Nasıl Yani Ya? Saydam Telefon : |
-
ricin bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------nano teknolojinin bir gelişmisi ne oluyor anlamadım :S
-
ohannes :| devreler nerede yahu :S
-
kolpa
-
Şeytan İcadı bu Töbe deyin. :|
Hakket Yuhki hemide ne yuh. Yalan bu Hocalar Yalan Hemide Kuyruklu Yalan.
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Şeytan İcadı bu Töbe deyin. :|
Hakket Yuhki hemide ne yuh. Yalan bu Hocalar Yalan Hemide Kuyruklu Yalan.
-----------------------------hoca ne yaptın bi taşlamadığın kaldı telefonu :D
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Şeytan İcadı bu Töbe deyin. :|
Hakket Yuhki hemide ne yuh. Yalan bu Hocalar Yalan Hemide Kuyruklu Yalan.
-----------------------------hoca ne yaptın bi taşlamadığın kaldı telefonu :D
-----------------------------Ehheh Dedem Geldi Aklımada Onu Taklit ettim. :)
İlk Televizyon Kumandasını Görünce Verdiği Tepkiydi bu. :))
-
böyle birşey olması imkansız (: şöyle ki;
saydam telefon yapılması imkansız birşey değil fakat bataryasız, devresiz imkansız.
nokia morph da saydam bir telefondur nano teknolojisiyle üretilmiştir ve esnek bir yapıya(yani katlanabilir, bükülebilir) sahip.
http://images.google.com.tr/images?hl=tr&source=hp&q=nokia morph&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
-
şu an için tasarım zaten 1-2 asır da çok taş çatlasın 50 sene
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Şeytan İcadı bu Töbe deyin. :|
Hakket Yuhki hemide ne yuh. Yalan bu Hocalar Yalan Hemide Kuyruklu Yalan.
-----------------------------hoca ne yaptın bi taşlamadığın kaldı telefonu :D
-----------------------------Ehheh Dedem Geldi Aklımada Onu Taklit ettim. :)
İlk Televizyon Kumandasını Görünce Verdiği Tepkiydi bu. :))
-----------------------------:DD
