Ne Yapıyım Ben ?
-
Git 50 kaada bi kuru sıkı al evinin camlarına ateş et... kaç bi hafta sonra aynı gün aynı saatte evine doğru bir adet molotof kokteyl at aq .
napican başka tırssın *ßne :D
-
Walamirkut hocam her şeyi denedim demişdimya onlarıda denedim olmuyo hoca atla eskidende çok iyi anlaşıyoduk ne oldu a.q birdenbire anlamadımki en son şeçenegi bırakıyo bana RooTTeR hocanın dediğini yapacam valla
-
önce rhberlikçiyle sonra çözülmediyse müdür ve yardımcılarıyla konuş olmadı meb seçeneğini unutma
-
eger kagıdından ve davranıslarından eminsen hiçbir saygısızlıkta bulunmadıgını ve hakkının yendigini dusunuyorsan once okul idaresine durumu bildir daha sonrada ilçe milli egitim mudurlugune durumu bildir kagıdın yeniden bir kurul tarafından okunur ve notlandırılır ..
-
iyaex janım aklıma şimdilik başka birşey gelmiyor. Belki sorun sende değil öğretmen arkadaşımdadır. Hiç belli olmaz. Sonuçta öğretmende olsa her insan haksızlık yapabilir yanlış davranışlar içerisinde olabilir... Ne diyim sonu senin için hayırlı olsunda artık sıkacan dişini. Bide fazla gözükme o zaman hocanın gözüne, derstede melek gibim ol :) kolay gelsin...
-
hocayla paso takış ... artistlik yap. haklı oldugunu sert bi dille savun. üstü kapalı tehdit et. sonrada bi gün evine giderken kaldırıma takılıp yere düşsün kaşı patlasın
-
compüden öğrendiğim kadarıyla
gidicen hocam sen beni geçir ben seni geçiriyim diycen hoca tabi artislenicek felan
giyicen uzun bi palto görünücen evinin orda bir iki
sonra camının önüne oturup pis pis kesicen
okulda durmadan bakıp bakıp burnunu çekicen
sonra bi bakıcan not 5 olmuş :)
"yöntem hakkında sorumluluk kabul etmiyorum"
-
Bide m.e.b yolunu deniyelim olmassa 2. ve son seçeneği uygulıyacağız .Sağolun müridler
-
götüne torpil sokta patlat.
veya kafa at naparsan yap bişe yap :) öğrencilerin adını lekeleme.
meydan verme :)
-
okul çıkışı evini öğren çocuğu varsa kaçır esir al daha üstesi yok bunu yap başka yolu yok
