Nargile İle İlgili Bir Soru ( Yardım )
-
Aromalı nargilenin hiçbir zararı yoktur, Alınan zehir bile denilemeyecek şey de atılır kanım ca ki zehir yok içinde herkes iran tömbekisi ile meyveliyi karıştırır,
İran tömbekisi fena zararlıdır tr de satışı yoktur kaçağı da zordur, içebildiğiniz kadar için gönlünüz hoş olsun
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
Aromalı nargilenin hiçbir zararı yoktur, Alınan zehir bile denilemeyecek şey de atılır kanım ca ki zehir yok içinde herkes iran tömbekisi ile meyveliyi karıştırır,
İran tömbekisi fena zararlıdır tr de satışı yoktur kaçağı da zordur, içebildiğiniz kadar için gönlünüz hoş olsun
-----------------------------Doğru söylemiş arkadaş.Zaten tömbekiyi içemezsiniz.ağırdır öyle böyle değil
-
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------@sword
baba ben genelde elma ve kavunlu ıcerım hatta ıctıgım yerde uskudardakı yesıl mavı nargıle kafedir kuzguncuga gıderken herkese önerırım hayatı nızda emın olunkı ble nargıle ıcemezsınız :d senın dedıgıne glınce her yerde bu dedıgını yapıyorlarmı acaba onu merak ettım acıkcası :o
@enis
ben kloroben dıye bır bogaz gargarası var onu kullanıyorum.
-----------------------------sen bizim buralardansın hocam, bende beylerbeyindeyim.
Sen boşver yeşil maviyi :) çengelköy e gel orada mostar kafe var iki katlı ufak bi yerdir manzarası da var ama sahil de olduğu için az bi amnzara var, oranın nargillesi fenadır, ben en son yeşil mavi de gül nane içtim inan ki sabaha kadar başımı masamın yanındaki dolaba vurdum iki tane migren ağrı kesicisi ağrımı dindiremedi, Ondan sonra yeşil mavi ye sadece çay içmeye atates yemeye gittim, Geçen de arkadaşlarla gittik gece 11 de çıktık üsküdara yürürken polisler çevirdi tecavüz eder gibi üstümüzü aradılar :) yeşil mavi bize haram :P sevmedim de zaten, tavsiyem çengelköy çınaraltının oradaki mostar kafe,
ha birde hayatında böyle nargile için yeşil mavi deme, Nargile hayatı avrupa yakasında..
-
Çorlulu alipaşada şaban abinin yeri vardır.Beyazıd meydana yakın.
Adam gibi nargile içmek isteyenler buursun gelsin gidelim
-
topluca bı TBT Nargıle etkinliği yapsak la aslında. ben alacagım bılgıyı aldım :D köz ızıne kacmasın tutunude fazla koymayacakmışsın tamamdır ozaman.
-
en kral nargile tophane de olur diyorlardı :) ama hiç gitmedim.
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
en kral nargile tophane de olur diyorlardı :) ama hiç gitmedim.
-----------------------------ben bu ramazan gıttım harbıdende öle ama ustad ya :o
-
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
en kral nargile tophane de olur diyorlardı :) ama hiç gitmedim.
-----------------------------ben bu ramazan gıttım harbıdende öle ama ustad ya :o
-----------------------------doğrudur tophane en güzellerindendir,
Clostridium hocam evet git mostar a güzeldir :)
Çengelköy çınaraltını bilirsin o ara sokaklarda bi yerde mostar kesinlikle git :)
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
en kral nargile tophane de olur diyorlardı :) ama hiç gitmedim.
-----------------------------hayatımda içtim en dandik nargle yi de tophane de içtim ne garip dimi x)
nargle = tütün + kömür
iyi al en iyisi senin evinde olsun
-
http://www.tahribat.com/Forum-Su-Nargileye-Bugun-85-Tl-Verdim-131968/4/
yukarıdaki adreste . orda neler lazım filan yazıyor ama elektirk işinden azıcıkta anlamıyorsan hiç girme .
