Nasıl Yani Ya? Saydam Telefon : |
-
nanoteknoloji ürünü olabilir. yani devrelerinin görünmesi şart değil. bkz: nokia morph
-
doğru bu. var yani haber gerçek
-
bu nanolar sağlam girdi hayatımıza mal olduk resmen çıkan teknolojik harikalara bakıp yok lan olamaz böyle sey diyoruz ama cidden oluyor... ANTINANOcu olucam az kaldı yetişemiyorum kardeşim :S
-
devre nerde
batarya nerde
simkart yuvası nerde
ben nerdeyim ? :S:S
-
"Telefonun bataryasının olmaması nedeniyle biotermal ve kinetik enerji gibi alternatif enerji kaynaklarına başvurularak satışa sunulması gibi spekülasyonlar ortada dolaşıyor.
sonuçta bi enerji kullancak ve bunu depolayacak demi? yoksa sadce gün ışığındamı kullanacaz? bu enerjiyi neresine depoluyacak?
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------"Telefonun bataryasının olmaması nedeniyle biotermal ve kinetik enerji gibi alternatif enerji kaynaklarına başvurularak satışa sunulması gibi spekülasyonlar ortada dolaşıyor.
sonuçta bi enerji kullancak ve bunu depolayacak demi? yoksa sadce gün ışığındamı kullanacaz? bu enerjiyi neresine depoluyacak?
-----------------------------peki sim kart? o da dahili deme :D
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------heza bunu yazdı:
-----------------------------"Telefonun bataryasının olmaması nedeniyle biotermal ve kinetik enerji gibi alternatif enerji kaynaklarına başvurularak satışa sunulması gibi spekülasyonlar ortada dolaşıyor.
sonuçta bi enerji kullancak ve bunu depolayacak demi? yoksa sadce gün ışığındamı kullanacaz? bu enerjiyi neresine depoluyacak?
-----------------------------peki sim kart? o da dahili deme :D
-----------------------------peki açma düğmesi? kulaklık girişi? usb girişi? veri transferi?
aha diğer resimleri

-
Grafik olarak çok sağlam olmus .Ama gerçek bi endstryel tasarım olamaz şu an için.Adamlar henuz tam uygulamaya geçirmediler görünmezlik yansıması durumunu.Ki telefon için cok zor ya.
En azından şimdilik
-
arka cebe koyup orda olduğunu unutup üstüne oturduktan sonra 404 le yapıştırsa oluyomu xD
-
nano teknolojinin bi gelişmişi bu aletler...
devrelerin gözükmemesi normal adamlar bir saç telinin çapı kadar bir oksit yüzeye bilmem kaç tane yarı iletken yerleştirebiliyo.belki daha büyük bir yapıdır belki bir madde ile kaplandı gözükmüyor :D
ama bence bu teknoloji hava atmak için bu resmi vs. yayınlamışlardır çünki ne pili var ne de devreleri belki sadece şeffaf ekran :) belki devreler başka bir kısımda :)
ayrıca bence çok tutulacak bir model olmayacağı kesin...piyasaya sürülmesi için madde teknolojisinin çok çok gelişmiş olması lasım yani yere düştüğünde o incelikte bir cismin kırılmaması gerekiyor...
