Nasıl İnsomnia' Ya Yakalanırım
-
e2 bunu yazdı:
-----------------------------Sanırım her şey http://www.tahribat.com/Forum-Tinerden-Kafam-Tuttu-155050/ bu konudan sonra gerçekleşmeye başladı.
-----------------------------Ulan varya gece gece bastım kahkahayı,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Dalga geçmiyorum konu ciddidir arkadaşlar, Hollanda da yaşayan bir arkadaşım adam 7 / 24 ayakta bir türlü uyuyamıyor, dalgın halsiz zihnini toparlayamama gibi bir durumuda yok. Kendiliğinden olan bir şey bu, arada sırada uyku ilaçlarına başvuruyor ama sonuç 1-2 saat uyku. Sonrasında yine uyumuyor, Bizler uykuya alıştığımız için biraz fazla uyumadığımızda sersemliyoruz bu rahatsızlığı olanlarda bildiğim kadarı ile uyku eksikliğinden kaynaklanan sorunlar olmuyor,
-----------------------------hollandadaki Arkadasina soyle biraz 31 ceksin bak nasil uyuyor amk .
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Dalga geçmiyorum konu ciddidir arkadaşlar, Hollanda da yaşayan bir arkadaşım adam 7 / 24 ayakta bir türlü uyuyamıyor, dalgın halsiz zihnini toparlayamama gibi bir durumuda yok. Kendiliğinden olan bir şey bu, arada sırada uyku ilaçlarına başvuruyor ama sonuç 1-2 saat uyku. Sonrasında yine uyumuyor, Bizler uykuya alıştığımız için biraz fazla uyumadığımızda sersemliyoruz bu rahatsızlığı olanlarda bildiğim kadarı ile uyku eksikliğinden kaynaklanan sorunlar olmuyor,
-----------------------------hollandadaki Arkadasina soyle biraz 31 ceksin bak nasil uyuyor amk .
-----------------------------Adam evli 4 çocuğu var, sen 31 den bahsediyorsun,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Dalga geçmiyorum konu ciddidir arkadaşlar, Hollanda da yaşayan bir arkadaşım adam 7 / 24 ayakta bir türlü uyuyamıyor, dalgın halsiz zihnini toparlayamama gibi bir durumuda yok. Kendiliğinden olan bir şey bu, arada sırada uyku ilaçlarına başvuruyor ama sonuç 1-2 saat uyku. Sonrasında yine uyumuyor, Bizler uykuya alıştığımız için biraz fazla uyumadığımızda sersemliyoruz bu rahatsızlığı olanlarda bildiğim kadarı ile uyku eksikliğinden kaynaklanan sorunlar olmuyor,
-----------------------------hollandadaki Arkadasina soyle biraz 31 ceksin bak nasil uyuyor amk .
-----------------------------Adam evli 4 çocuğu var, sen 31 den bahsediyorsun,
-----------------------------ozaman uyku hapi kullansin. alternatifmi yok dolu..
-
Protein, sebze, spor, pharmaton, balık yağı, çinko. 4 saatte çakı gibisin.
-
yazılmıştır belki ama 4-5 yıldır ciddi insomnia sı olan biri olarak uyumuyorsun ama uyanıkta duramıyorsun, fiziksel ve zihinsel işlev kaybı yani,
-
HoRbY bunu yazdı:
-----------------------------Dünyadaki en güzel zevklerden birtanesi. Uyumak - İşemek/Sıçmak - Sex :d
-----------------------------Uyumayı anlarım da işemekten ve sıçmaktan nasıl bir zevk aldığını anlayamadım, gerçekten zevk alıyor musun sıçarken veya işerken :|
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------HoRbY bunu yazdı:
-----------------------------Dünyadaki en güzel zevklerden birtanesi. Uyumak - İşemek/Sıçmak - Sex :d
-----------------------------Uyumayı anlarım da işemekten ve sıçmaktan nasıl bir zevk aldığını anlayamadım, gerçekten zevk alıyor musun sıçarken veya işerken :|
-----------------------------vücut rahatladığı için...
-
bende şimdi giriyorum eve normalde hergün bişeyler düşüyodu ama siklenmedim valla sıkıldım iyce aslında bana göre değilmi yoksa yanlıs kişilerlemi sürtüyororum anlamadım gitti valla
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------IRET bunu yazdı:
-----------------------------HoRbY bunu yazdı:
-----------------------------Dünyadaki en güzel zevklerden birtanesi. Uyumak - İşemek/Sıçmak - Sex :d
-----------------------------Uyumayı anlarım da işemekten ve sıçmaktan nasıl bir zevk aldığını anlayamadım, gerçekten zevk alıyor musun sıçarken veya işerken :|
-----------------------------vücut rahatladığı için...
-----------------------------Büyük ve küçüğün çıkış anından mı bahsediyoruz sonrasından mı :| çok enteresan be.
