Ökdsürük filan neredeyse ciğerleri dışarı çıkacak.Artık adam ciğer filan hepsi bitti zannediyordu.Doktora gitti.Tahliller rontgenler filan derken ciğerlerde hiç birşey çıkmadı..Sadece üşütüp zatüre olmuş :D ondan öksürüyormuş


    -----------------------------

     

     gerek net olsun gerek reel hayatta cogu ınsan sıgaradan 50 kat zararlı dıyo ama anlamadım usta ben bu işi .s


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    severim nargileyi :)

    bi zararı yoktur bence :D


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------


     nargile hazırlamak ustalıktır.  şimdi yanmamış kömürü atarsan üzerine karbonmonoksit solursun. kesinlikle köz olarak iyice yandıktan sonra koyun.  diğer ayrıntı ise , folyoyu en az iki kat koyun . diğer türlü yanar. ardı ardına çekmeyin.

    buradaki mantık , 250 c gibi bir havanın ısınırak tütünü yakmasıdır. aşırı olursa tütün kavrulur oda zararlı.

    yani benim gibi rezistans kullanırsan,önceki forumda resmini koymuştum .o zaman karbonmonoksitten tamamıyla kurtulmuş olursun .

    -----------------------------

     

    bu rezistans olayını biraz açarmısın nedir ne değildir nasıl bulunur vs filan sana zahmet kardeşim ya.. :)

    edit: varsa diğer konunun linkini ver ordan bakalım


    Cigu bigule :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    bizde ev arkdaşı ile eve aldık 1 hafta önce sigarayı bıraktık geceleri tüttürüyoruz.

    gayet keyifli

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    şunu bana yapımındaki püf noktaları ve ıcerken zehrı alabılsın dıye ne yapmamı önerırsınız. mesela bazı yerlerde ıctıgım nargılelerde duman gayet az ve cekerken gırtlagını yakıor adamın oksurtüyor bunu nasıl engelleyebılırız yaparken mesela beyler ? 


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Enis
    Enis's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2009
    Erkek

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar nargile zararlı malum ve hemen hemen herkeste bunu bilir benım merak ettıgım nargıle içerken onun vücuda olan zararını yanında ne içersek yada naparsak azaltabılırız ? kimisi soda kahve flan ıc dıyo kımısı ıse ıcme zıft katran oluyo o duman ıcınde dıyo  .s  aklına karıştır yardımlarınıza    fikirlerinize ıhtıyacım var .d


    -----------------------------

    Zahter diye bir icecek var onu dene hem bogaza iyi geliyor bir de neli nargile iciyorsun


    TBT
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    emin ol sigaradan daha az zararlı

    Bizim burda bir abi var.20 senedir içiyormuş.Nerdeyse her gün içer.Ben gece oturur sabah kalkar.

    Geçenlerde baya bir hastalandı.Ökdsürük filan neredeyse ciğerleri dışarı çıkacak.Artık adam ciğer filan hepsi bitti zannediyordu.Doktora gitti.Tahliller rontgenler filan derken ciğerlerde hiç birşey çıkmadı..Sadece üşütüp zatüre olmuş :D ondan öksürüyormuş


    -----------------------------

     

     

     gerek net olsun gerek reel hayatta cogu ınsan sıgaradan 50 kat zararlı dıyo ama anlamadım usta ben bu işi .s


    -----------------------------

    Bak arkadaşım.Önceleri nargile böyle üzümlü elmalı filan değilmiş.Bildiğin yaprak tütünden yapılırmış.O işte sigarandan 50 kat zararlıdır.

    Şimdi tömbeki dediğimiz olayıda şöyle yapıyorlar.Bildiğin yaprak tütünü geceden özel bir suya batırıyorlar.Sabaha kadar bekletiyorlar bütün katranı zifiri akıyor.

    Sigara gibi değil yani..

    Şimdi bizim içtiğimiz tütünlere gelince onlar inan gerçek tyütün bile değil ::)

     

    Yinede için rahat etsin istiyorsan sipsi gibi filtreler satılıyor ondan al kullan.


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 3237 Toplam Mesaj: 31