Nasıl Yani Ya? Saydam Telefon : |
-
bende olcak varya ne hava atardım be:D
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
len arkadan bakan görür lan mesajlarımızı:| biz istemezük bu gavur icadını 3310 neyimize yetmiyo:D
-----------------------------len arkadan bakan görür lan mesajlarımızı:
puahahah yardın hoca beni :))
-
yuh yani yaaaa bu ne
-
hayraninim telefon :D
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
len arkadan bakan görür lan mesajlarımızı:| biz istemezük bu gavur icadını 3310 neyimize yetmiyo:D
-----------------------------:):): puhahaa çok güldüm.
-
yakında çin malı çift simkartlısı düşer elimize :D 150 TL den :D
-
Whybe bunu yazdı:
-----------------------------
yakında çin malı çift simkartlısı düşer elimize :D 150 TL den :D
-----------------------------Çinin malları bunu yaparsa zaten,dönüp tapacam adamlara :/
-
Al bi iphone saydam dandik olur :))
-
yok artık lebron ceyms..
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------"Telefonun bataryasının olmaması nedeniyle biotermal ve kinetik enerji gibi alternatif enerji kaynaklarına başvurularak satışa sunulması gibi spekülasyonlar ortada dolaşıyor.
sonuçta bi enerji kullancak ve bunu depolayacak demi? yoksa sadce gün ışığındamı kullanacaz? bu enerjiyi neresine depoluyacak?
-----------------------------tlfnu iki dk masanın üstüne koy kapansın, eline aldığnda aç yine. sona bi ton msj gelsin kızdan tlfnun niye kapalıydı, nerdesin sn? dye ıı ıh bize gelmez bu |:
işin zor tarafı kıza bu tlfnu anlatmak |x
sivil_padisah bunu yazdı:
-----------------------------
1-2 asır sonra anca mümkün olabilecek evlere girebilecek bir teknoloji sanırsam
-----------------------------5 10 asır sonada Türkiye ye gelir anca (=
